Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Sekä onko normaalia kun on pelannut jotain 2-5minuuttia niin joka kerta moninpelissä tipun servulta ja huutaa et connection lost. vaikka netti pingaa ihan normaalisti?

Ei todellakaan ole normaalia. Lagata voi, jopa seisahtua useiksi sekunneiksi, mutta yhteyttä ei vie kuin aniharvoin. Täällä pelattu ehkä jotain 20 tuntia ja yhden käden sormilla voidaan laskea ne kerrat, kun yhteys on mennyt poikki.

Äsken taas loistavia pelejä hyvän tiimin kanssa. Verkkopelin suurimmaksi ongelmaksi on nyt nousemassa mikrofoni. Se ei vaan jaksa loppuun asti, kun lupaavan alun jälkeen katoo mikki ja myöhemmin myös kuuloke kuvioista. Joskus auttanut johdollisen headsetin irroittaminen pleikasta ja bäk. Kaveriporukan kannattaa valjastaa PC hoitamaa voice-linjan, kunnes päivitys tulee ja lakaisee ongelman roskakoriin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ei todellakaan ole normaalia. Lagata voi, jopa seisahtua useiksi sekunneiksi, mutta yhteyttä ei vie kuin aniharvoin. Täällä pelattu ehkä jotain 20 tuntia ja yhden käden sormilla voidaan laskea ne kerrat, kun yhteys on mennyt poikki.

Äsken taas loistavia pelejä hyvän tiimin kanssa. Verkkopelin suurimmaksi ongelmaksi on nyt nousemassa mikrofoni. Se ei vaan jaksa loppuun asti, kun lupaavan alun jälkeen katoo mikki ja myöhemmin myös kuuloke kuvioista. Joskus auttanut johdollisen headsetin irroittaminen pleikasta ja bäk. Kaveriporukan kannattaa valjastaa PC hoitamaa voice-linjan, kunnes päivitys tulee ja lakaisee ongelman roskakoriin.

mikä sitten avuksi, mahtava peli kuten aiemmatkin osat mutta kun harmittaa kun tippuu aina. Olisi kiva vielä pelata pari viimeistä päivää ennen inttiin lähtöä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ja kuinka tämä DMZ laitetaan päälle näin käytännössä kun en itse ole mikään kauhea velho verkkoasioiden kanssa vaikka yli kymmenen vuotta on tullutkin jo koneiden kanssa pyörittyä..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mullakin on alkanut tulee noita verkko - ongelmia.

Eilen illalla en edes päässyt moninpeliin, vaan siinä "Connecting" kohdassa tuli "Failed to connect to EA servers"

Sitten tänään päivällä ehdin pelaamaan vain noin 10 minuuttia, kun PS Network alkoi kiukutteleemaan jostain ongelmasta eikä päästänyt mua enää sen jälkeen nettiin.

Äsken kuitenkin MGO:n pelaaminen onnistui :confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Miten sait sen uutiskirjeen koodin toimimaan? Minulla ei toiminut, vaikka kirjoitti pikkukirjaimilla.
En ymmärrä.

Yritin kahtena päivänä sitä. Ensimmäisenä päivänä ei onnistunut, mutta seuraavana päivänä heti ensimmäisellä kerralla :D

Mitä nuo numerot noissa Dog Tageissa tarkoittavat?
Tuttu sana tuo "Dog Tag", mutta eipä muistu mieleen mitä se tarkoittaa.

Voisko joku muistuttaa mua?

EDIT: Sori, tuli vahingossa tuplat.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ei todellakaan ole normaalia. Lagata voi, jopa seisahtua useiksi sekunneiksi, mutta yhteyttä ei vie kuin aniharvoin. Täällä pelattu ehkä jotain 20 tuntia ja yhden käden sormilla voidaan laskea ne kerrat, kun yhteys on mennyt poikki.

Äsken taas loistavia pelejä hyvän tiimin kanssa. Verkkopelin suurimmaksi ongelmaksi on nyt nousemassa mikrofoni. Se ei vaan jaksa loppuun asti, kun lupaavan alun jälkeen katoo mikki ja myöhemmin myös kuuloke kuvioista. Joskus auttanut johdollisen headsetin irroittaminen pleikasta ja bäk. Kaveriporukan kannattaa valjastaa PC hoitamaa voice-linjan, kunnes päivitys tulee ja lakaisee ongelman roskakoriin.


Jep, toi mikki ongelma saisi kyl korjata, mutta onneksi suurin osa kavereilla on skype niin kommunikointi onnistuu hyvin, ja ei edes haittaa niin paljon jos ei ole samassa squadissa silloin.:)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

TaBe, mulla kun joskus vuosia sitten oli kytkin/palomuuri PuuCee:ssä, niin siellä oli rasti ruutuun toi dmz kytkentä.

Eddy93, kukaan ei eilen illalla päässyt EA servereille, olivat nurin tai päivityksessä sen 3-4 tuntia.
Dog-Tag = tunnuslevy.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

En ymmärrä.

Yritin kahtena päivänä sitä. Ensimmäisenä päivänä ei onnistunut, mutta seuraavana päivänä heti ensimmäisellä kerralla :D


Tuttu sana tuo "Dog Tag", mutta eipä muistu mieleen mitä se tarkoittaa.

Voisko joku muistuttaa mua?

EDIT: Sori, tuli vahingossa tuplat.

No se numerohan tarkottaa sitä, että millä levelillä kyseinen kaveri on joka moran uhriksi on joutunut. :)
Ja mun tietääkseni dog tagista saa sen mukaan bonuspisteitä mitä korkee rankkisempi pelaaja on, elikkä juurikin sen verran mikä numero siin dog tagissa on.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

No jos sä tota pluslaskua kyselet, niin joo, se on 35 :)
Thx. :)

Kain, saako sillä Deltan usbi tikulla siten että on pelkkä mikki käytössä ja kaikki äänet tulevat normaalia tietä pitkin (kun mulla menee äänet hdmi:llä vahvarille)?

Ja toimiikohan tässä 'kaikki' kuuloke/mikki kombot jos niissä on vain usb liitäntä? Jos tälläiset kombot toimivat niin silloin varmaan kaikki äänet tulevat itse kuulokkeista?

Tai onkohan markkinoilla millaisia usb mikkejä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Olipa hauskat mätöt kun puhekin kuului madon mainitseman skypen avulla.Heti tulee mielenkiintoa lisää kun kuulee toisten puheet. Pelleilyksihän se loppuvaiheeksi meni. Heti kun pääsi neljä samaa kieltä puhuvaa squadiin niin johan alko tapahtua. Tuppaa pelit menemään mönkään kun jahtaa noita dog-tageja liikaa
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Olipa hauskat mätöt kun puhekin kuului madon mainitseman skypen avulla. Pelleilyksihän se loppuvaiheeksi meni. Heti kun pääs neljä samaa kieltä puhuvaa squdiin niin johan alko tapahtua. Tuppaa pelit menemään mönkään kun jahtaa noita dog-tageja liikaa

:D

Oli kyl mahtavat sessiot.;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Thx. :)

Kain, saako sillä Deltan usbi tikulla siten että on pelkkä mikki käytössä ja kaikki äänet tulevat normaalia tietä pitkin (kun mulla menee äänet hdmi:llä vahvarille)?

Ja toimiikohan tässä 'kaikki' kuuloke/mikki kombot jos niissä on vain usb liitäntä? Jos tälläiset kombot toimivat niin silloin varmaan kaikki äänet tulevat itse kuulokkeista?

Tai onkohan markkinoilla millaisia usb mikkejä?

en osaa sanoa saako ääniä siten kun ite oon laittanu siten että toinen kuulokepiuha on pleikas ja toinen töllös kii mut saattaapi olla mahollista. En kyl ole kokeillu enkä tiedä miten pitäis laittaa et sais :) Ja mikeissähän ei nimenomaan tarvi olla olla usb liitäntää vaan ihan perus stereoplugi joka liitetään deltaan kiinni ja delta pleikkariin :) Eli periaatteessa kaikki kuulokemikki yhistelmät pitäis toimia mutta en ole muita headsettejä kokeillu. Anteeksi offtopic. Jos lisää kysyttävää laita privana tulee.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Mulla ollu kans aika paljon nettiongelmia.. Pätkii aika paljon ja yhteys katkes usein. Heitti mut sieltä PSNetworkist lähes jatkuvasti ja hermot meinas mennä :confused: Mut muuten ihan jees menny.. kaikki findallfive aseet ja sit nää mitä gold editionin mukana tuli yms.

Singleplayerin läpäisin alle kahes päiväs easyllä.. en niitä aseita sen kummemmin keränny, enkä kultaharkkojakaan. Mut oli mahtava tarina siinä ja meen varmaa jossai vaihees normil ja hardil viel.

Say hello to my little friend!!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

No se numerohan tarkottaa sitä, että millä levelillä kyseinen kaveri on joka moran uhriksi on joutunut. :)
Ja mun tietääkseni dog tagista saa sen mukaan bonuspisteitä mitä korkee rankkisempi pelaaja on, elikkä juurikin sen verran mikä numero siin dog tagissa on.
Sori, mutta meni vähän ohi :D

Saako siis Dog Tagin jos tappaa PELISSÄ jonkun pelaajan, jonka rank on korkeampi kuin oma rank?
 
Ylös Bottom