Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Dr Evil sanoi:Kannattaa kyllä ehdottomasti katsoa se minisarja, joka kertoo mitä tapahtui ennen ykköskautta ennen kuin tämä alkaa töllöstä, Nelonenhan ei sitä näytä...
Dr Evil sanoi:Kannattaa kyllä ehdottomasti katsoa se minisarja, joka kertoo mitä tapahtui ennen ykköskautta ennen kuin tämä alkaa töllöstä, Nelonenhan ei sitä näytä...
TeKe sanoi:Näyttääpä.
P.S
Uusi > vanha
Dr Evil sanoi:Oho täytyy myöntää, että en ollut itse tarkistanut asiaa vaan kaverini näköjään valehteli päin naamaa .
TeKe sanoi:
Eiks ne ole menneet jo vuosikymmen sitten, kun kaveri alkoi päästellä yhä pahenevassa määrin sammakoita suustaan. Hyvähän se on ottaa kantaa, muttei vain sen tekemisen vuoksi.xevious sanoi:Nyt meni kyllä Nirviltä viimeinenkin uskottavuuden ripe.
Oliver sanoi:http://www.nelonen.fi/sarjat/sarjat.asp?SerieId=982&cat=5
Itsekin olin aluksi tätä "remake-sarjaa" vastaan, mutta tuon minisarjan nähtyäni muutin mieltäni. Paljon parempi, että pistivät homman pitkälti uusiksi ja toivat sisällön nykyaikaiselle tasolle. Tosin olisivat voineet säilyttää ne samanlaiset sisäpuhelimet, kuin aikaisemmassa duunipaikassani.
xevious sanoi:Joo, mutta tuon nykyaikaistamisen olisi voinut tehdä paljon tyylikkäämminkin...
Näyttää olevan nykyään jonkinlainen trendi tehdä todella hidastempoisia sarjoja, mm. Carnivale, Lost, Deadwood, Galactica, ym...Dan sanoi:Tuntuu olevan tässä töllöverkussa sama homma mitä Lostissa et on hiukka pitkäveteinen katsottaessa kerranviikossa.
Sami Turunen sanoi:Olen kuumeisesti odottanut season kakkosen ilmestymistä devulle, mutta hinta on vielä tyyris, kun ainoana sitä näyttää melkein myyvän Amazon tällä hetkellä.
Hyvä sarja - pidän siitä, ettei ole tätä ole pilattu turhilla leluilla ja perinteisellä lapsellisuudella (vrt. uudet Star Warsit).
J. Pikkarainen sanoi:Pilotti antoi kyllä erittäin voimakkaan tunnelatauksen tulevaisuutta ajatellen, jota kovinkaan moni sarja ole onnistunut pelkällä pilotilla tekemään. Kun postiluukkuun kolahti tänään vielä tuo Galactican ykköskauden DVD-boksi, voi ilta mennä Galactica-maratonin parissa.
Sami Turunen sanoi:Eli tullee eteen se perinteinen "jos vielä yksi osa..." siinä aamuyön tunteina.