Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield V

kiitti,on noita aikasemmpia bf pelejä tullu pelailtua vuosia sitten.nyt on kyllä ihan hukassa,kuolema korjaa kokoajan.kyllä se siitä lähtee kun harjottelee.
 
Tarkennusta Jusalle, että neliötä täytyy pitää pohjassa (elvyttää kolmessa sekunnissa medicillä).

Olihan taas pelit. Pelkkiä voittoja, rynnimistä ja taktista pelaamista. Spottiflaret ovat kyllä kasvattaneet suosiotaan meikäläisen silmissä, antavat hienon edun valtavalla spottausalueellaan. Medic ja support mukaan kaveriksi ja neljännelle tulivoimaa, niin homma toimii.

Täytyisi uskoa hyvällä, että turha niitä snipuja on haastaa sarjatuliaseilla. Mä taidan olla ns. ihannevastustaja niille perkeleille, kun aina koetan ampua 2-3 kutia kerrallaan tarkka-ampujaa kohti ja paljastan sillä olinpaikkani. Yhtä pääosumaa kohden kun pitäisi osua 4-5 kertaa vartaloon. Selbstbladerilla tai Gewehr 43:lla kolme osumaa riittää ilman pääosumia, muttei kerkeä ennen kuin se yksi kuti on päässä. Ajatuksena tässä haavoittaa tarkka-ampujaa niin paljon, että se joutuisi tuhlaamaan lääkintäpakkauksensa ja olemaan vähemmän riesana uutta hakiessaan.

Toisaalta ymmärrän tarkka-ampumisen viehätyksen, sillä pääsin tässä "satamamapissa" livahtamaan vihollisen kylkeen ja joukkojen koettaessa edetä naputin kaikessa rauhassa Gewehr 43:lla monta tappoa kenenkään häiritsemättä.
 
Hm, ehkä tämä onkin lagikysymys. Toisinaan elvytys ei ole alkanut saman tien, joten olen aina painanut neliötä pohjassa. Kun elvytys ei ole heti alkanut, niin ilmeisesti ensimmäinen painallus on "muistissa" ja uusi painallus keskeyttää toimenpiteen.

Sanotaan nyt jotain uutta, etten vain kuittaa edellistä vastausta, eli toisinaan ärsyttää aivan suunnattomasti kaatuneiden joukkuetovereiden "vilkuttelu" (sinnitellään pitempään, että joku ehtisi elvyttämään). Tällä tarkoitan tilannetta, jossa maataan raatona maassa ja kostonhimoisena odotetaan medicin tulevan nostamaan ja medic joutuu suurella todennäköisyydellä samaan väijytykseen. Itse en ikinä sinnittele maassa jos tiedän vihollisen (suurella todennäköisyydellä) kyttäävän samaa kohtaa seuraavan uhrin toivossa.

Em. tilanteessa tietty korostuu, että medicin pitäisi aina käyttää savuja tullessaan nostamaan, mutta en aina jaksa. Toisinaan tekee mieli pelata myös hyökkäävämpää roolia ja silloin otan mukaan tulikranaatit. Jännä kyllä, miten ei tule käytettyä tavallisia "frägejä" juuri ollenkaan. Ovat liian tehottomia ja pitäisi "cookata" joka kerta. Ne on liian helppo väistää, kun kranaatin kuvake loistaa kuin joulukuusi.
 
Tuossa onkin oleellista katsoa mihin aseeseen kuoli. Jos kuoli snipuun, turha mennä ilman savua.
Jos vaikka stg tms. oli siellä, niin katsoo kill logista että se kuolee, tai käy itse kiertämässä ja varmistamassa et on tyhjää.

Todella monesti medic on hoitanut tuon kuten kuuluu ja ehtinyt nostamaan viime tipassa.
Toisinaan myös kun pelaa kavereiden kanssa, jään itse katsomaan miss vihut, kerron kavereille ja ne tyhjää/suojaa kun ihan viime hetkillä yksi tulee nostamaan.

Edit: niin ja tuosta nostetusta. Tehokkain tapa onnistua on pistää neliö pohjaan, katse maahan päin ja juosta kaatunutta kohti. Heti kun herättely käynnistyy, irrottaa napista.
Eli se onnistuu todennäköisemmin kun pitää napin pohjassa haavoittuneen luokse mennessä.
Muutoin on vähän randomia mistä se sen ottaa. Mutta itse toimenpide tosiaan on vain yksi painallus, tuo pohjassa pitäminen vain laukaisee sen painalluksen varmemmin.
 
.
Tuossa onkin oleellista katsoa mihin aseeseen kuoli. Jos kuoli snipuun, turha mennä ilman savua.
Jos vaikka stg tms. oli siellä, niin katsoo kill logista että se kuolee, tai käy itse kiertämässä ja varmistamassa et on tyhjää.

Todella monesti medic on hoitanut tuon kuten kuuluu ja ehtinyt nostamaan viime tipassa.
Toisinaan myös kun pelaa kavereiden kanssa, jään itse katsomaan miss vihut, kerron kavereille ja ne tyhjää/suojaa kun ihan viime hetkillä yksi tulee nostamaan.

Edit: niin ja tuosta nostetusta. Tehokkain tapa onnistua on pistää neliö pohjaan, katse maahan päin ja juosta kaatunutta kohti. Heti kun herättely käynnistyy, irrottaa napista.
Eli se onnistuu todennäköisemmin kun pitää napin pohjassa haavoittuneen luokse mennessä.
Muutoin on vähän randomia mistä se sen ottaa. Mutta itse toimenpide tosiaan on vain yksi painallus, tuo pohjassa pitäminen vain laukaisee sen painalluksen varmemmin.

Hyvä tietää, kuvitellut että nappi pitää, pitää pohjassa koko noston ajan.

Alun töhöilyn jäljeen ei tuu enää viritettyä ansaa nostajille, vähän miettii kannattaako huutaa apuja, vai kuolla nopeesti ja spawnia squadin mukaan.
 
näköjään on vähän arpapeliä millon se ottaa,paino kokoajan tai kerran.tullu nyt parin päivän aikana kokeiltua eri tyyppejä,ja peli moodeja.ainakin itse tykkään pelistä.menee alussa vähän karttojen opetteluun ja muuhunkin toimintaan.tässä kyllä kuolema korjaa aika äkkiä.
tuota k/d hommaa en paljon katsele enkä välitä.yritän touhuta aselajin mukaan mihin se on tarkotettu.
 
Mikä on teidän mielestä parhaimmat kentät ja pelimuoto sniperilla pelatessa?
Ihan sama millä hahmolla pelaa ni Frontlines on paras.
Riippuu toki myös minkä tyyppistä snipuilua pelaat?

1: Kämppii mapin reunalla: Breaktrough, 32 äijää rivissä, valitse kenet tapat.
2: pienemmällä zoomilla objekti alueella aktiivisesti liikkuen: Frontlines, tai normi conquest
3: Kierrät selkään/sivuun ja yllätät: Frontlines.


PS. Oon tässä koht viikon ihmetelly ku Frontlinesiin ei löydy servuja Advanced Searchilla.
Oon nyt tullu sellaiseen tulokseen, että kun Dice kikkailee joka pätsissä ton kanssa et mikä sen nimi on. Frontlines ja vai Frontlines Small.
No nyt ovat jälleen pätsissä pudottaneet Small sanan pois, mutta advanced searchissa se edelleen on. Eli suoraan pelimuodon alta löytää servun, mutta Advancedissa se etsii Small nimisiä pelimuotoja.
Nimittäin kun valitsee kaikki pelimuodot ja pelin koko 32 pelaajaa, löytyy kyllä frontlines servuja normaalisti domination servuken kera.

Jännä muutenkin mitkä suunnitelmat tuossa on, kun on ylipäätään Small. Battlefield tracker taas kertoo tuon olevan medium.
Ilmeisesti Grand operationin vastaava on sit big. Onkohan siis tulossa 2-3 erillistä frontlinesia, tai eri mappeihin eri määrä pelaajia tms? Onhan jo nyt Hamada Big ja Fjell Small, niin erilaiset nuo on rakenteeltaan.
 
PS. Oon tässä koht viikon ihmetelly ku Frontlinesiin ei löydy servuja Advanced Searchilla.
Oon nyt tullu sellaiseen tulokseen, että kun Dice kikkailee joka pätsissä ton kanssa et mikä sen nimi on. Frontlines ja vai Frontlines Small.
No nyt ovat jälleen pätsissä pudottaneet Small sanan pois, mutta advanced searchissa se edelleen on. Eli suoraan pelimuodon alta löytää servun, mutta Advancedissa se etsii Small nimisiä pelimuotoja.
Nimittäin kun valitsee kaikki pelimuodot ja pelin koko 32 pelaajaa, löytyy kyllä frontlines servuja normaalisti domination servuken kera.

Jännä muutenkin mitkä suunnitelmat tuossa on, kun on ylipäätään Small. Battlefield tracker taas kertoo tuon olevan medium.
Ilmeisesti Grand operationin vastaava on sit big. Onkohan siis tulossa 2-3 erillistä frontlinesia, tai eri mappeihin eri määrä pelaajia tms? Onhan jo nyt Hamada Big ja Fjell Small, niin erilaiset nuo on rakenteeltaan.

Välillä tuntuu, että eivät testaile näitä juttuja kunnolla tai, sitten Dicellä on porukat ihan sekaisin eivätkä enää tiedä mitä tekevät.

Oma suosikki pelimuoto on tuo Domination, kun siellä tuntuu randomienkin kanssa pelaaminen onnistuvan hyvin ja tekevätkin mitä on tarkoitus tehdä.
 
.


Hyvä tietää, kuvitellut että nappi pitää, pitää pohjassa koko noston ajan.

Alun töhöilyn jäljeen ei tuu enää viritettyä ansaa nostajille, vähän miettii kannattaako huutaa apuja, vai kuolla nopeesti ja spawnia squadin mukaan.
Kakspiippunen juttu tämä, osa mediceistä tosiaan kattoo ne pimeet kulmat ennen nostoa ja joskus oon tappanu itseni nopeesti vaan tajutakseni hetkeä ennen ku bleed out loppuu, että savut pöllähtää vieressä.
Wake island!!!!! Miten tässä kestää vuoden odottaa sitä. Ihan parasta!

Näytä liitetiedosto 1411
Harmi, näyttää siltä, ettei Suomea nähdä Suomi kp:ta enempää. Olis ollu kiva, jos olis joku kunnon suomalainen korpimetsä mallinnettu.
 
Wake island!!!!! Miten tässä kestää vuoden odottaa sitä. Ihan parasta!
Oho! Pitäisiköhän tämä sittenkin ostaa jossain välissä.. Tuolla tuli kuitenkin vietettyä aikoinaan huomattava määrä tunteja. Mikään bäfä ei ole onnistunut samaa 'vielä yksi peli' -ilmiötä itselle tuomaan, ehkä osittain bad company 2, mutta.. Wake island. :)
 
Wake island!!!!! Miten tässä kestää vuoden odottaa sitä. Ihan parasta!

Näytä liitetiedosto 1411

Näyttää ihan hyvälle, toi Kreikan kartta luultavasti sijoittuu rantaan, koska Kreetalla ja saadaan kunnon maihinnousu meininkiä, sopii hyvin wwii:n. Kirsikkana kakun päälle lopuks legendaarin Wake island, se on pohjaltaan niin hyvä että toimii perus konkassakin, vaikka modaisivat vähän.

Asiasta toiseen, milloinkas se "firestorm" oli tulossa tähän bäfään?
 
Näyttää ihan hyvälle, toi Kreikan kartta luultavasti sijoittuu rantaan, koska Kreetalla ja saadaan kunnon maihinnousu meininkiä, sopii hyvin wwii:n.

Taistelu Kreetasta oli pääsääntöisesti maahanlaskuoperaatio. Saksalainen vuoristojääkäridivisioona kyllä saapui saarelle laivoilla, mutta suoraan satamaan, minkä laskuvarjojääkärit olivat jo vallanneet. Saksalaisilla ei edes ollut varsinaisia maihinnousualuksia, tämän takia mm. Britanniaan hyökkäys tuntuu näin jälkikäteen vähän mahdottomalta. Saksalaiset olisivat käyttäneet laivojen perässä vedettäviä proomuja ja jokilaivoja.
 
Dicen työntekijä kysyi jokin aika sitten twitterissä mitä pelaajat haluaisivat saada lisää. Vaihtoehtoja oli monia, itse vastasin lisää kenttiä ja täydensin vielä Suomen itärintamalta 1939-1944. :D Jokseenkin käsittämätöntä, miten tällainen tilaisuus on hukattu Norjan vuonoihin ja Amsterdamin katutaisteluihin.
 
Asiasta toiseen, milloinkas se "firestorm" oli tulossa tähän bäfään?
Viimeisimmän tiedon mukaan maaliskuussa. Liitteenä virallinen viime marraskuussa julkaistu tow road map.
 

Liitetiedostot

  • bfv-tides-of-war-roadmap-1920.jpg.adapt.crop16x9.1455w.jpg
    bfv-tides-of-war-roadmap-1920.jpg.adapt.crop16x9.1455w.jpg
    160,8 KB · Lukukerrat: 20
Ylös Bottom