Omenanraato
Well-Known Member
Mulla oli jopa betan aseiden edistyminen tallessa.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mielenkiintoista, itse jouduin kyllä aloittamaan ihan puhtaalta pöydältä.Mulla oli jopa betan aseiden edistyminen tallessa.
Juu en tiedä mistä tää johtui, muitakin tyyppejä sanoi samaa et oli jääny. Kaik muu oli nollaantunut.Mielenkiintoista, itse jouduin kyllä aloittamaan ihan puhtaalta pöydältä.
No samapa tuo toisaalta, tulee kuitenkin pelattua niin paljon että kaikki ne on auki ennemmin tai myöhemmin.Juu en tiedä mistä tää johtui, muitakin tyyppejä sanoi samaa et oli jääny. Kaik muu oli nollaantunut.
Eikä mulla aseet auki ollu, mutta kun sai auki ni kehitys oli tapissa ja juuri niissä mitkä olin avannut betassa.
Tänään bäfä latasi jo 1.02 pätsin, mutta huomenna linjoille pärähtää vielä day1 pätsi joka on pleikan 15 gigasta pc:n 26 gigaan. Joten nettipiuhat kuumaksi ennen peleille pääsyä.
No ei siinä kovin kauaa kestä, kunhan vain ei sattuis mitään... Niinkuin bäfä 1n julkaisussaTänään bäfä latasi jo 1.02 pätsin, mutta huomenna linjoille pärähtää vielä day1 pätsi joka on pleikan 15 gigasta pc:n 26 gigaan. Joten nettipiuhat kuumaksi ennen peleille pääsyä.
Tuli katseltua tuota Deluxe versiota. Hintaa kuumottavat 90€ mutta pääsis pelaamaan aikaisemmin. En itse pelannut ollenkaan tuota betaa niin en tiedä mitä
Jos ostat BF1 menun kautta niin saa 10% alennusta Deluxe versiosta. Tätä ei ole hirveästi mainostettu missään.
Jos ostat BF1 menun kautta niin saa 10% alennusta Deluxe versiosta. Tätä ei ole hirveästi mainostettu missään.
Täällä toimi hyvin, ostin 2h sitten ja nyt lataa viimeisiä, kohta mennäänOnko joku ostanut tuon bf1 menun kautta? Itsellä kun painaa sitä tarjousta, tulee vain "found no offer for this category". Pleikalla siis.
Täällä toimi hyvin, ostin 2h sitten ja nyt lataa viimeisiä, kohta mennään