Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Beijing olympics 2008 [PS3]

Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Judo... Mikäs tän tarkotus on? Vekslata tikkuja, jonka jälkeen löytää ittensä tatamilta?
Pingiksestä en osaa sanoa kun en siinä pärjää, mutta judo toimii siten että normaalisti ei tarvitse tehdä mitään, mutta kun ruudulle tulee nuoli johonkin suuntaan, pitää siihen suuntaan painaa mahdollisimman nopeasti. Vasen tatti tai ristiohjain käy muistaakseni. Muutaman kerran mennään siten, kunnes ruudulle tulee "Chance" teksti. Jos teksti on samanvärinen kuin ottelijasi, on mahdollisuus heittoon. Tällöin pitää saada rististä, neliöstä, kolmiosta ja ympyrästä aikaiseksi sopivia muutaman napin yhdistelmiä (en muista noita ulkoa) ja jos yhdistelmä on hyvä niin sitten heitto lähtee.

Jos taas tuo "Chance"-teksti on samanvärinen kuin vastustajasi, pitää valmistautua puolustamaan. Heittoa vastaan puolustetaan rämpyttämällä kaikkea mahdollista silloin kun ruudulla on heiton vaikeusastetta kuvaava mittari. Jos vastustaja ottaa selätys- tai luovutusotteen, pitää muistaakseni vuoronperään hakata molempia liipasimia ja irtautua otteesta.
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Se on kyllä outoa, et enkat tallentuu training modessa, mutta ei kisoissa.
Tarkoitatko kisoilla tätä olympic juttua vai competition? Kyllä mulla ainakin ne competitionissa tehdyt ennätykset tallentuu. Olympic modessa ne ei tallennu sen takia ku siinä on tuo hidastus ja sillä saa parempia tuloksia aikaan.
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Kiitokset judo-neuvoista. Rupes heti luonnistumaan.

Ja nyt onnistuu tuo pingiskin. Pitää vaan lyödä todella reilusti etuajassa, eikä "reaaliaikaisesti".
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Ensivaikutelma iha hyvä peli, mutta jokseenkin vaikeeta tää pelaaminen verrattuna ateenaan..Pitkät matkat uinti ja juoksu onnistuu, mutta ei oikein mikään muu. :D..Jos viittitte pistää jotain vinkkejä tähän.. toi oli hyvä toi pingis ja judo vinkit.
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

miks mulla tää peli heittää koko ajan jotai errorrii ja kirjaa mukamas ulos? ei pääse netis pelaa eikä tulokset tallennu. sillee jännä ku peli väittää et on kirjattu ulos pleisteisson netistä mutta ko vilkasee xmb:hen nii siellä näkyy että on kirjattu sisään.
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Kai tääkin peli on hankittava...Etenkin kiinnostaa kisailla muita vastaan netin kautta tai rämpytellä illan menoihin lähdettäessä alotteluna.

En nyt kaikkia viestejä jaksanut lukea, mutta mikäli ymmärsin niin tässä ei tarvitse siis pelkkää tattia hinkata vaan voi myös perinteiseen tapaan rämpytellä nappeja (ja tuhota mahdollisesti ohjaimensa)?

Lajeja vaikuttaisi olevan melkoisen monta ja erilaista, mikä on vaan loistava homma. Näihin tämmösiin peleihin vaan usein tuppaa kyllästymään suht nopeasti tai ainakin ite kyllästyin melko nopeasti pleikkarin track'n fieldeihin yms. Ehdottomasti paras rämpyttely urheilupeli on gold medal challenge 92'. Kaiholla vieläkin tuota peliä muistelen.
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Kai tääkin peli on hankittava...Etenkin kiinnostaa kisailla muita vastaan netin kautta tai rämpytellä illan menoihin lähdettäessä alotteluna.

En nyt kaikkia viestejä jaksanut lukea, mutta mikäli ymmärsin niin tässä ei tarvitse siis pelkkää tattia hinkata vaan voi myös perinteiseen tapaan rämpytellä nappeja (ja tuhota mahdollisesti ohjaimensa)?

Lajeja vaikuttaisi olevan melkoisen monta ja erilaista, mikä on vaan loistava homma. Näihin tämmösiin peleihin vaan usein tuppaa kyllästymään suht nopeasti tai ainakin ite kyllästyin melko nopeasti pleikkarin track'n fieldeihin yms. Ehdottomasti paras rämpyttely urheilupeli on gold medal challenge 92'. Kaiholla vieläkin tuota peliä muistelen.
Joo, laja on ihan hemmetisti. Mutta ennen illanmenoja ei todellakaan kannata pelata, tässä pelatessa tulee siis aivan mieletön hiki, nytteki oon pelannu netissä putkee kohta 2tuntia... kaljastakaan ei tuu känniin (onneks) ku se menee janojuomana :)
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Joo, laja on ihan hemmetisti. Mutta ennen illanmenoja ei todellakaan kannata pelata, tässä pelatessa tulee siis aivan mieletön hiki, nytteki oon pelannu netissä putkee kohta 2tuntia... kaljastakaan ei tuu känniin (onneks) ku se menee janojuomana :)

Noo...kyllähän usein illan alotteluun kuuluu myös saunominen joten ei tuo hikoileminen juurikaan haittaa ;)

Pitää jossain vaiheessa ottaa Timppaa (ja muitakin) vastaan kisaa tässäkin pelissä, jos vaikka tällä kertaa kykenisit haastamaan meikäläisen kun änärissä olit täysin ottavana osapuolena :p

Kuinka monta henkilöä voi muuten pelata tätä peliä yhdeltä konsolilta? Onko neljä maksimi vai voisiko oikeasti perustaa megaolympialaiset vaikkapa kahdeksalle ihmispelaajalle.
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Noo...kyllähän usein illan alotteluun kuuluu myös saunominen joten ei tuo hikoileminen juurikaan haittaa ;)

Pitää jossain vaiheessa ottaa Timppaa (ja muitakin) vastaan kisaa tässäkin pelissä, jos vaikka tällä kertaa kykenisit haastamaan meikäläisen kun änärissä olit täysin ottavana osapuolena :p

Kuinka monta henkilöä voi muuten pelata tätä peliä yhdeltä konsolilta? Onko neljä maksimi vai voisiko oikeasti perustaa megaolympialaiset vaikkapa kahdeksalle ihmispelaajalle.

No mä jo luulin että teikä eka pelaa ja siitä samantien baanalle :D
neljä heppua voi pelata samalta koneelta mut netissä voi pelata 8jätkää kerralla, jokainen vaa kiltisti oottaa vuoroaan, jos on esim. pittusloikka, jossa mennään yksitellen.
Ja veikkaan, etten mä ainakaa ihan joka lajissa oo Ottawana osapuolena, just nääs viskasin kiekkoa 77.37, aidat vetäsin: 12:85... notta haeppas peli ja harjottele kontrollit ni voi ottaa haastetta...
Ai nii, täs on sama mikkibugi ku BF:ssä, et toimii jonkun aikaa ja toimii taas ku buuttaa koneen, about 6-8 lajia kestää miikit... sit ollaa joskus buutattu masiinat ja alotettu toiset lajit :)
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Tänään kolahti sit tämä peli postista ja ensi tunnelmat ei ole mairittelevat.

Noi kontrollithan on täysin hanurista. Itse kun olen aina ollut peukalorämpyttäjä niin ei tuo vuoroaikainen x/o rämpyttely tahdo luonnistua, kun pitäisi käyttää muutakin kuin vain sitä yhtä peukkua. Tatin heiluttelu onnistuu hieman paremmin, mut kokoajan on pelko persiissä et tatti jää käteen.

Kyl olis niin mukavata jos ton rämpytyksen tehdä ihan vain käyttäen äksä/neliötä.

Joten, saas nähdä pääsenkö koskaan haastamaan Timppa teikäläistä vai laitanko samantien myyntiin...
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Tänään kolahti sit tämä peli postista ja ensi tunnelmat ei ole mairittelevat.

Noi kontrollithan on täysin hanurista. Itse kun olen aina ollut peukalorämpyttäjä niin ei tuo vuoroaikainen x/o rämpyttely tahdo luonnistua, kun pitäisi käyttää muutakin kuin vain sitä yhtä peukkua. Tatin heiluttelu onnistuu hieman paremmin, mut kokoajan on pelko persiissä et tatti jää käteen.

Kyl olis niin mukavata jos ton rämpytyksen tehdä ihan vain käyttäen äksä/neliötä.

Joten, saas nähdä pääsenkö koskaan haastamaan Timppa teikäläistä vai laitanko samantien myyntiin...

kyllä ne tatit paikoillaan pysyy eikä lähde minnekkään lipettiin...
nimimerkillä kokemusta on rutkasti ;)
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Hieman on vaihtelevat fiilikset, ihan niinkuin mun tuloksetkin.

Joissakin lajeissa onnistuu tekemään maailmanennätyksiä ja joissain ei luonnistu edes kunnon tuloksen tekeminen. Etenkin kiekko ja kuula tuottavat tuskaa...en vaan ilmeisesti osaa pyörittää tota tattia riittävän nopeasti. Pikamatkoissakin on vielä petrattavaa, ilmeisesti lähdöllä on valtavan suuri merkitys (ylläri sinänsä).

Ilmeisesti ei oo kellään tietoa noista Judon heitoista ja näppäin komboista?

Koskas Timppa on valmis ottamaan turnausta?
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Koskas Timppa on valmis ottamaan turnausta?

Nyt vaikkapas, pistä kaverikutsua, ku ei oikee muista sun PSN-nikkiäs, tosin mulla ei toi mikki oo päällä ku ei toi laturilataa, hajos meinaa se pää mikä työnnetään mikkiin :mad:

PS: kannattaa hankkia jonkun tyylin kello jossa on sekunti viisarit ja pistää kello silleen, että näet sekunnit kun oot tekemässä starttia, meinaa ennen liikkeellelähtöä olevassa komennossa valmiina lähtöön on tasan viisi sekuntia, että tulee pamaus ja kaikki suuntaavat JouColla :D maaliin eli viidennen sekunnin kohdalla paina mittari silleen, että ukkelis lähtee niin maan perkuleen kovaan juoksuun, niin lähtösi on täydellinen ;)
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Oon tässä harkinnu pelin ostoa, mutta kovasti on olleet olympiaurheilupelit tähän asti keskeneräisiä kötöstyksiä. Mites on tämän pelin laita? Kannattaako sijoittaa tähän vai ootellakko vielä neljä vuotta?
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Onko tämä suomenkielinen kuten Athens 2004 oli?

Taidan hankkia tämän käytettynä. Tuli hirvee hinku päästää kurittamana ohjainta lisää kun PS Storesta ostettu International Track & Field muistutti, kuinka kivaa se on kaveriporukan kanssa :D
 
Ylös Bottom