Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eiköhän tuolla ihan moninpeliä tarkoiteta jos siellä tuo pvp (player vs player) lukee.Mitähän mahdetaan tarkoittaa tämän uuden snaipperin saavutuksissa get headshots over 100m in pvp?
Tuo pvp osuus, mihin sillä viitataan?
Mielestäni ei ainakaan konkassa kirjaantunut yhtään mut outoa kun yleensä lukee multiplayer tai pelimuodon nimi...Eiköhän tuolla ihan moninpeliä tarkoiteta jos siellä tuo pvp (player vs player) lukee.
Ei, tällä viikolla oli todella helpot. Lähinnä mercury mappia pelaamalla tuli itsestään.Minkäslainen tow on nyt kyseessä? Onko mitään vaativia tehtäviä?
Eli pääsee huomenna/tänään pelaamaan sitten uutta karttaa, että saa tehtyä ne tehtävät alta pois.Ei, tällä viikolla oli todella helpot. Lähinnä mercury mappia pelaamalla tuli itsestään.
Eikö sua alkanut noi saksalaiset supersotilaat ärsyttämään ollenkaan, kun itse juuri yritän metsässä hiippailla ja aina ne perkeleet onnistuu mukamas näkemään mut, vaikka eivät mitenkään voi huomata muaVeivasin yksinpelin hardcorella läpi. Yllättävän hyvät tarinat sisälsi. Niissä oli syvyyttä ja toivat esille yksilöitä suursodan rattaissa. En tiedä miten tosipohjaisia olivat, mutta itse operaatiot ovat käsittääkseni sinne päin.
Pelimekaniikat olivat kohdallaan. Pelistä nauttiminen ei missään vaiheessa tarrannut viiden sentin kynnykselle tai ohjaukseen puutteisiin. Hetken luuli jo olevansa rintamalla ja tätä säesti vielä upea äänimaisema. Etenemisvaihtoehtoja tarjotaan Lauri Törnin hiippailusta aina täyteen tulimyrskyyn. Viholliset omaavat mystisen terävät aistit ja tieto toiselle kulkee vähintäänkin ajatuksen nopeudella, tätä selitetään keskinäisellä radioliikenteellä. Oli kuitenkin ilo huomata tilanteita, jossa eivät aina nähneet pimeään vaan menivät ohi. Näihin tarinoihin olisi hyvin mahtunut suomalainen kaukopartio syvällä vihollisen linjojen takana. Lopussa takaa-ajettuna 3 päivää Pervitinin voimalla.
Parempi II maailmansodan Call of Duty/Medal of Honor kuin esikuvansa.
8 1/2
Eikö sua alkanut noi saksalaiset supersotilaat ärsyttämään ollenkaan, kun itse juuri yritän metsässä hiippailla ja aina ne perkeleet onnistuu mukamas näkemään mut, vaikka eivät mitenkään voi huomata mua![]()