Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield V

Tänään bäfä latasi jo 1.02 pätsin, mutta huomenna linjoille pärähtää vielä day1 pätsi joka on pleikan 15 gigasta pc:n 26 gigaan. Joten nettipiuhat kuumaksi ennen peleille pääsyä.
 
Mielenkiintoista, itse jouduin kyllä aloittamaan ihan puhtaalta pöydältä.
Juu en tiedä mistä tää johtui, muitakin tyyppejä sanoi samaa et oli jääny. Kaik muu oli nollaantunut.
Eikä mulla aseet auki ollu, mutta kun sai auki ni kehitys oli tapissa ja juuri niissä mitkä olin avannut betassa.
 
Juu en tiedä mistä tää johtui, muitakin tyyppejä sanoi samaa et oli jääny. Kaik muu oli nollaantunut.
Eikä mulla aseet auki ollu, mutta kun sai auki ni kehitys oli tapissa ja juuri niissä mitkä olin avannut betassa.
No samapa tuo toisaalta, tulee kuitenkin pelattua niin paljon että kaikki ne on auki ennemmin tai myöhemmin.

Tässä juuri pelailen kun tosiaan testiaikaa vielä muutama tunti jäljellä. Äsken oli taas tiukka matsi. Saatiin käännettyä tappioasemasta voittoon pienimmällä mahdollisella erolla, lopputilanteen ollessa 1-0 meille :D
 
Tänään bäfä latasi jo 1.02 pätsin, mutta huomenna linjoille pärähtää vielä day1 pätsi joka on pleikan 15 gigasta pc:n 26 gigaan. Joten nettipiuhat kuumaksi ennen peleille pääsyä.

Hyvä homma, olen säästellyt peliaikaa day 1 patchia varten että sää parhaan kokemuksen.
 
Tänään bäfä latasi jo 1.02 pätsin, mutta huomenna linjoille pärähtää vielä day1 pätsi joka on pleikan 15 gigasta pc:n 26 gigaan. Joten nettipiuhat kuumaksi ennen peleille pääsyä.
No ei siinä kovin kauaa kestä, kunhan vain ei sattuis mitään... Niinkuin bäfä 1n julkaisussa
 
Ei hullu malttanut ei, pitihän se laittaa deluxe valumaan storesta :D Yöllä sitten alkaa sotiminen, jos löytyy innokkaita tiimihenkisiä pelimiehiä ni voi lisäillä tämmösen average puurtaja veteraanin kaveriksi PSN puolella. Ainahan se hauskempaa kun on kunnon porukka ;)
 
Tuli katseltua tuota Deluxe versiota. Hintaa kuumottavat 90€ mutta pääsis pelaamaan aikaisemmin. En itse pelannut ollenkaan tuota betaa niin en tiedä mitä odottaa.

Mutta jos BF1 oli mielestäni iso harppaus niin toivon että tää on vielä upeampi ja parempi !

BF1 oli tauolla kuukausia tai itseasiassa koko Xbox oli kiireisen sesongin takia mutta taas päästään nauttimaan Bäfästä. Tuo ykkönen alkoi olla jo pakkopullaa.. rank 100 ja n. 250h takana peliä..

Ensimmäinen mihin tavallaan kyllästyin. Kauas ollaan jääty BF BC2 ajoista tai kolmosesta mitä tuli pelattua tuhansia tunteja.. Välillä mietin että onko se vaan peliseuran puutetta kun ei maistu ( porukka vaihtanut 80% xboxsilta pleikkarille).
 
Tuli katseltua tuota Deluxe versiota. Hintaa kuumottavat 90€ mutta pääsis pelaamaan aikaisemmin. En itse pelannut ollenkaan tuota betaa niin en tiedä mitä

Jos ostat BF1 menun kautta niin saa 10% alennusta Deluxe versiosta. Tätä ei ole hirveästi mainostettu missään.
 
Siellä on nyt PCllä sit RTX ON, kuulostaa kyllä aika turhalta kun ei se edes 1080P kuulemma pyöri kunnolla. Täytyy se silti katsoa mitä ovat saaneet aikaan.
 
Jos ostat BF1 menun kautta niin saa 10% alennusta Deluxe versiosta. Tätä ei ole hirveästi mainostettu missään.

Mitäs tuossa Deluxe Editonissa käytännössä on lisää tuon 5 päivän lisäksi. Sinänsä 10€ ei enää maata kaada jos oikeasti saa vastinetta. Listaus ei täysin aukea itselle. Asuja ja aseisiin maaleja(ko)?


No tässähän nämä: Ehkä tuo special assigments hyödyllisin.
https://www.battlefield.com/news/all-you-need-to-know-pre-order-offers-editions-battlefield-5

Ja kiitos vinkistä!

Edit: Deluxe lähtee lataukseen. Vinkki2: Huomenna alkaa Prismassa asiakasomistajapäivät ainakin Pirkanmaalla. PSN kortit (ja pelit) -15%. Deluxe jää hintaa nämä tarjoukset yhdistämällä 68.80€.
 
Viimeksi muokattu:
Juu itsellä lähtee tuo deluxe heti perjantaina ostoon. Vähän myöhässä tosin. En olekkaan pitkään aikaan mistään pelistä ollut näin innoissani.

Tämä ja uusin CoD ynnä Spyro ostoslistalla mutta kaikki nyt jo tietää minkä sitä ostakaan ekana

Tullut huomattua että vähän sekavasti ollut tietoa stantard ja deluxe editioineista ja mitä ne pitää sisällään ja milloin pääsekään pelaamaan.

Saa pitkästä aikaa nähdä kun ”noobit” juoksee taistelutantereella tietämättä yhtään mitä pitää tehdä. Itse mukaan lukien.. Muutamat YouTube- kommentaattorit sanoneet että tätä BF 5:sta ei pelata niinkuin edellistä tai nelosta vaan tässä on pelimekaniikka hiottu ja vanhat säännöt ei pidä paikkansa.

Aikanaan itsekkin toivoin että tämä seuraava peli olisi ollut BF BC3:nen mutta tää vaikuttaa upealta.
 
Lisäsisältö on lähinnä niitä assigmentteja millä saat rahaa avata uusia juttuja aseisiin jne.
  • Viisi settiä laskuvarjojoukkojen asuja
Battlefield V Deluxe Editionissa pääset mukauttamaan sotilaitasi viidellä Special Soldier Setillä, jotka sisältävät upeita aseskinejä, maastokuvioita, päähineitä ja kasvomaaleja Britannian SAS-erikoisjoukoille sekä Saksan laskuvarjojääkärijoukoille. Valitse kahdeksasta settivaihtoehdosta viisi, kun aloitat Battlefield V -urasi.

  • Special Assignment -tehtävät
Battlefield V Deluxe Edition sisältää Britannian SAS-erikoisjoukkojen erityistehtäviä, jotka perustuvat yksikön todellisiin hyökkäyksiin Saksan ilmatukikohtiin.
Battlefield V Deluxe Edition sisältää Saksan laskuvarjojääkärijoukkojen erityistehtäviä, jotka perustuvat Pohjois-Afrikan rannikon lentokenttien puolustustehtäviin.
Battlefield V Deluxe Edition sisältää Starter Assignment -tehtäviä – testaa taitosi taistelukentällä ja kerää palkkioita.

  • 20 viikoittaista esinettä Airliftin kautta
Battlefield V Deluxe Editionissa saat tärkeitä tarvikkeita 20 viikoittaisen Airliftin kautta, jotka sisältävät kaikki yhden mukautusesineen.

Ja tässä eri versioiden pelaamisajat:
907C0A6F-ADEF-44CE-BEE5-33B83C23A90C.jpeg
 
Onko joku ostanut tuon bf1 menun kautta? Itsellä kun painaa sitä tarjousta, tulee vain "found no offer for this category". Pleikalla siis.
Jos ostat BF1 menun kautta niin saa 10% alennusta Deluxe versiosta. Tätä ei ole hirveästi mainostettu missään.
 
Mitäs mieltä olette, kannattaisiko tämä hankkia PS4 Pro vai Xbox X? Löytyykö peliseuraa paremmin Pleikkarin puolella tai pyöriikö paremmin X:llä?
 
Ylös Bottom