Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ottaa päähän myös tuo Find All Five - aseet. Tai siis ei ne, vaan niiden hankkiminen.

Kolme asetta mulla on mahdollista saada. Niiden eteen mun pitäisi päästä rank 4 demossa, katsoa omia pelaajatietoja Bad Companyn sivulta ja tilata sähköpostiini uutiskirje.

Helpommin sanottu kuin tehty. Olen vasta rank 3 demossa, mutta olen katsellut varmaan 10 kertaa omia pelaajatietoja enkä ole saanut mihinkään mitään koodia.

Ja sitten kun yritän tilata tuon uutiskirjeen, niin ruutun tulee aina jotain "Sory! Unkwon error happened."

Ne aseet menee automaattisesti peliin (Paitsi kun tilaa sen uutiskirjeen, jonka mukana tulee se koodi). Mene pelissä Multiplayeriin, niin siellä pitäisi tulla jokin ilmoitus, että asetta voi nyt käyttää. Ja se koodi pitää laittaa Multiplayer > Unlocks > Redeem code. Siihen vain laitat sen, ja avot!

Noniin...

Viimein saapu mikki takas Ruotsista.

Se oli siis DICE:llä testauksessa. Paketin mukana tuli nimmareilla varustettu peli, kranaatin muotonen stressipallo ja kranaatti avaimenperä. :cool:

Laitan kuvia tänään myöhemmin kunhan saan digikameran takas...

Kerokaas nyt sitten onko tämä ostamisen arvoinen peli.
Viesteistä päätellen lagaa ainakin mukavasti.
Demo ei ainakaan itselleni herättänyt mitään suuria ostohaluja juurikin lagin ja spongettamisen johdosta.

Ne aseet menee automaattisesti peliin (Paitsi kun tilaa sen uutiskirjeen, jonka mukana tulee se koodi). Mene pelissä Multiplayeriin, niin siellä pitäisi tulla jokin ilmoitus, että asetta voi nyt käyttää. Ja se koodi pitää laittaa Multiplayer > Unlocks > Redeem code. Siihen vain laitat sen, ja avot!

No nyt on minullakin ongelma. Kun yritän laittaa sitä koodia jonka sain uutiskirjeen mukana, niin se sanoo, että "Could not unlock weapon". Olen yrittänyt monta kertaa, mutta siltikään se ei avaa sitä. EA on varmaan mennyt ryssimään tämänkin... :mad:

Se oli siis DICE:llä testauksessa. Paketin mukana tuli nimmareilla varustettu peli, kranaatin muotonen stressipallo ja kranaatti avaimenperä. :cool:

Mitäs mitä?! Minäkin haluan mikkini DICElle testiin ;) mitenkäs tuollaista sait aikaiseksi?

Huhhuh, oli kyllä taas sellasta vääntöä että oksat pois - siis EAn servereiden kanssa :mad: nyt oli kyllä harvinaisen rasittavaa tuo servereiden sun muiden kanssa tappeleminen. Ensimmäistä kertaa sai ihan urakalla vääntää että pääsi pelamaan. Ja mikeistäkin hävis äänet lähes aina kun pääsi itse peliin - rasittavaa - noh toivottavasti tulis korjavaa patchiä ja äkkiä! Potentiaalia on mielin määrin mutta jos touhu jatkuu tälläsenä niin..

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mitäs mitä?! Minäkin haluan mikkini DICElle testiin ;) mitenkäs tuollaista sait aikaiseksi?

Huhhuh, oli kyllä taas sellasta vääntöä että oksat pois - siis EAn servereiden kanssa :mad: nyt oli kyllä harvinaisen rasittavaa tuo servereiden sun muiden kanssa tappeleminen. Ensimmäistä kertaa sai ihan urakalla vääntää että pääsi pelamaan. Ja mikeistäkin hävis äänet lähes aina kun pääsi itse peliin - rasittavaa - noh toivottavasti tulis korjavaa patchiä ja äkkiä! Potentiaalia on mielin määrin mutta jos touhu jatkuu tälläsenä..

Tuli yhden toisen foorumin kautta puheeks mikki ongelmat DICE:n jäsenen kans. Se meni loppujen lopuks siihen et lähetin mun mikin Tukholmaan testeihin. Ja se lupas lähettää mulle nimmareilla varustetun pelin. :D

Pitääpä heittää ihan tuplaposti ettei mene liialliseen editoimiseen. Bad Companyn sivuille oli ilmestynyt tälläinen: http://badcompany.ea.com/news/entryid/24091/ Eli kiteytettynä tiimi tiedostaa pelin ongelmat mutta palaa niihin vasta saatuaan tuon Conquest paketin ulos.

Tässä ongelmia johon tiimi nyt ainakin tulee puuttumaan:

Clan support/private rooms/team chat
Auto balancing on servers
Continued support against stats exploits
VOIP issue on PS3 (working with Sony on this)
Squads might be split up when joining a server as a squad. This is due to team balancing in the games that are being joined, and usually resolves itself in round 2

Ei lagista kyllä puhuttu mitään..

Huhhuh, oli kyllä taas sellasta vääntöä että oksat pois - siis EAn servereiden kanssa :mad: nyt oli kyllä harvinaisen rasittavaa tuo servereiden sun muiden kanssa tappeleminen. Ensimmäistä kertaa sai ihan urakalla vääntää että pääsi pelamaan. Ja mikeistäkin hävis äänet lähes aina kun pääsi itse peliin - rasittavaa - noh toivottavasti tulis korjavaa patchiä ja äkkiä! Potentiaalia on mielin määrin mutta jos touhu jatkuu tälläsenä niin..

Sweet! Mutta sieluni ei lepää ennenkuin itse pääsen coldin pistämään kylmäksi:D ja tuo private rooms kuulosti kyllä hunajalta korvissa( mahtaa olla veemäinen tunne:p )

No nyt on minullakin ongelma. Kun yritän laittaa sitä koodia jonka sain uutiskirjeen mukana, niin se sanoo, että "Could not unlock weapon". Olen yrittänyt monta kertaa, mutta siltikään se ei avaa sitä. EA on varmaan mennyt ryssimään tämänkin... :mad:

mun M60 koodin piti olla tämä 5VJL-6PGY-7UVP-5YYM mut se olikin tää 5vjl-6pgy-7uvp-5yym kokeile kirjottaa koodi pienil kirjaimilla voi auttaa

Sweet! Mutta sieluni ei lepää ennenkuin itse pääsen coldin pistämään kylmäksi:D ja tuo private rooms kuulosti kyllä hunajalta korvissa( mahtaa olla veemäinen tunne:p )

Ai että oon päässy oikeen tappo listalle... :D

Kyllä kieltämättä toi private room systeemi kuulostaa erittäin hyvälle... Pääsis oikeen kunnolla riehumaan Suomi porukalla...

Noniin...

Viimein saapu mikki takas Ruotsista.

Laitan kuvia tänään myöhemmin kunhan saan digikameran takas...

mitä hittoa sä kerroit niille, että ne teki noi kaikki sulle, mäkin voisin mikkni sinne lähettää, jos vaikka saisin noi kaikki sieltä :D

mitä hittoa sä kerroit niille, että ne teki noi kaikki sulle, mäkin voisin mikkni sinne lähettää, jos vaikka saisin noi kaikki sieltä :D

Se on kato ruotsalaisten nuoleminen ihan oma taitolajinsa jonka ilmeisesti vain Stonecold osaa ;) saat tosin opetelle oraalisia taitojasi myös meille :p

Tuli yhden toisen foorumin kautta puheeks mikki ongelmat DICE:n jäsenen kans. Se meni loppujen lopuks siihen et lähetin mun mikin Tukholmaan testeihin. Ja se lupas lähettää mulle nimmareilla varustetun pelin. :D
Tuliko siihen mikki ongelmaan mitään ratkaisua?

Kiitti!

No entä tuo uutiskirje? Miksi en saa sitä toimimaan? Miksi ruutuun tulee aina jokin "Error happened, sorry!"

EDIT: Ei enää mitään. Tänään se sitten toimi ekalla kerralla. Outua :O

Vastaus: Battlefield Bad Company Online ongelma

Ostin tänään saman ADSL-purkin mitä Petekki ja nyt nettipeli pätkii juuri samalla tavalla eli 5min välein moninpelistä pihalle. Tuon errorin jälkeen joutuu buuttamaan pleikkarin, ei onnistu muuten kirjautumaan takaisin PSNetworkiin.

Apuja tähän? DMZ päälle? Tän uuden purkin 3-4 portit taitavat olla palomuurittomia ja siltaavassa tilassa.

Laitoin piuhan 4 portiin ja yritin laittaa myös DMZ päälle, mut ei oikein onnistunut....mut pääsin pelaamaan netissä piuhan ollessa 4 portissa.

Viimeks kun sen kaverin kans viestittelin, mikki oli kuulemma auttanu niitä. Mut siitä en tiedä et onko se tuonu jotain ratkaisua/korjausta tähän nykyiseen ongelmaan.

Mutta, kun peli oli lähteny jo aikalailla valmistukseen sillon kun olin yhteyksissä hänen kans, niin voi olla et mahdolliset vaikutukset näkyy vasta pätchin jälkeen.

Ja ihan selvennykseksi, se DICE:n kaveri otti muhun YV:llä yhteyttä. Kyseli mikin merkkiä ja mallia/millasia ongelmia on...

Joten periaatteessa ei ollu mun oraalisilla taidoilla mitään tekemistä asian kans... :p :D

Ylös Bottom