Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei kukaan.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Käly
Kuinkakohan moni suostuisi maksmaan jonkinlaista nimellistä vuosimaksua tämän boardin käytöstä?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Ei kukaan.
Muuten hyvä idea, mutta mikäli yhtään verottajaa tunnen, luulen että tuo jäsen-/käyttömaksu vaihtoehto on saatu mahdottomaksi tai ainakin äärettömän hankalaksi.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
No mä ainakin voisin maksaa, vaikka yhden euron kuukaudessa, tai koko vuosi kympillä. Jos vaikka 500 jäsentä (nyt on kai 1200 jäsentä?) maksais ton, oishan se 500 euroa kuussa (3000mk!). Jos tosta jäis maksujen jälkeen yli, oishan se mukavaa taskurahaa noille ahkerille ylläpitäjille.
Ei kai kymppi vuodessa ole kenellekään liikaa, etenkin kun saa lukea boardin ihania juttuja?
Mut en mä yksin ala mitään maksamaan,heh.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Muuten hyvä idea, mutta mikäli yhtään verottajaa tunnen, luulen että tuo jäsen-/käyttömaksu vaihtoehto on saatu mahdottomaksi tai ainakin äärettömän hankalaksi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Muuten hyvä idea, mutta mikäli yhtään verottajaa tunnen, luulen että tuo jäsen-/käyttömaksu vaihtoehto on saatu mahdottomaksi tai ainakin äärettömän hankalaksi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jim Profit
Hoidetaan maksu tekstiviestillä, joka on sen jotain yhen euron hintaan niin homma hoituu...