DarkShadow
Well-Known Member
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]
Nyt saatto onnistua mut mistä niitä kuvia pääsee kattoo?
Nyt saatto onnistua mut mistä niitä kuvia pääsee kattoo?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ottaa päähän myös tuo Find All Five - aseet. Tai siis ei ne, vaan niiden hankkiminen.
Kolme asetta mulla on mahdollista saada. Niiden eteen mun pitäisi päästä rank 4 demossa, katsoa omia pelaajatietoja Bad Companyn sivulta ja tilata sähköpostiini uutiskirje.
Helpommin sanottu kuin tehty. Olen vasta rank 3 demossa, mutta olen katsellut varmaan 10 kertaa omia pelaajatietoja enkä ole saanut mihinkään mitään koodia.
Ja sitten kun yritän tilata tuon uutiskirjeen, niin ruutun tulee aina jotain "Sory! Unkwon error happened."
Ne aseet menee automaattisesti peliin (Paitsi kun tilaa sen uutiskirjeen, jonka mukana tulee se koodi). Mene pelissä Multiplayeriin, niin siellä pitäisi tulla jokin ilmoitus, että asetta voi nyt käyttää. Ja se koodi pitää laittaa Multiplayer > Unlocks > Redeem code. Siihen vain laitat sen, ja avot!
Se oli siis DICE:llä testauksessa. Paketin mukana tuli nimmareilla varustettu peli, kranaatin muotonen stressipallo ja kranaatti avaimenperä.
Mitäs mitä?! Minäkin haluan mikkini DICElle testiin mitenkäs tuollaista sait aikaiseksi?
Huhhuh, oli kyllä taas sellasta vääntöä että oksat pois - siis EAn servereiden kanssa nyt oli kyllä harvinaisen rasittavaa tuo servereiden sun muiden kanssa tappeleminen. Ensimmäistä kertaa sai ihan urakalla vääntää että pääsi pelamaan. Ja mikeistäkin hävis äänet lähes aina kun pääsi itse peliin - rasittavaa - noh toivottavasti tulis korjavaa patchiä ja äkkiä! Potentiaalia on mielin määrin mutta jos touhu jatkuu tälläsenä..
Mitäs mitä?! Minäkin haluan mikkini DICElle testiin mitenkäs tuollaista sait aikaiseksi?
Huhhuh, oli kyllä taas sellasta vääntöä että oksat pois - siis EAn servereiden kanssa nyt oli kyllä harvinaisen rasittavaa tuo servereiden sun muiden kanssa tappeleminen. Ensimmäistä kertaa sai ihan urakalla vääntää että pääsi pelamaan. Ja mikeistäkin hävis äänet lähes aina kun pääsi itse peliin - rasittavaa - noh toivottavasti tulis korjavaa patchiä ja äkkiä! Potentiaalia on mielin määrin mutta jos touhu jatkuu tälläsenä niin..
No nyt on minullakin ongelma. Kun yritän laittaa sitä koodia jonka sain uutiskirjeen mukana, niin se sanoo, että "Could not unlock weapon". Olen yrittänyt monta kertaa, mutta siltikään se ei avaa sitä. EA on varmaan mennyt ryssimään tämänkin...
Sweet! Mutta sieluni ei lepää ennenkuin itse pääsen coldin pistämään kylmäksi ja tuo private rooms kuulosti kyllä hunajalta korvissa( mahtaa olla veemäinen tunne )
Noniin...
Viimein saapu mikki takas Ruotsista.
Se oli siis DICE:llä testauksessa. Paketin mukana tuli nimmareilla varustettu peli, kranaatin muotonen stressipallo ja kranaatti avaimenperä.
Laitan kuvia tänään myöhemmin kunhan saan digikameran takas...
mitä hittoa sä kerroit niille, että ne teki noi kaikki sulle, mäkin voisin mikkni sinne lähettää, jos vaikka saisin noi kaikki sieltä
Tuliko siihen mikki ongelmaan mitään ratkaisua?Tuli yhden toisen foorumin kautta puheeks mikki ongelmat DICE:n jäsenen kans. Se meni loppujen lopuks siihen et lähetin mun mikin Tukholmaan testeihin. Ja se lupas lähettää mulle nimmareilla varustetun pelin.
Kiitti!Ne aseet menee automaattisesti peliin (Paitsi kun tilaa sen uutiskirjeen, jonka mukana tulee se koodi). Mene pelissä Multiplayeriin, niin siellä pitäisi tulla jokin ilmoitus, että asetta voi nyt käyttää. Ja se koodi pitää laittaa Multiplayer > Unlocks > Redeem code. Siihen vain laitat sen, ja avot!
Ostin tänään saman ADSL-purkin mitä Petekki ja nyt nettipeli pätkii juuri samalla tavalla eli 5min välein moninpelistä pihalle. Tuon errorin jälkeen joutuu buuttamaan pleikkarin, ei onnistu muuten kirjautumaan takaisin PSNetworkiin.
Apuja tähän? DMZ päälle? Tän uuden purkin 3-4 portit taitavat olla palomuurittomia ja siltaavassa tilassa.
Joten periaatteessa ei ollu mun oraalisilla taidoilla mitään tekemistä asian kans...
DARN!! Mä olin jo valmis uhrautumaan