Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Paina ylintä nuolinäppäintä jonka jälkeen se uppaa (peliä keskeyttämättä) screenshotin tuonne EAn sivulle. Kuvat tulee siis siitä mitä itse näet, kuten tässä, hieman homoeroottisessa kuvassa: http://mediasrv01.eaeurope.eu/bfbc/pm_albums/14936935_1.jpg - ei teknisesti kovinkaan upea viritelmä mutta.. Noh, snipuilla on aina hauskinta :D Kiitokset Jonzelle ja Aleksi0lle, olette hellyyttävä pari ;)

EDIT: Kuva tais olla just siltä nyppylältä jossa kukaan ei saannu tappoja vaikka edessä oleva kylä vilisi lössiä :D Good times, good times..

Kieltämättä aika testosteronipainoitteinen kuvaus ja niinhän se menee että mä ja Aleksi saadaan tehä kaikki työt kentällä ja Foeman sniputtaa kamerallaan perässä :rolleyes: Varsinainen Warshootter nääs :D Mulla on tuolla EA sivulla tämmönen ongelma: Tein accountin sinne ja sain sähkärivahvistuksen mut turapäänä menin vahinkoos klikkaamaan sitä sulje tili juttua ja nyt kun yritän uudelleen avata sitä ja kun pyydetään sähköpostiosotetta vahvistukseksi tilin uudelleenavaamisesta ni kun laitan sen ni herjaa vaan että ks.osoite on jo käytössä. Mitä helvataa?? Onko mitään konstia saada tuo alkuperänen sähkis pelaa vai pitääkö tehä uus? Auttakee miestä mäessä!

Ei helvette! En kyl rupee mitää uutta sähköpostiosotetta tekemään! Antaa pa*kan olla! Peace!!

Mulla on tuolla EA sivulla tämmönen ongelma: Tein accountin sinne ja sain sähkärivahvistuksen mut turapäänä menin vahinkoos klikkaamaan sitä sulje tili juttua ja nyt kun yritän uudelleen avata sitä ja kun pyydetään sähköpostiosotetta vahvistukseksi tilin uudelleenavaamisesta ni kun laitan sen ni herjaa vaan että ks.osoite on jo käytössä. Mitä helvataa?? Onko mitään konstia saada tuo alkuperänen sähkis pelaa vai pitääkö tehä uus? Auttakee miestä mäessä!

ID käyttäjätunnuksen hukkaaminen lopullisesti, niin mene sähköpostiosoitteeseen ja lähetä (nykyisesi) ID tunnuksen nimen poistamisen pyyntö englanniksi osoitteeseen dpo@scee.net ja tonne myös ilmeisesti ne alkuperäiset tiedot, jotka sait sähköpostiisi.
tällä hommalla pitäisi saada (nykyisesi) ID tunnus uudestaan tohon sinun sähköpostiosoitteesi.
Järettömälle kuulostaa, mutta näin se menee.
En ymmärrä miksi tota ei vois jotenkin helpommaksi tehdä.

Näin ainankin minulle vastaus laitettiin suomen playstation jostain mestasta, kun en tykännytkään ID tunnuksestani ja lähetin sähköpostia erittäin huonolla englannilla.Mutta kerkesin vanhat tiedot hätäpäissäni hävittämään ja oli pakko tehdä uusi sähköpostiosoite ja sinne uusi ID.

Mutta jos katsot homman liian hankalaksi niin ainankin gmail sähköposti on helppo tehdä, mutta sitten on lisäksi keksittävä uusi ID ja tietty kerrottava se kaikille pelikavereille.

Mäkin menin sössimään sen PSN tunnuksen liittämisen jotenkin niin, että en pääse enää alkuperäisellä e-maililla sisään. Noh, tein uuden sähköpostin mutta tietysti sivusto valittaa että pelaaja tunnus on jo aikaisemmin luodun tilin käytössä. Eniten harmittaa se kun en ehtinyt katsomaan statseja siellä, että olisi saanut sen aseen. Se siitä sitten.

Härregyyd!! :eek: tämähän menee jo julkisen nöyryytyksen puolelle :D Ensikerralla kun eksytään samalle servulle ja eri puolille ni sit katotaan kuka on mummo!! :cool: Kuiteskin pitää muistaa että jotta voi olla hyviä pelaajia pitää myös olla niitä heikompia riistana. Joten olette meistä riippuvaisia so don't PIIIIP with us!!:p

Kyllähän mä ton sun haasteen otan vastaan ilomielin. Voi kyl olla et menetän dogtagini tässä, mut minkäs teet kun en osaa sanoo 'ei' haasteelle.. :D

Eli, taistelukentällä nähdään.. :cool:

Tällaisen kuvan otin eilen, joku oli onnistunut keikauttamaan auton nurin päin ja kuvassa näkyvä tyyppi korjasi autoa aina välillä, sen saadessa koko ajan hieman vauriota katolla ollessaan. Taisi saada kivat squad repair -bonukset.

Nuo tilastot eivät tunnu oikein pitävän paikkaansa, vai olisikohan päivityksessä jotain viivettä? Dog Tagejä on reippaasti enemmän kuin tuolla.

Ai niin ja Tokyo_Kupoa ja decodersnakea ei saa päästää samaan tiimiin. Siinä oli hermot koetuksella eilen, kun kumpikin heilui vastapuolella ja joukossa oli kolmaskin Suomalainen, top kolmosessa tietysti. Varsinkin Dekkari sen kopterinsa kanssa...arrrgh!!

ookkelis mää pistän, vaikka kohta puolee, käväsen eka röökillä ja poistun pelistä :)
Oli kolmekin inviä eilen, mutta ei päästäny liitymään sun squadiin, oli vissiinni täynnä. Oh well, katellaan taas myöhemmin...

Parhaat osumaprosentit tulee kyllä RPG:llä: mulla oli 200% ja 150%, kun tappaa tankissa isomman köörin. Olen niin noobi vielä, että ei ole tullu ammuskeltua niin paljon... :D

Oli kolmekin inviä eilen, mutta ei päästäny liitymään sun squadiin, oli vissiinni täynnä. Oh well, katellaan taas myöhemmin...

Parhaat osumaprosentit tulee kyllä RPG:llä: mulla oli 200% ja 150%, kun tappaa tankissa isomman köörin. Olen niin noobi vielä, että ei ole tullu ammuskeltua niin paljon... :D

joo, pistelin puol tuntia kutsua ja ku ei tullu ni pakkasin tavarani ja lähin kotiin = CoD4:n siellä ne kutsut sentään meni perille :p :D§

ID käyttäjätunnuksen hukkaaminen lopullisesti, niin mene sähköpostiosoitteeseen ja lähetä (nykyisesi) ID tunnuksen nimen poistamisen pyyntö englanniksi osoitteeseen dpo@scee.net ja tonne myös ilmeisesti ne alkuperäiset tiedot, jotka sait sähköpostiisi.
tällä hommalla pitäisi saada (nykyisesi) ID tunnus uudestaan tohon sinun sähköpostiosoitteesi.
Järettömälle kuulostaa, mutta näin se menee.
En ymmärrä miksi tota ei vois jotenkin helpommaksi tehdä.

Näin ainankin minulle vastaus laitettiin suomen playstation jostain mestasta, kun en tykännytkään ID tunnuksestani ja lähetin sähköpostia erittäin huonolla englannilla.Mutta kerkesin vanhat tiedot hätäpäissäni hävittämään ja oli pakko tehdä uusi sähköpostiosoite ja sinne uusi ID.

Mutta jos katsot homman liian hankalaksi niin ainankin gmail sähköposti on helppo tehdä, mutta sitten on lisäksi keksittävä uusi ID ja tietty kerrottava se kaikille pelikavereille.

En ole hukannut ID tunnusta vaan se herjaa sitä sähköpostia. Se pitäs siis saada uudelleen käyttöön. Vai ymmärsinkö nyt jotain väärin?:confused:

En ole hukannut ID tunnusta vaan se herjaa sitä sähköpostia. Se pitäs siis saada uudelleen käyttöön. Vai ymmärsinkö nyt jotain väärin?:confused:

ooks kokeillu sitä missä on laatikko: Ooko perkele hävittäny salasanas? no pistä tähän lootaa eemailis ni lähetetää sulle linkki jolla pääset jatkaa juttujas :o

ooks kokeillu sitä missä on laatikko: Ooko perkele hävittäny salasanas? no pistä tähän lootaa eemailis ni lähetetää sulle linkki jolla pääset jatkaa juttujas :o

En salasanaa ku mun vanha siis nykyinen sähköposti ei enää kelpaa siihen Ea kirjautumiseen kun vahingos suljin sen tilin ja nyt kun yritän uudelleen avata ja pyytä sähköpostiosotetta ja kun laitan tän siis nylyisen ni tulee herjaus että on jo käytössä tee uusi mut en tee!!help!

En salasanaa ku mun vanha siis nykyinen sähköposti ei enää kelpaa siihen Ea kirjautumiseen kun vahingos suljin sen tilin ja nyt kun yritän uudelleen avata ja pyytä sähköpostiosotetta ja kun laitan tän siis nylyisen ni tulee herjaus että on jo käytössä tee uusi mut en tee!!help!

:D jätkä perkele... et sä voi millää palauttaa sitä tulevalle postilles :p
ihan kiltisti teet uuen tunnuksen ja kaikki muutki ni pääset helpoimmalla
Lahti rules perkele :D

otan osaa, mut mä lähen hakee lisää viinaa perkele ku ei toi 16kaljaa riittäny mihinkää taaskaan... enkä mäkää muute tee mitää uutta tiliä sinne ja se mun hahmon luonti siinä, joku saatana on pölliny mun PSN nimimerkin...! revi siitä Kaini :p

otan osaa, mut mä lähen hakee lisää viinaa perkele ku ei toi 16kaljaa riittäny mihinkää taaskaan... enkä mäkää muute tee mitää uutta tiliä sinne ja se mun hahmon luonti siinä, joku saatana on pölliny mun PSN nimimerkin...! revi siitä Kaini :p

Elämä kohtelee meitä kaltoin..

Rekisteröidy EA:han sillä meiliosoitteella, jolla kirjaudut PSN:ään, niin tein itsekin. Tosin yllätyin, kun sanottiin, että "Tällä osoitteella on jo rekisteröity" ja palautin sitten salasanan. Olin kait joskus muinoin rekannut sinne. Sen jälkeen toimi taas. Huom. Vaikka kirjautuessa valittaisikin nimen olevan jo olemassa, niin älä välitä siitä, syötät vain nimen ja sitten selaamaan statseja, trophyjä ja muuta.

Edit: Niin ja kirjoita PSN-nimesi tarkkaan, muuten saat herjaa ettei löydy mitään tietoja tällä nimellä jos kirjoitit väärin. Meiliosoite on sidoksissa PSN-tunnukseen. (Ymmärsinköhän pulmasi nyt oikein...)

Rekisteröidy EA:han sillä meiliosoitteella, jolla kirjaudut PSN:ään, niin tein itsekin. Tosin yllätyin, kun sanottiin, että "Tällä osoitteella on jo rekisteröity" ja palautin sitten salasanan. Olin kait joskus muinoin rekannut sinne. Sen jälkeen toimi taas. Huom. Vaikka kirjautuessa valittaisikin nimen olevan jo olemassa, niin älä välitä siitä, syötät vain nimen ja sitten selaamaan statseja, trophyjä ja muuta.

Niinhän mä yritänki! Ei onnistu! jaa palauta salasana? Kun ongelma EI ole salasana VAAn se sähköpostiosoite joka on se sama millä kirjaudun PSN:llä mutta kun VAHINGOS deaktivoin sen ja nyt pitäs saada tää sama sähkis kelpaamaan mutta ei!!

Huh. Pääsinpäs eilen illalla pelaan ilman tökkimisiä pari tuntia. Ei harmita enää yhtään ostos vaikka välillä meinas kyllä masennus iskeä. Saa muuten pistää inviä ku pelistä löydyn. Voi vaan olla harvat kerrat mitä nyt ehdin pelaan mutta seki aika olis mukava pelata laadukkaassa seurassa. Mage_016 siis on psn tunnus.

Ylös Bottom