Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
A: Pcarsissa autot on auki valmiiksi, joten GT sportsin tapa on grindausta sanot mitä sanot.a) Älä vääristele. GT Sportissa EI tarvitse grindata "lukematonta määrää kisoja". 10 minuutin kisasta saa osaava kaveri 345 000 krediittiä. Sillä saa 5,6 Nissan Skyline V-Spec II Nurria.
b) Mitä siinä nyt on kivaa, että haaste on tappaa kaks vihua assaultilla, tai kerätä 1000 pistettä missä tahansa pelimuodossa? Mikä se haaste noissa on? Ei mikään. Noi on ihan spedejä - pitäs olla oikeasti jotakin et hanki headshot yli 150 metrin päästä, tapa 4 vihua viidessä sekunnissa, jne. Nää on ihan lapsille suunnattuja tehtäviä nykysellään.
c) Uudet mapit ovat sisältöä. Älytöntä edes väittää muuta.
Tämä on nykyään ihan perseestä. Hiivit vaunun taakse, heität kolme dynyä, räjäytät ja tankki porskuttaa. Tämän jälkeen losautat perään kolme panzerfaustia, vieläkin tankki toimintakuntoinen.Panssarinyrkki on naurettavan tehoton nykyään.
Olihan se vähän liian tehokas ennen. Ei ehkä realistisuuden osalta, mutta ei kukaan ottanu tankkeja ees käyttöön, eikä ne aiheuttanut mitään pelkoa lipulla. Nyt aiheuttaa ja niin sen kuuluu ollakin.Tämä on nykyään ihan perseestä. Hiivit vaunun taakse, heität kolme dynyä, räjäytät ja tankki porskuttaa. Tämän jälkeen losautat perään kolme panzerfaustia, vieläkin tankki toimintakuntoinen.
Mikä helvetin nerffaus noihin tehtiin, tai no ilmeisesti kiväärikranaattien ja piattien tehokkuutta jalkaväkeen nostettiin.
Ei enää järkeä käyttää dynamiittia kun se ei tankkeja tuhoa. Ainoa mikä puree enää on tuplatellut vaunun kylkeen ja niiden räjäyttäminen.
Aivan hanurista
Aiemmin oli just hyvä balanssi, joutu miettiinki mihin sen tankin tunkee. No jatkossakin pitää vaan spämmätä miinoja kylkeenOlihan se vähän liian tehokas ennen. Ei ehkä realistisuuden osalta, mutta ei kukaan ottanu tankkeja ees käyttöön, eikä ne aiheuttanut mitään pelkoa lipulla. Nyt aiheuttaa ja niin sen kuuluu ollakin.
Nyt vaaditaan se kaks äijää tuhoamaan, joten pakko tehdä vähän yhteistyötä.
Mun mielestä ihan passeli nerffaus ja kun kaverin kanssa pelaa, niin aina saatu tuhottua ja siinä on paljon enemmän fiilistä, kuin siinä et ennen yksi jannu kävi tuhoamassa ilman huolen häivää.
Nyt tukitaan miinoilla kulkureitit ja kaks äijää ampuu loput.
No eipä oikeastaan joutunu miettii. Vaikka olisit pysyny basessa ni joka mapissa se oli helppo käydä tuhoamassa. Tankeista ei ollut pelin kulun kannalta mitään vaikutusta, eikä uhkaa.Aiemmin oli just hyvä balanssi, joutu miettiinki mihin sen tankin tunkee. No jatkossakin pitää vaan spämmätä miinoja kylkeen
If you say soNo eipä oikeastaan joutunu miettii. Vaikka olisit pysyny basessa ni joka mapissa se oli helppo käydä tuhoamassa. Tankeista ei ollut pelin kulun kannalta mitään vaikutusta, eikä uhkaa.
Mitä sotaa se on jos ei tankki aiheuta mitään tuntemuksia.
Nyt esim kun frontlinesiin pari mappia bugittaa ja kaikki rakentelu on pois käytöstä, niin Rotterdamin keskilippu (B) on sellainen, että sinne kun tunkee tankin keskelle, niin hyvä tankkikuski pitää lähes yksin lipun jos muut suojaa tankkia edes vähän. Siinä joutuu jo yhden miehen sijasta squadi miettimään yhdessä miten tankki tuhotaan, jotta ne ei jyrää.
Näin ihmisenä joka ei pelaa tankilla olin alussa ihan fiiliksissä siitä, että sain tankit tuhottua yksin ihan helposti. Siis ihan mistä vain kohdasta karttaa. Ei siinä ollut mitään väliä minne tankin oli sijoittanut. Saati kun kavereiden kanssa jahdattiin pelkkiä tankkeja. Se oli todella kivaa, koska tiesi ettei itsellä ole mitään hätää tankkia vastaan.
Mutta vasta nerffausten jälkeen on tullut jotain tunnelmaa touhuun ja aina odotan kaveria messiin ja yhdessä suunnitellaan mitä kautta kukakin menee ja miten tankki hoidetaan pois. Näin sen kuuluu ollakin, koska nyt se hieman jo pelottaa ja hidastaa etenemistä kun tankki on edessä.
Hienosti sanottu!
Noi 32v32 pelimuodot kyykkää aika hitosti - usein aivan pelikelvottomia rundeja heikon ruudunpäivityksen, lagailun ja tahmaisten kontrollien vuoksi. Tähdätessä kun ruudunpäivityksen droppaa, se on helvettiä. Packet lossit sun muut suurta bonusta. Mut instakillattiin P38 pistoolilla eilen. Oli kyllä tunnelmaa...
Joo, tuo 8vs8 on open roomeissa ihan typerä pelimuoto. Parin kaverin kanssa ku pelaa, omat KDt on siellä 7-20 välillä. Ei oo ku hopeaa jaossa vihun random-porukalle. Ja ei, tuollainen OP dominointi ei ole hauskaa tai palkitsevaa.
Jotkuthan noista tehtävistä on aika hassuja, mutta ilman mitään tehtävä->saavutus juttuja kyllästyminen olisi tullut aikaa sitten. Aika vinkeätä oli kyllä pelata muutama päivä sitten, kun kaikki oli squad leadereitä omassa yhdenmiehen ryhmässään. Mutta jos kaikki tehtävät poistettaisiin, niin aika tylsä pelistä tulisi.
Mun mielestä nuo skinit on hyvä pitää assigmentien takana. Se luo jotain tavoiteltavaa ja ainakin omasta mielestä noita on pääosin kiva suoritella
Tämä! Omasta mielestä hölmöin perustelu ikinä ”haasteiden” helppoudelle on se, että joku saattaa vain kerran viikossa peliä pelata. Ei kai oikeasti pelejä ja niiden haasteita voi sen mukaan suunnitella, että kerran kuussa pelaava peruspenttikin ne saavuttaa ja ettei vaan kelleen tule paha mieli?BF4: Kuljeta helikopterilla lipunkantajaa, mistä seuraa lipun kotiutus
Aktivoi tulvaportit mapissa. Hanki 5 tappoa uidessa
Tapa 5 vihua erittäin korkeasta TV-mastosta
BFV: Kerää 1000 pistettä moninpelissä.
Pysy hengissä 90 sekuntia.
Tapa 2 vihua assaultilla
Pointti tosiaan on, että hyvät tehtävät ovat joko hauskoja tai haastavia. Hieno esimerkki on Helldivers-pelin trophyt. Ne kannustavat pelaamaan eri tavoilla ja samalla näyttävät uusia puolia pelistä. Tylsät ja helpot tehtävät eivät motivoi. Huomaa että pelin kehitykseen ei oo käytetty aikaa. Osaisin suunnitella paljon paremmin nuo tehtävät. Dice voi soitella ja kysyä vinkkiä.
Mun mielestä tuo ei ole se ongelma. Vaan se, että kaikki on samaa. Joka aseelle, hahmoluokalle ja maalle pitäisi olla omat. Esim medicin pitäisi näyttää aina mediciltä, eikä snipulta tai lentäjältä.Sais ne skinit olla edes vähän nätimpiä![]()
Tässä helppoudessa oli puhe Tides of warista jotka on vain viikon voimassa, niin kyllä mun mielestä niiden kuuluu olla koko pelaajakunnan saavutettavissa.Tämä! Omasta mielestä hölmöin perustelu ikinä ”haasteiden” helppoudelle on se, että joku saattaa vain kerran viikossa peliä pelata. Ei kai oikeasti pelejä ja niiden haasteita voi sen mukaan suunnitella, että kerran kuussa pelaava peruspenttikin ne saavuttaa ja ettei vaan kelleen tule paha mieli?
Ihan siksi, että battlefield on lähtökohtaisesti casuaaleille tarkoitettu peli ja sen sisältö ja tavoitteet tietysti halutaan sellaiseksi, että casuaali pelaaja saa ne suoritettua, jotta vuoden kahden jälkeen on myös edelleen muutkin pelaamassa kuin hc fanit.Tässä helppoudessa oli puhe Tides of warista jotka on vain viikon voimassa, niin kyllä mun mielestä niiden kuuluu olla koko pelaajakunnan saavutettavissa.
Miks pitäis olla koko pelaajakunnan saavutettavissa? Perustele. Palkintoaseet voi kuitenkin ostaa jälkikäteen company coinseilla.
Tapa 5 vihua erittäin korkeasta TV-mastosta