Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield V

Pari tuntia kerinnyt tätä nyt pelaa. Nätti kuin sika pienenä ja asetukset about kohdallaan kiitos vaan vinkeistä. Mutta ompas tässä paljon opeteltavaa nyypälle. Ei oo vielä kaikki hienoudet selvinnyt, assaultilla vaan keskittynyt menee, opettelee kenttiä ja pelimuotoja. Conquest näin aluks tietysti tuntunut parhaalta, toivotaan että löytyy vielä perus munaraviakin parempi pelimuoto. Breaktrough kuulosti paperilla hyvälle, mutta ainakin pari kenttää on rajattu siinä tyhmästi. Eiku takas juoksuhautoihin, etenee syöksyen..

Btw, mitä pelimoodia suosittelette näin alkuun? Konkkaa?
 
Pari tuntia kerinnyt tätä nyt pelaa. Nätti kuin sika pienenä ja asetukset about kohdallaan kiitos vaan vinkeistä. Mutta ompas tässä paljon opeteltavaa nyypälle. Ei oo vielä kaikki hienoudet selvinnyt, assaultilla vaan keskittynyt menee, opettelee kenttiä ja pelimuotoja. Conquest näin aluks tietysti tuntunut parhaalta, toivotaan että löytyy vielä perus munaraviakin parempi pelimuoto. Breaktrough kuulosti paperilla hyvälle, mutta ainakin pari kenttää on rajattu siinä tyhmästi. Eiku takas juoksuhautoihin, etenee syöksyen..

Btw, mitä pelimoodia suosittelette näin alkuun? Konkkaa?
Kaikille, on nyyppä tai ei ni alkuun konkka. Ihan puhtaasti siksi, että opit mapit ja saat rauhassa opetella ne alueet.
Tärkeintä oppia hahmottamaan missä suunnassa aina on kummankin puolen base ja mitä reittejä ne tulee alueelle.
Tämän jälkeen pystyy siirtymään muihin pelimuotoihin kun tietää heti et niiden base on tuolla ja se ja se sektori on sama kuin konkassa se ja se lippu jne.
Muissa alueet on rajattu, niin menee sekavaksi jos ei tiedä mistä vihu tulee ja minne ollaan menossa.
 
Vinkkinä muille jotka ovat tapelleet HDR:n kanssa Battlefield 5:ssa. Jos TV on RGBW mallia, kuten oma karvalakkimallin LG 4K Oled, niin laittakaa Ps4:sta RGB asetus "rajattu" päälle. Muut automaatille. Ja TV:n pelitilasta mustan taso "pieni". Omassa toimii ainakin hienosti, eikä sisätilatkaan ole enää umpipimeitä. Kyseessä on itsellä ps4 slim 1tb, muista malleista en tiedä. Nyt voi pelin hdr asetuksenkin laittaa tappiin ja hyvältä näyttää.
 
Ei pitäisi kyllä nuo haasteet tides of warissa olla tiimistä riippuvaisia.. Kuusi grand operationssia ja kaikissa jääty täysin jalkoihin. Omat sniputtaa alueiden ulkopuolella eikä hyökkäys kuten puolustuskaan toimi. Hermo menee.
 
Latausruudut jää tähän ryhmään looppiin mistä ei pääse pois muutakuin sammuttamalla pelin Xbox valikosta.

120h peliä takana ja kyllähän tuo vielä maistuu, mutta kauanko. Ribeyrollesilla menty ja on kyllä kova.

Ihan vielä en ole sitä uutta pyssyä saanut, olisikohan grand operations voitosta kiinni.

Oliko kukaan tietoinen milloin classien pisterajaa tai max rankia nostellaan ?
 
Tänään tuli päästyä tarina tehtävät läpi ja oli kokonaisuudessaan hyvä. Hyvää vaihtelua lumesta aavikolle. Suosittelen!
 
Pelasin tänään muutaman rundin konkkaa ja sattu hassu bugi. Devastation kartassa akselivaltioilla tipuin erän loppupuolella A-lipun vieressä johonkin roinan keskelle jumiin. Vihut ei pystynyt ilmeisesti ampuu mua, mutta itte tiputin siitä about 10 tyyppiä ja kokoajan sai pidettyy lipun keltasella, tai vallattuna. Vähän pisti naurattaa oma kämppiminen :D Onko vastaavia sattunut porukalle?
 
Ei herranjumala. Nää lyhyemmän TTK:n toivojat... meni juttu just niinko piti. Osaa porukasta saa ampua aivan helvetisti, toisille riittää se 4 kutia. Tossakin laskettelin yhtä jätkää MG42:lla semmoset 25 kutia - ja siinä kohtaa äijä vasta nuupahti.

Kuten aikaisemmin totesin - peli jossa latenssit ja tick-ratet on persiillään, kärsii erittäin paljon lyhyestä TTK:sta, koska se ei ole sama kaikille. Sääliksi kävi sitä suomi-pelaajaa, joka kuoli aina neljään kutiin kun joukkuetoverinsa kestivät vähintään tuplat. RIP.

Niin ja ne ammo-cratet puolet ajasta maan läpi, V2-raketin laukaisu on absurdi vitsi ja bipodit ovat tietyillä MMG:illä aivan hanurista.

Mut onneksi on tullut pelattua taktisesti, selkä suorassa.

BF-veteraania itkettää.

Meni todellakin. Nykyinen TTK on erittäin bueno. Kun vielä yhdestä headshotista kuolisi lopullisesti, niin peli olisi siltä osin täydellinen.

Vaikea ymmärtää millä logiikalla tuo tilanne olisi parempi, jos toisille olisi riittänyt 5-6 kutia kun tuolle yhdelle 31-32 kutia. Onhan 25 liian paljon, mutta 32 on vielä enemmän.
 
Pelasin tänään muutaman rundin konkkaa ja sattu hassu bugi. Devastation kartassa akselivaltioilla tipuin erän loppupuolella A-lipun vieressä johonkin roinan keskelle jumiin. Vihut ei pystynyt ilmeisesti ampuu mua, mutta itte tiputin siitä about 10 tyyppiä ja kokoajan sai pidettyy lipun keltasella, tai vallattuna. Vähän pisti naurattaa oma kämppiminen :D Onko vastaavia sattunut porukalle?

Eilen kävi hieman vastaava. Aerodromessa kiipesin hallissa sinne ylätasanteelle ja pakitin kyykyssä päin seinää. Meninkin seinän läpi sen pitkän käytävän päälle. Näin kaiken ympärille, muut ei nähny mua. Mut en kyllä pystyny sieltä ulospäin ampumaan. Kaveri viel spawni viel muhun. :D jouduttiin singol tappaa ittensä.
Ei herranjumala. Nää lyhyemmän TTK:n toivojat... meni juttu just niinko piti. Osaa porukasta saa ampua aivan helvetisti, toisille riittää se 4 kutia. Tossakin laskettelin yhtä jätkää MG42:lla semmoset 25 kutia - ja siinä kohtaa äijä vasta nuupahti.

Kuten aikaisemmin totesin - peli jossa latenssit ja tick-ratet on persiillään, kärsii erittäin paljon lyhyestä TTK:sta, koska se ei ole sama kaikille. Sääliksi kävi sitä suomi-pelaajaa, joka kuoli aina neljään kutiin kun joukkuetoverinsa kestivät vähintään tuplat. RIP.

Niin ja ne ammo-cratet puolet ajasta maan läpi, V2-raketin laukaisu on absurdi vitsi ja bipodit ovat tietyillä MMG:illä aivan hanurista.

Mut onneksi on tullut pelattua taktisesti, selkä suorassa.

BF-veteraania itkettää.

Noi on todella harvassa, silloinkin todella usein syy on muussa, kuin itse luodin rekisteröinnissä. Nimittäin luodit osuu välillä ihmeellisesti maahan, lautoihin jne eikä ikinä mene edes kohteeseensa. Isommalla pingillä vastustajan pelaaja ei ole edes siinä missä sun ruudulla näkyy.
Isommalla TTK:lla tuo ongelma oli paljon pahempi. Normi jannun meni lippaallinen, ongelma tapauksissa sulla ei riittänyt ammukset.

Asiasta toiseen. Pelin sisäistä rahaa ei saa enää mistään. Ei saa kehitettyä enää edes aseita.
Joku oli tuota laskenut ja kaiken ostaminen maksaa noin 4,2milliä ja daily assigmenteilla niiden saantiin menee vajaa 14200 päivää, eli 38v... ei siinä mitää. Ollaan ilman aseita..
 
Asiasta toiseen. Pelin sisäistä rahaa ei saa enää mistään. Ei saa kehitettyä enää edes aseita.
Joku oli tuota laskenut ja kaiken ostaminen maksaa noin 4,2milliä ja daily assigmenteilla niiden saantiin menee vajaa 14200 päivää, eli 38v... ei siinä mitää. Ollaan ilman aseita..
Hetkonen, missäs vaiheessa ton valuutan ansaitseminen loppuu?

Täytyy ruveta elämään säästeliäästi, kerta noinkin voi käydä :D
 
Ei pitäisi kyllä nuo haasteet tides of warissa olla tiimistä riippuvaisia.. Kuusi grand operationssia ja kaikissa jääty täysin jalkoihin. Omat sniputtaa alueiden ulkopuolella eikä hyökkäys kuten puolustuskaan toimi. Hermo menee.
Ne aseet voi tietysti myös ostamalla avata niin ei mene hermot turhiin tehtäviin.
 
Ne aseet voi tietysti myös ostamalla avata niin ei mene hermot turhiin tehtäviin.
Onhan se noinkin. Mutta ei liene vielä saatavilla tämän viikon pyssy muuta kuin tides of warista, korjatkaa jos olen väärässä. Taitaa itsessä myös olla suorittajan vikaa, tides of war haasteita tehdään ja järkeviltä tuntuvia assignmenttejä :). Peli kyllä maistuu vieläkin, välillä kun vielä tulee hyvä random squad niin ai että.
 
Onhan se noinkin. Mutta ei liene vielä saatavilla tämän viikon pyssy muuta kuin tides of warista, korjatkaa jos olen väärässä. Taitaa itsessä myös olla suorittajan vikaa, tides of war haasteita tehdään ja järkeviltä tuntuvia assignmenttejä :). Peli kyllä maistuu vieläkin, välillä kun vielä tulee hyvä random squad niin ai että.

Kaikki tides of war aseet voi myös ostaa company coineilla. Itse ostin VGO:n kun en jaksanut niitä tehtäviä tehdä.
 
Ei herranjumala. Nää lyhyemmän TTK:n toivojat... meni juttu just niinko piti. Osaa porukasta saa ampua aivan helvetisti, toisille riittää se 4 kutia. Tossakin laskettelin yhtä jätkää MG42:lla semmoset 25 kutia - ja siinä kohtaa äijä vasta nuupahti.

Kuten aikaisemmin totesin - peli jossa latenssit ja tick-ratet on persiillään, kärsii erittäin paljon lyhyestä TTK:sta, koska se ei ole sama kaikille. Sääliksi kävi sitä suomi-pelaajaa, joka kuoli aina neljään kutiin kun joukkuetoverinsa kestivät vähintään tuplat. RIP.

Niin ja ne ammo-cratet puolet ajasta maan läpi, V2-raketin laukaisu on absurdi vitsi ja bipodit ovat tietyillä MMG:illä aivan hanurista.

Mut onneksi on tullut pelattua taktisesti, selkä suorassa.

BF-veteraania itkettää.
Enpä ole tällaiseen törmännyt, en edes MG42lla. Tosin tolla aseella ei pysty ampumaan kovinkaan pitkälle tarkasti, mutta silti yleensä riittää se 2-6 kutia tiputtamaan, jos vihollinen ei ehdi johonkin suojaan lataamaan akkujaan.

Mulle ei kyllä maistunut yhtään paremmalle se testissä ollut pidempi TTK säätö. Nyt jos pääsee sivustaan tai vihollinen on ilman suojaa, niin saa suolattua riittävän varmasti.

Peli maistuu ja tuntuu kyllä BF1 jälkeen todella hyvältä. Noita bugeja ja näkymättömiä läpäisemättömiä seiniä pelistä vielä löytyy, mutta kuten täälläkin useaan kertaan todettu, niin perinteiseen Battlefield tapaan hyvin keskeneräisenä julkaistu. Kahden vuoden jälkeen varmaan suurin osa asioista toimii toivotulla tavalla. Vielä, kun pääsisi vähän useammin ryhmään, joka ei istuskele koko matsia kallion seinämillä sniputtelemassa.

Toivottavasti saadaan joku Suomi -aiheinen kenttä ja joku suomalainen ase, vaikkapa Lahti-Saloranta M/26.
 
Pitkästä aikaa vähän tänne taas tuntemuksia... ööh conquest ei enää toimi kuin harvoin kun jengiä ei kiinnosta. Siksipä päätin kokeilla Breakthrough moodia ja johan maistui! Itelle kun tään pelin suola on se "pelaa objektiivia". Toinen kiva on myös Grand operations, näillä sain oman fiiliksen taas pelissä nousuun, hyviä pelihetkiä myös muille toivottavasti vielä maistuu.
 
  • Like
Reactions: XYU
Pitkästä aikaa vähän tänne taas tuntemuksia... ööh conquest ei enää toimi kuin harvoin kun jengiä ei kiinnosta. Siksipä päätin kokeilla Breakthrough moodia ja johan maistui! Itelle kun tään pelin suola on se "pelaa objektiivia". Toinen kiva on myös Grand operations, näillä sain oman fiiliksen taas pelissä nousuun, hyviä pelihetkiä myös muille toivottavasti vielä maistuu.
Bf1 operaatiot oli ainut mitä jaksoi pelata, mutta ei tässä noi mapit istu yhtään tuohon samaan pelimuotoon, eli breaktroughiin.

Sensijaan Frontlines on vienyt mennessään ja sitä onkin ihan hulluna tässä viikon pelailtu.
Kuitenkin periaatteessa samaa ideaa kuin breaktrough, eli otetaan sektoria, mutta sentään oikean elämänkaltaisesti ei vain peräännytä, vaan voit tehdä vastahyökkäyksen ja parhaimmillaan ihan viime hetkellä kääntää ottelu toiseen päähän mappia ja ottaa voiton.
Tässä yhdistyy kaikki tämän pelin vahvuudet ja jokainen mappi toimii aivan mielettömän hyvin juuri tähän pelimuotoon.
 
Pitkästä aikaa vähän tänne taas tuntemuksia... ööh conquest ei enää toimi kuin harvoin kun jengiä ei kiinnosta. Siksipä päätin kokeilla Breakthrough moodia ja johan maistui! Itelle kun tään pelin suola on se "pelaa objektiivia". Toinen kiva on myös Grand operations, näillä sain oman fiiliksen taas pelissä nousuun, hyviä pelihetkiä myös muille toivottavasti vielä maistuu.

Itse en juuri muuta pelaile ku conquestia, koska sitähän Battlefield on ollut 1942 lähtien. Jotenkin vaan pidän siitä vapaudesta mitä se tarjoaa, mutta kuitenkin siinä on mun makuun riittävästi toimintaa. Noi kartan reunoissa roikkuvat sniput vähän pännii, erityisesti silloin, kun ne on omassa ryhmässä. Eihän niitä voi käyttää edes spawnipisteinä, kun ovat niin kaukana kaikesta. Aika useasti haenkin ryhmänjohtajaksi ja heittelen näitä turhakkeita vapaille markkinoille toivoakseni seuraavan pelaajan olevan vähän enemmän kiinnostunut lippujen valtaamisesta.

Pitäis varmaan koittaa noita muitakin pelimuotoja, mutta ToWin suoritettuani Breaktrough saa ainakin jäädä odottelemaan jotain pätsiä. Oli mielenkiintoinen kokemus, kun voittaa 3/3 skenaariosta ja sitten peli ilmoittaa, että liittoutuneet puskivat sisämaahan ja akselivaltojen on ryhdistäydyttävä. Sinänsä hauska, kun pelin aikana liittoutuneet eivät päässeet mihinkään.
 
Ylös Bottom