Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dante_727
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Noniin, suomalaisten päänahkoja olen metsästänyt ja kaksi olen saanut 'väliaikaisesti'. Zekedopea kahesti, ja Madonizeria yhdesti. Samassa roundissa vieläpä ;'D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

V%#%!U! mulla palaa käpy tämän kanssa. A-link routeri on ja ihan verkkopiuhalla kiinni pleikkarissa mutta katkoo niin #"%#"%#"!..

Tänään ei oo pystyny pelaa 5 min pitempään. entiiä mikä on, mutta keittää tajuttomasti...

Eikö muilla katko????
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Siis kun ensaa esim. "Veteran" statusta päälle (+sen asetta), koska en ***kele saa PS3 gamertagiani yhdistettyä tohon paska EA accounttiin.

Mulla oli sama ongelma kunnes huomasin että mailisofta ei ottanutkaan kaikkia merkkejä annetusta varmistusosoitteesta linkiksi. Lopusta jäi piste uupumaan. Eli ota koko osoitteesta kopio leikepöydälle ja lyö selaimeen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Onko tässä pelissä jaetulta ruudulta tai nettiversiona kunnon co-op kamppanjapelimuotoa?
Pelasin meinaa demoa ja kummasti alkoi kiinnostamaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tänään ensi kokemus nettipelistä ilman minkäänlaista lagia ja kyllä, kyllä tää saattaa mut vielä koukuttaa..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Noniin, suomalaisten päänahkoja olen metsästänyt ja kaksi olen saanut 'väliaikaisesti'. Zekedopea kahesti, ja Madonizeria yhdesti. Samassa roundissa vieläpä ;'D

No..tapoit mut ja zeken varmaan 20 kertaa silloin siinä yhdessä rundissa, kuoltiin joka kerta suhun.:D
Mutta hei...tää kostetaan vielä.;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

mitenkäs saa tuon ps3 tunnuksen liitettyä tuonne battlefield sivuille. olen jo saanut xboxin tunnuksen liitettyä. sitten kun käyn klikkaamassa osoitetta mikä tuli sähköpostiini niin se vallittaa että Konsolin pelaajatunnus on jo aiemmin luodun tilin käytössä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tänään ensi kokemus nettipelistä ilman minkäänlaista lagia ja kyllä, kyllä tää saattaa mut vielä koukuttaa..

Tervetuloa hiekkalaatikolle! Kyyti on kovaa jo tässä vaiheessa, kun jengi oppinut kentät ulkoa ja hahmoluokista löytynyt ne suosikit. Välillä tuntuu ettei mikään onnistu, kun lähdöt on todella herkässä ja tuo ikiaikainen vainolainen vyöryttää täydellä repertuaarillaan.

Suomalaisten tagien metsästyksestä voisi melkein kehittää ihan oman urheilulajinsa. Vasta muutama plakkarissa, ehkä seuraavaksi siellä komeilee Foxin tuntolaatat :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tervetuloa hiekkalaatikolle! Kyyti on kovaa jo tässä vaiheessa, kun jengi oppinut kentät ulkoa ja hahmoluokista löytynyt ne suosikit.

Olen erityisesti huomannut että porukat ovat tulleet todella tehokkaiksi ajoneuvojen kanssa. Se missä julkaisussa tankki oli vaan pienoinen pahe on se nykyään kuin helvetti maan päällä! Porukat pyörittää tankkeja kuin itse pirulaiset. Siinä iskee nykyään persuuksiin melkonen myräkkä kun kuulee tankin lähestyvän.

Suomalaisten tagien metsästyksestä voisi melkein kehittää ihan oman urheilulajinsa. Vasta muutama plakkarissa, ehkä seuraavaksi siellä komeilee Foxin tuntolaatat :D

Mulla on myös noista Dog Tagista tullu pienoinen riipuvuus. Vähän sama kuin Pokemon pelit silloin nuoruudessa :D ja kyllä täällä Foorumillakin on muutama päänahka jonka voisin hyvillä mielin ripustaa huoneistoni seinälle, JuJze se siellä jo komeilee kahdella nahalla ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]


Sitten kun privaservut tulee niin pistetään joku ilta Knife Club pystyyn: 24 Konsolifiniläistä samalla servulle.. Pelkät veitset.. Paljon testosteroniaa ja hikeä.. And then.. Let`s Rumble!! :cool: Siinä onkin sitten tukasta pitäminen ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

On aika hermoa raastavaa pelata sillon kun on puolet vastapuolen joukkueesta suomalaisia. Kokoajan saapi katella selän taakse että onko siellä joku teräaseen kanssa tulossa nylkemään. Muutenkin Defence hommissa yksinään kiva sillon olla kun suomalaiset rynnii tulemaan ja oman puolulaiset kaikkoaa servulta. Eilen kävi niin kun pelattin 4 partyssä samalla puolella että parin erän jälkeen vastapuolella zero pelaajaa...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Olen erityisesti huomannut että porukat ovat tulleet todella tehokkaiksi ajoneuvojen kanssa. Se missä julkaisussa tankki oli vaan pienoinen pahe on se nykyään kuin helvetti maan päällä! Porukat pyörittää tankkeja kuin itse pirulaiset. Siinä iskee nykyään persuuksiin melkonen myräkkä kun kuulee tankin lähestyvän.

Saman oon itekki huomannu. Nykyään alkaa olemaa jo kunnon tankkitaisteluita ja huomaa että jalkaväki poistuu lähiympäristöstä nopeammin ku kuppa Töölöstä.

Viimeks ku pelasin nii oli meidän puolella aika hyvä panssaritiimi kasassa; ite olin APC:n kuski ja kyydissä hemmetin hyvä kk-ampuja/korjaaja, vierellä rullas kokoajan tankki jossa myös taitava miehistö. Saatiin iha pirusti tuhoa aikaan ku menin ite APC:lla laatikon luokse ja tankki tuki takaa, meikäläisen kyydistä oma squadi vyörytti laatikolle ja ite tuin läheltä. Rehellisesti sanottuna puolustus oli ihan vastaantulija.

Pieni vinkki tankeilla riehuville; kannattaa ajaa puolustuksessa tankki taloon sisälle. Näin ei sniperien laserpommit tee tuhojaan:D Plus, että on yleensä aika pitkään hemmetin hyvässä piilossa hyökkääviltä tyypeiltä. Tuo toimii ainaki pirun hyvin siinä pellonylitys-mapissa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

No..tapoit mut ja zeken varmaan 20 kertaa silloin siinä yhdessä rundissa, kuoltiin joka kerta suhun.:D
Mutta hei...tää kostetaan vielä.;)

Ei kohta uskalla mennä minnekkään pelaamaan kun olet onlinessa, heti liittyy ja eiku puukolla niskaan =D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Onkos muut huomannu yksinpelissä että vihulaiset bongaa sut viidentoista vuoren takaa ja osuu melkeen joka laakista??
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

ei helevetti, tänään pystyy pelaa ehkä 3min ja sitte disconnectaa taas. keittää ihan tajuttomasti, kun ei pysty pelaan ollenkaan... edelleen verkkopiuha pleikkarissa kiinni, mutta yhteys ei katkea ainakaan siskolta toisessa huonessa, joka on tietokoneelta vaan tippuu pelistä aina pois... :mad: :mad: :mad:

Onko mitään erityistä vinkkiä? Viime vkl pysty pelaan ihan hyvin ja muutamapäivä sittenkin toimi moitteetta..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Testaas pelaamista ilman, että siellä on joku muu teillä netissä samaan aikaan. Onko vaikutusta?
 
Ylös Bottom