Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bayonetta 3

HideoMiyamoto

Well-Known Member
1657882340868.png

Nimi: Bayonetta 3
Kehittäjä: Platinum Games
Julkaisija: Nintendo
Alustat: Switch
Lajityyppi: Hack & Slash, Action
Julkaisu: 28.10.2022
Kotisivut: https://www.platinumgames.com/games/bayonetta-3
KonsoliFIN Pelisivu: https://www.konsolifin.net/peli/bayonetta-3





Mysterious life forms appearing to be neither angel nor demon attack amid the ravaged streets of the Shibuya area of Tokyo, where Bayonetta then makes a graceful appearance. Why is she in Tokyo? And how far-reaching is the invasion of this new enemy?

See new gameplay elements like Demon Masquerade, where Bayonetta fuses with an Infernal Demon to wield even more formidable magic power, and Demon Slave, which lets Bayonetta control Infernal Demons at will to obliterate enemies.


Bayonetta on itselle yksi parhaita genren edustajia ja Platinum Gamesin parhaat pelit Nier Automatan oheella. Kovasti on odoteltu kolmos osaa ja vihdoin se pian saapuu. Mitenkäs paljon täältä löytyy innokkuutta ja onko sarja miten tuttu ennestään ? Itse ajattelin pistää uusintakierrokset 1 ja 2 tulille.
 
Mulla edelleen kakkonen viel kesken, pitäs kai se rykästä läpi ennen kolmosta.
 
Bayonetta on itselle yksi parhaita genren edustajia ja Platinum Gamesin parhaat pelit Nier Automatan oheella. Kovasti on odoteltu kolmos osaa ja vihdoin se pian saapuu. Mitenkäs paljon täältä löytyy innokkuutta ja onko sarja miten tuttu ennestään ? Itse ajattelin pistää uusintakierrokset 1 ja 2 tulille.
Ykkönen pelattu aikoinaan läpi Xbox 360:llä. Oli ja on aivan loistava. Löytyy hyllystä myös remasteroitu Xbox One -versio. Sitten löytyy Bayonetta + Bayonetta 2 Special Edition Wii U:lle täysin koskemattomana. Olisiko tämä syy kaivaa Wii U naftaliinista? Jotenkin ennemmin pelaisi kyllä Switch version kakkososasta, mutta se vaatisi pelin ostoa. Joka tapauksessa kakkonen pitää kyllä pelata ennen tämän julkaisua.
 
Mitenkäs paljon täältä löytyy innokkuutta ja onko sarja miten tuttu ennestään ? Itse ajattelin pistää uusintakierrokset 1 ja 2 tulille.

On se nyt jollain tasolla tuttu.
Ykkönen pelattu aikoinaan boxilla ja sitten löytyy ykkönen ja kakkonen sekä WiiU, että switch versiona.
Ykkönen pelattu varmaan yli 10 kertaa läpi yhteensä ja kakkonen vissiin 4-5 kertaa.
Tästäkin tulisi se erikoisversio ostettua jos se olisi ihan yleisesti saatavilla jostain kotimaisesta verkkokaupasta.
 
Itse taisin pelata aikoinaan ykkösen PS3 kökkö version ja sen jälkeen se on tullut pelattua PC,WIIU ja Switch versiona ainakin kertaalleen.
Kakkosen olen kerran pelannut läpi joten aikakin pistää uusintakierrosta kuin muista siitä mitään.

Eikun niin tulihan se Bayo 2 Wiiulle kanssa, ja sen omistankin joten onhan se 2 kertaan tullut pelattua.
 
Switch versiot ovat ilmeisesti ihan hyviä porttauksia?
 
Ainakin verkkis ja vpd tarjoaa erikoisversion ennakkovarausta. Verkkiksessä hinta 85e ja vpd:ssa 99e.
Itse varasin vpd:sta, koska sieltä saa laskulla ja mulla ei ole mitään halua maksaa ennakkoon peliä joka julkaistaan yli 3kk päästä.
 
Skill Up on testinsä jälkeen sitä mieltä että Bayonetta 3 tulee olemaan äärettömän hyvä. Onhan se hyvä kuulla että Platinum Games ei ole menettänyt otettaan vaikka pelien taso seilaa sysipaskasta genrensä parhaimpiin peleihin. Ainoana miinuksena mainitsee jo tutuksi tulleen asian, Switchin tehot ei riitä sulavaan kokemukseen kun silmäkarkkia tarvitsee esitellä.

En tiennyt mitä tältä odottaa mutta näyttää siltä että taattua Platinum Bayonetta laatua.




Jos ei Skill Upin video vakuuta niin tämä uusi traileri kyllä sai odotukset ihan tappiin. Jennifer Hale tuntuu ottaneen Bayonettan roolin haltuunsa täydellisesti.

 
Viimeksi muokattu:
Hellena Taylorille tarjottiin hurjat 4000 dollaria roolistaan B3:ssa. En yhtään ihmettele miksi kieltäytyi, koska onhan tuo ihan naurettava summa. Pyytää boikotoimaan peliä ja lahjoittamaan ne rahat hyväntekeväisyyteen.

Olisi mielenkiintoista tietää mitähän Hale:lle maksetaan tästä roolista, kun on kuitenkin vähän isompi nimi peli rintamalla.

 
Viimeksi muokattu:
Kamiya poisti Twitter tilinsä. Ei tämä kovin hyvältä ulospäin näytä. Sen verran typerää toimintaa, että täytyy kyllä vähän tiputtaa Bayonetta 3:n prioriteettia omalla ostoslistalla.
 
Itse en kyllä anna tällaisen vaikuttaa ostoihini. Ääninäyttelijöitä on sorsittu jo kauan, tämä vain on ensimmäinen kerta kun se tuodaan isommi esille.
 
Itse en kyllä anna tällaisen vaikuttaa ostoihini. Ääninäyttelijöitä on sorsittu jo kauan, tämä vain on ensimmäinen kerta kun se tuodaan isommi esille.
Mutta on se silti hyvä että tuodaan esiin. Varmasti ostan pelin itsekin, mutta nyt teen sen varmasti alesta tai käytettynä.

Ääninäyttelijöiden palkat varmaan heittelee paljonkin, mutta jos puhutaan Bayonettan kaltaisen pelisarjan kolmannesta osasta, niin tuo 4k on ihan naurettava summa.
 
Mutta on se silti hyvä että tuodaan esiin. Varmasti ostan pelin itsekin, mutta nyt teen sen varmasti alesta tai käytettynä.

Ääninäyttelijöiden palkat varmaan heittelee paljonkin, mutta jos puhutaan Bayonettan kaltaisen pelisarjan kolmannesta osasta, niin tuo 4k on ihan naurettava summa.

Veikkaan että annettiin tahalteen noin alhainen summa kun tiedettiin että kieltäytyy. Tämän takia ei tarvinnu antaa potkuja vaan hommattiin joku isompi nimi tilalle, varmaan vähän kalliimmalla.
 
Ylös Bottom