Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield V

Jos ei halua ennakkotilata ja ei halua odottaa paria päivää että Beta aukeaa kaikille, Betan voi nyt ennakkoladata Hong Kong Psn storesta ilman ennakkotilaamista.
Jos sitä kikkaa haluaa käyttää, ainakin youtuben puolelta löytyy monta videota miten sen alueen Psn tili tehdään, itellä meni siinä pari minsaa aikoinaan sen tilin tekemisessä.

Edit. Nähtävästi betan ennakkolataus on saatavilla kaikille, mutta itse servuille ei välttämättä pääse heti huomenna jos ei ole ennakkotilannu.
 
Viimeksi muokattu:
Originissa myös saatavilla, kokoa 12.44 Gt. Heitti monta erroria kun yritti lisätä listoille mutta kyllä sen lopulta sinne sai.
 
Mitenköhän toi menee, kun betan sisällä sanoo ettei mulla ole Early accesia ja löytyy kohta missä on ”install enlister offer”, jonka myötä sen saa. Siitä ku klikkaa ni tulee tyhjää.

Storesta se löytyy statuksella ”ei ostettavissa”, koska mulla on jo jotain laskuvarjojääkäreiden asuja Deluxe versiosta.
Spostista löytyy kuitti et tuon olen ”ostanut” kaksi päivää sen jälkeen kun on storeen toukokuussa tullut. Ja bäfä ykkösessä mulla aseet jne on kyllä tuon kautta saatu.
 
En ainakaan vielä huomannut Storessa betaa että ois voinut ennakkoladata.
Kyllä se sieltä löytyy. Hakukenttään vaan koko teksti "Battlefield V beta", ja lataamaan. Early Acces tiedosto pitää ladata kans, jos olet pelin jo maksanut.
 
Joo beta valittaa vaan tuosta ettei ole early accessia mutta kuulemma sen errorin pitäisi poistua jahka beta starttaa.
 
Ylös Bottom