Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

En tiedä mikä meitä erottaa, mutta ilman näkyvää lagia mennyt koko illan porukan jatkona. Kun kaikki skulaa hienosti, alkaa tässä kyllä olla jo klassikon aineksia. Tapahtumia riittää siihen malliin, näkymät ja kuulostelut on välillä kuin paremmastakin Sotamies Ryanista.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

En tiedä mikä meitä erottaa, mutta ilman näkyvää lagia mennyt koko illan porukan jatkona. Kun kaikki skulaa hienosti, alkaa tässä kyllä olla jo klassikon aineksia. Tapahtumia riittää siihen malliin, näkymät ja kuulostelut on välillä kuin paremmastakin Sotamies Ryanista.

Ompa aika ihmeellistä. Mulla lagaa ainakin joka serverillä ja EA foorumilla monet sanonu että tänään ruennu lagaamaan...

Äkkäsin EA foorumilta hienon topicin nimeltä: OVERPOWERED BULLETS!!!

"WTH is with the bullets in this game? Every time I turn around someone's wounding me, or worse - killing me! Bullets are way overpowered and should not be killing us. I watch Rambo. I watch Stephen Seagull. I idolize jean claude van-damn-bad-actor. They NEVER die to bullets. They bob, weave, jump, duck, dodge and always come out on top. Yet when I try this in-game, I die before I can get to the weave part. You might as well make killing someone as easy as pushing a button labeled 'KILL'.

FIX THIS CRAP EA!"
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Äkkäsin EA foorumilta hienon topicin nimeltä: OVERPOWERED BULLETS!!!

"WTH is with the bullets in this game? Every time I turn around someone's wounding me, or worse - killing me! Bullets are way overpowered and should not be killing us. I watch Rambo. I watch Stephen Seagull. I idolize jean claude van-damn-bad-actor. They NEVER die to bullets. They bob, weave, jump, duck, dodge and always come out on top. Yet when I try this in-game, I die before I can get to the weave part. You might as well make killing someone as easy as pushing a button labeled 'KILL'.

FIX THIS CRAP EA!"

Heh, mutta voihan tässä Rambon lailla ampua singolla talon sisältä, saattais oikeesti kyllä persaus kärähtää!(Rambo ampu helikopterin sisältä, mutta sama kai se.)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jos Helkamalla "vain pakki puuttuu", niin tässä se on kyllä toimiva voice. Ihan täydellistä mättäämistä muuten. Mentiin pitkin iltaa useamman tutun pelikaverin kanssa, ja ilman sanojakin yhteistyö pelasi vallan mainiosti. On sääli, kun pelaajat joutuvat kärsimään sieltä melkeimpä oleellisimmasta päästä - eli yhteisöllisyydestä. Se, jos mikä takaisi pelille sen viimeisen silauksen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Pari bugia tuli yöllä vastaan.

Ajoin LighTankilla vihun LighTankin kylkeen maastossa sillä seurauksella että vihun telaketju nousi mun keulan päälle ja kuolin tankin sisällä 'yliajettuna' eli tuli se telaketjun kuva mut tappaneeksi 'aseeksi'.

Toisessa olin Demolitionina Lightin kyydissä KK ampujana (100 healthit), niin yht'äkkiä räjähdettiin mun 'taskussa' oleviin telamiinoihin. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

...They NEVER die to bullets. They bob, weave, jump, duck, dodge and always come out on top. Yet when I try this in-game, I die before I can get to the weave part.
LOL!:D Eihän siinä naurulta pysyis ohjain kädessä, jos sais tän kaverin tähtäimeen ja alkais se "väistely". :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Piti tossa pari iltaa sitten näyttää turisteille miten sitä tiimiä pidettiin pystyssä vihollista vastaan:
http://img91.imageshack.us/img91/9094/04072008580rm4.jpg

Äsken oltiin Aleksi0:n kanssa peleillä niin huomasin että mitäs ihmeen numeroita näkyy kaikkien pisteiden perässä:
http://img91.imageshack.us/img91/1958/08072008589ly6.jpg

Vaihdoin serveriä niin sehän selkis, että näin:
http://img235.imageshack.us/img235/6585/08072008594sm5.jpg

Ihan pätevä systeemi toi. Eihän tämä sotilasarvo rank kerro muuta kuin paljon on pelannut, pelkkiin pisteisiin verrannollinen.

Mutta toista on tämä nouseva ja laskeva OIKEA rank arvo. Voi olla vaikka Kenraali, mutta todellinen skill punainen 45 :mad:, tai voi olla vaikka Kersantti, ja skill korkeakin, alle 15. :)
Skill siis 1-50, joista 1 on korkein, ja vain yksi (1) henkilö maailmassa voi olla 1. skill kerrallaan. Eli jos sellainen tulee pelatessa vastaan, on se maailman ykkös pelaaja!

MJSalli (Hiikeri) siis nyt BC GENERAL skill 13 (epäonnen luku, ainakin vihollisille :D ), siitä on hyvä nousta, tai tippua... :eek:

LOL!:D Eihän siinä naurulta pysyis ohjain kädessä, jos sais tän kaverin tähtäimeen ja alkais se "väistely". :)
Jos se vetäis Matrixit, tai jonkun vastaavan Bullet timen käyttöön niin ei tarvitsisi heittää sille sitten kuin pari hula-hula vannetta. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

En tiedä mikä meitä erottaa, mutta ilman näkyvää lagia mennyt koko illan porukan jatkona. Kun kaikki skulaa hienosti, alkaa tässä kyllä olla jo klassikon aineksia. Tapahtumia riittää siihen malliin, näkymät ja kuulostelut on välillä kuin paremmastakin Sotamies Ryanista.

Nisu, you lucky MF! Mä olen jättänyt Bäfän kyynelsilmin kaappiin kun tätä onlinen tökkimistä ei jaksa! Seisova äijä vetää moonwalkia ku Michael Jackson parhaina päivinään. :eek: Ei näin EA!

Onneksi on Turska, kiitos IW! :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Pari bugia tuli yöllä vastaan.

Ajoin LighTankilla vihun LighTankin kylkeen maastossa sillä seurauksella että vihun telaketju nousi mun keulan päälle ja kuolin tankin sisällä 'yliajettuna' eli tuli se telaketjun kuva mut tappaneeksi 'aseeksi'.

Toisessa olin Demolitionina Lightin kyydissä KK ampujana (100 healthit), niin yht'äkkiä räjähdettiin mun 'taskussa' oleviin telamiinoihin. :)

Joo mulla kävi aikalailla samallailla, ajoin vain veneellä vihollis lightankin kylkeen ja tappohan siitä sitten tuli. Hassua vain se että mulle tappo tuli ihan veneen kuvana. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jumalaut, että välillä nyppii hyökätessä nuo kanssapelaajat. Tarkoitus on hyökätä, eikä lonnia nurkissa peukku aunuksessa.. huoh..

Hyppäsinpä tuossa kerran Hummerin kyytiin ajatellen, että saanpahan nopean kyydin taistelun keskelle, kenties tapon tai kaksi kk:n puikoissa, mutta.. aikani ihmettelin kun kuski ajo ku ois tuhannen kännissä, päin kiviä etc.
No, sai se sen sitten vihdoin kyljelleen ja rupee, yllätys yllätys, fiksaamaan sitä..
Suolasin sen siihen paikkaan ja loppupeli menikin sitten jahdatessa mokomaa karkuria.
Petturin palkka on kuolema!

"ei sotaa näin voiteta pojat, mennäänpäs tuon suon yli, että heilahtaa" :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Täällä melkosesti yhteysongelmia päivityksen jälkeen. Heittää pelistä ulos pelin alkuvalikkoon ja valittaa connection problemia. Noin 10 kertaa jo lentänyt ulos, yritä tässä nyt sitten pelata.. :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Niin heittää muillakin. Nyt lensin koko PSN verkostakin ulos.
Puolilta päin alkoivat taas nämä ongelmat. Yöllä ei katkennut kertaakaan yhteydet.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ootteko huomannu ky lähelt kattoo et kuva on aika rakeista(?). Käytös on 32 Samsung HD Ready ja 720p. Vai onko mulla laitteissa vikaa?
 
Ylös Bottom