Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

BBS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En tiennyt mihin olisin kirjoittanut tämän mutta haluaisin vaihtaa käyttäjä nimeäni niin miten se apahtuu? Kun en ole löytänyt mitään miten sen saisi vaihdettua....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan miikkauu
En tiennyt mihin olisin kirjoittanut tämän mutta haluaisin vaihtaa käyttäjä nimeäni niin miten se apahtuu? Kun en ole löytänyt mitään miten sen saisi vaihdettua....

Heitä minulle asia privalla uuden nimen kera, niin vaihdetaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Heitä minulle asia privalla uuden nimen kera, niin vaihdetaan.
Aijjaa, niinkö se toimii? Lähetin sulle tossa kesäkuun alussa viestiä asiasta mutta eipä nimim. vaihtunu. Hakkiztakaan ei tuntunu kiinnostavan.:mad:

Onko tarkempaa tietoa milloin BBS:n toiminta saataisiin normaaliksi? Tuhanteen ja yhteen eri alueeseen jaettua BBS:ää on aika mahdoton seurata tehokkaasti ilman Katso uusimmat viestit -toimintoa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Onko tarkempaa tietoa milloin BBS:n toiminta saataisiin normaaliksi? Tuhanteen ja yhteen eri alueeseen jaettua BBS:ää on aika mahdoton seurata tehokkaasti ilman Katso uusimmat viestit -toimintoa.

Olen täydellisen samaa mieltä ja kysyn juuri samaa asiaa. Ymmärrän toki täysin ylläpidon muut kiireet ja sen että KonsoliFIN sivustoa ylläpidetään harrastuksena mutta Hex ylhäällä ilmaisi asian juuri niinkuin se on.

Ei ole paljoa intoa olla täällä, kun selaaminen on sekavaa. Nyt tulee katsottua vain muutamia keskusteluja läpi. Pahimmillaan porukka lähtee muille palstoille, jos tätä ei kohtapuolin korjata. Se on karu totuus. Aktiivinen keskustelu tulee varmana vähenemään, jos ei ole jo vähentynyt.

Toivottavasti ylläpidon muut kiireet helpottais, jotta KonsolinFin loistaisjälleen kuten ennen. :)

Hakutoiminto korjataan kun tekniikan heput kiireiltään kerkiävät.
Harmi hommahan tuo on, koittakaa vielä kestää.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Toivottavasti ylläpidon muut kiireet helpottais, jotta KonsolinFin loistais jälleen kuten ennen. :)
Voi kumpa voisi kertoa juttua tähän liittyen...sanotaan näin, että ollos huoleton ja katsokaa mitä tuleman pitää. ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Aijjaa, niinkö se toimii? Lähetin sulle tossa kesäkuun alussa viestiä asiasta mutta eipä nimim. vaihtunu. Hakkiztakaan ei tuntunu kiinnostavan.:mad:

Varmaan Hakkiz tuon on minulle delegoinut, mutta kiireiltäni taas olen vaihteeksi asioita unohtanut. Laita minulle tuo uudestaan, niin hoidan tällä kerralla sen sitten heti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan KALAS

Vaihdettu ja tosiaan nyt isoilla kuten olit sen privaan kirjottanut...

Huh.

v. 3.0: Kamalat värit. Hirmuisen isot nuo logot (uusia viestejä, ei uusia viestejä tms.). Englanniksi? Varmaan ihan vasta säätöasteella? Ja mikä tässä postausikkunassa on ideana? Missä KonsoliFIN-logo? Linkit muille sivuille? Huono idea tämä, että postaajan käyttäjätiedot näkyvät verticaalisesti ja nimi pirun isolla.

EDIT: Muutenkin aivan turhan massiivisen oloinen tämä foorumi. Varmaan vammaista selata pienemmillä resoilla. Ja nuo aiheiden alapuolella näkyvät nimet vievät typerästi tilaa (varsinkaan kun ei tiedä mitä ne tarkoittavat).

No, kai ideana oli nyt vain saada uusi versio nettiin. Olisiko mahdollista saada vanhat ikonit takaisin?

Knight sanoi:
Ja plaah. Kuinkakohan isolla tänne voi kirjoittaa...

Keskustelualueen ulkonäkö ja muut ominaisuudet ovat vielä oletusarvoissaan ja niitä tullaan säätämään lähipäivinä ja -viikkoina uuteen uskoon. Käyttökatkojakin saattaa olla vielä luvassa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Varmaan huomasit, että itsekin sen totesin. Ja itse ajattelin, että kommentoin sitten lisää kun päivitys on kokonaisuudessaan saatu valmiiksi. Tuo viesti on kirjotettu heti päivityksen tultua, enkä oikein vielä tiennyt sen kirjoittamista alkaessani, että onko se ikään kuin jo säädetty. Enpä nyt viitsinyt koko viestiä poistaakaan.

Juu, oishan mun pitänyt tuo viesti muistaa. Näkyi vain jostain syystä mulla uutena viestinä, kun käytin toista konetta ja heti meinas mennä hermo. :p

Eli ei mitään henkilökohtaista ja toivottavasti viimeistään tuossa ensi kuun aikana saadaan uudistukset valmiiksi, niin voidaan alkaa yhdessä miettimään mahdollisia muutoksia (noita tekstikokoja tullaan varmasti karsimaan ;)).

Lloope sanoi:
Mun mielestä tämä on ihan tällasenaan hyvä. Turha enään alkaa mitään säätämään.

Voi poikaseni, huomaa että olet vielä nuori ja villi. Kyllä tässä varmasti vielä säätämistä löytyy, mutta tuskin enää kovin radikaaleja muutoksia tulee. Eteenpäin on menty. Ainakin minusta. Monta hyvää asiaa tullut ja huonoja lähteny. Privaviestiboxi on kokenut mullistuksia ja hyvä näin. Kiitoksia vain näin hianosta päivityksestä.

Ainakin fonttikokoja pitää rajottaa "inhimillisiin" kokoihin. Näen jo silmissäni sen hävityksen mikä siitä seuraa jos niihin ei puututa :eek: :)

Ylös Bottom