Mä en ainakaan välitä tipan vertaa mistään pisteistä, voitto on se ainoa tavoite. Kuten tosielämän NHL-kaukaloissakin Jonathan Toews joskus totesi haastattelussa, tehtyään maalin ottelussa: "My goal? There is only one goal". Toki tulee aina katsottua kierroksen päätteeksi, miten tuli sijoituttua joukkueen sisällä ja tappojen/kuolemien suhde. Kierroksen loputtua eniten kuitenkin merkitsee, asteleeko oma squad ruutuun kierroksen parhaana. Silloin tietää onnistuneensa ja henkilökohtaiset statsit jäävät täysin tämän varjoon. Joukkueen voitto on vielä sitäkin tärkeämpi.
Savuja on tullut käytettyä nyt paljon enemmän, etenkin avoimissa kartoissa. Taktinen pelaaminen maistuu paremmalta kuin jatkuva päätön rynniminen etulinjaan ja snaipperit saavat olla siellä missä ovat, kun eivät näe kohteita savulta. Jalkaväkimiinojen tehoa haluaisin nostettavan, koska nyt niitä tarvitaan kaksi varman tapon saamiseksi, ellei vastustaja ole jo valmiiksi loukkaantunut ja voi silloin kaatua jo yhden voimasta.
Se on tullut huomattua, että puolustustehtävissä joukkue on usein aivan hujan hajan ja heräävät vasta sitten puolustamaan, kun viimeinen kohde on jäljellä. Syykin on selvä - hyökkääjä ei hyödy mitään, vaikka esim. 3/4 kohteista tuhottaisiin ja "no bonus" on tuttu teksti ruudussa. Viimeisen puolustettavan kohteen ollessa jäljellä meno on ehdottomasti parhaimmillaan. Porukkaa on enemmän puolustettavan kohteen lähellä ja vihollista pääsee haastamaan jatkuvasti.
Grand operations on ollut se eniten pelattu pelimuoto ja conquestille on jäänyt vain muutama jämäprosentti. Pitäisi ehkä tutustua myös muihin pelimuotoihin. 32vs32 tuntuu silti parhaalta, koska siinä on eniten lahdattavaa
.
Edit: Oli näköjään jäänyt lainausmerkkien siteerauksesta one-sana pois.
Savuja on tullut käytettyä nyt paljon enemmän, etenkin avoimissa kartoissa. Taktinen pelaaminen maistuu paremmalta kuin jatkuva päätön rynniminen etulinjaan ja snaipperit saavat olla siellä missä ovat, kun eivät näe kohteita savulta. Jalkaväkimiinojen tehoa haluaisin nostettavan, koska nyt niitä tarvitaan kaksi varman tapon saamiseksi, ellei vastustaja ole jo valmiiksi loukkaantunut ja voi silloin kaatua jo yhden voimasta.
Se on tullut huomattua, että puolustustehtävissä joukkue on usein aivan hujan hajan ja heräävät vasta sitten puolustamaan, kun viimeinen kohde on jäljellä. Syykin on selvä - hyökkääjä ei hyödy mitään, vaikka esim. 3/4 kohteista tuhottaisiin ja "no bonus" on tuttu teksti ruudussa. Viimeisen puolustettavan kohteen ollessa jäljellä meno on ehdottomasti parhaimmillaan. Porukkaa on enemmän puolustettavan kohteen lähellä ja vihollista pääsee haastamaan jatkuvasti.
Grand operations on ollut se eniten pelattu pelimuoto ja conquestille on jäänyt vain muutama jämäprosentti. Pitäisi ehkä tutustua myös muihin pelimuotoihin. 32vs32 tuntuu silti parhaalta, koska siinä on eniten lahdattavaa

Edit: Oli näköjään jäänyt lainausmerkkien siteerauksesta one-sana pois.
Viimeksi muokattu: