Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]
Mulla jäi peli välillä jumiin ja pienen odottelun jälkeen peli jatkui. Noin ei ole ennen tehnyt. Kuuluiko mun puhe enää lopussa? Kokeilin ottaa usb mikin pois ja laitoin sen takas kiinni.
Niinhän se mullakin teki/tekee, että "pienen", jopa 2 minuutin odottelun jälkeen saattaa menoa olla se 10sek. ja sitten taas saattoi hyytyä 20s. ajaksi ja taas mentiin ja hyydyttiin...
Ei tollaista mun hermot kestä paria minuuttia kauempaa kun se takana oleva musta nappi konsolissani on siinä "toisessa" asennossa.
Eilen ei ainakaan juminut kertaakaan kun ilman mikkiä käynnistin konsolin enkä edes survonut paikalleen mikitintä.
Se mikin pois otto ja takaisin laitto ei itsellä ainakaan vaikuta mitään jos mikki hyytynyt Bäfässä, kun menee katsomaan XMB:hen lisälaiteasetuksiin niin harmaana näkyy mikki eikä kuulu siinäkään enää mitään eikä se elvy ennen kuin tekee OFF/ON:it.
Viime viikollakin kun oli mikki kiinni ja mikki hävis pelissä, pelailin vaikka satunnaisesti jäätyi ja sitten lopetin pelin.
Menin sitten ensimmäiseksi XMB:ssä lisälaiteasetuksiin niin harmaana oli nimi+herkkyys palkki enkä kerinnyt kissaa sanoa kun tuli samanlainen jäätyminen, siis konsolin valikossa!
Pari kertaa aikaisemminkin ihmettelin kun pelin jälkeen menin surffailemaan ja samalla lailla koko selain jäätyi hetkeksi ja sitten palasi takaisin tähän maailmaan.
Sanonkin, että BF:BC:ssä ainakin mikkiä käytettäessä ilmenee jossain muisti 'vuo tai joku (ääni)muisti kaatuu, jumii, menee tukkoon, ja jonka seurauksena koko konsoli voi ruveta tökkimään.
Boottaamalla konsolin ko. ongelma toistuu ja taas mennään mikillä, siis sen vähän aikaa.
Ilman mikkiä eilen konsolilla koko ajan erinäistä toimintaa 15h ilman jumeja.
Jarski77, hiljaista taisi olla lopussa. Muista enää

..kun jotku ulkom. kanssa mölisivät squadissamme.