Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
kertokaa dog tag tilastojanne.mikähän siinä on ku se puukottaminen on niin hienoa. aina ku saa tagin nii ihan ku pienen orgasmin sais.
Oot tainnut teipata sen puukkos pistimeksi aseeseen että yllät paremmin sohia.Mulla on Dog Tageja kertynyt se 625 ja niistä uniikkeja 368 kpl.
Mä sain tossa eilen ownattua peräkkäin monta kertaa joitakin 25 levusia, mahto vähä vatuttaaOot tainnut teipata sen puukkos pistimeksi aseeseen että yllät paremmin sohia.
Paljonko olet enimmillään saanut rankaistua jotakin poloista?
Mulla on Dog Tageja kertynyt se 625 ja niistä uniikkeja 368 kpl.
Oot tainnut teipata sen puukkos pistimeksi aseeseen että yllät paremmin sohia.
Paljonko olet enimmillään saanut rankaistua jotakin poloista?
Huish sathana! Onnenpyörä tarvii hiomakiven joka matsiin mukaan että ei puukko ihan tylsäks mene...
Ei taida enää pelkät laastarit riittää että saa ukon tolpilleen. Toi 14x on kuin pahemman luokan mannejen välinen yhteenotto.Joo... Täällä pyörii nimimerkillä Blackdawn aka. Mr_Violence on saanut morasta 14 kertaa.
Ainakin tänään PlayStation Networkissa oli huoltokatko klo 9-15, joten sinä aikana yhteydet katkeilivat tuosta syystä. Lisäksi ihan yleisenä mutuiluna veikkaan, että Battlefieldin serverit ovat muutenkin aika kovan rasituksen alla, ja ihmisten yhteydet katkeilevat ja häröilevät senkin vuoksi.Mikä v¤#¤"& siinä on kun pystyy pelaa verkossa ehkä 3 min ja sitte katkasee.. Alkaa pikkuhiljaa keittämään... ??
Mikä v¤#¤"& siinä on kun pystyy pelaa verkossa ehkä 3 min ja sitte katkasee.. Alkaa pikkuhiljaa keittämään... ??
Mulla on Dog Tageja kertynyt se 625 ja niistä uniikkeja 368 kpl.