Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Beijing olympics 2008 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stefunspelit
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Minäkin sain ostettu tämän nyt, ooon tässä harjoitellut track & fieldiä eli kohta otetaan kisa!
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Minäkin sain ostettu tämän nyt, ooon tässä harjoitellut track & fieldiä eli kohta otetaan kisa!

no mites ois tossa ysin aikoihin, ku kohta mennää saunomaan, sitte laitan molemmat tyttäret (yksin :eek:) koisaamaan, sitte mä oon vapaa agentti pelaamaan ;)
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Huonetta on pystyssa, ei muutaku pelaamaan sankoin joukoin:cool:

mun pitäneekin tulla hiukka myöhemmin, eukko tuli ja kersat on hereillä, syörää iltsipalaa ja toivottavasti sitten tulloo, mut mä tuun kyllä :)
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

vieläkös Manella on huone pystyssä, voisin kävästä röökillä ja tulla peliin mukaan :)
Kai sulla on se Tournament mode päällä niin saa samalla monta lajia ;)
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Mä en ymmärrä mikä on vikana, kun saan pituushypyssä juoksuvauhdin max. keltaiselle alueelle.

Rämpytän X ja O ihan samalla lailla kuin muissa lajeissa, eli oikean käden etu - ja keskisormella, mutta vauhdit jäävät huomattavasti pienemmäksi kuin muissa lajeissa esim. keihäänheitossa.

Juoksulajeissakin jään aina viimeiseksi, kun vastustajat pinkoo kuin Usan Bolt. Mitään vinkkejä? Pitäiskö kokeilla sitä tikun heiluttamista? Miten sitä pitäis sitten heilutella? Ylös alas vai oikealta vasemmalle?
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Mä en ymmärrä mikä on vikana, kun saan pituushypyssä juoksuvauhdin max. keltaiselle alueelle.

Rämpytän X ja O ihan samalla lailla kuin muissa lajeissa, eli oikean käden etu - ja keskisormella, mutta vauhdit jäävät huomattavasti pienemmäksi kuin muissa lajeissa esim. keihäänheitossa.

Juoksulajeissakin jään aina viimeiseksi, kun vastustajat pinkoo kuin Usan Bolt. Mitään vinkkejä? Pitäiskö kokeilla sitä tikun heiluttamista? Miten sitä pitäis sitten heilutella? Ylös alas vai oikealta vasemmalle?


vatkaa oikea-vasen, mahdollisimman lujaa mutta tasaisesti.
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Oma ehkä hitusen nolo tyylini on tussi! Eli tsoikka vasempaan käteen ja tussilla ns liu´uttamalla rämpytät X ja O näppäimiä. Tahdin ei tarvitse edes olla kovinkaan kova, kun saat maksimi nopeuden/tehon. Kyseisellä tyylillä tein lähes kaikkiin rämpytys lajeihin ME,n :rolleyes: .

Yllämainittu tekniikka toimi myös hyvin Track&Fieldissä. Kertakaan ei ihme ja kumma ole ohjain hajonnut
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Oma ehkä hitusen nolo tyylini on tussi! Eli tsoikka vasempaan käteen ja tussilla ns liu´uttamalla rämpytät X ja O näppäimiä. Tahdin ei tarvitse edes olla kovinkaan kova, kun saat maksimi nopeuden/tehon. Kyseisellä tyylillä tein lähes kaikkiin rämpytys lajeihin ME,n :rolleyes: .

Yllämainittu tekniikka toimi myös hyvin Track&Fieldissä. Kertakaan ei ihme ja kumma ole ohjain hajonnut

Joo, ihan tulee mieleen vanhat Nintendo- ja GameBoy-ajat kun AA-paristolla tuli rämpytettyä ennätykset urheilupeleissä :) Ohjain ei kyllä tykännyt, mutta peijjooni että tuli kovia tuloksia.
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Oma ehkä hitusen nolo tyylini on tussi! Eli tsoikka vasempaan käteen ja tussilla ns liu´uttamalla rämpytät X ja O näppäimiä. Tahdin ei tarvitse edes olla kovinkaan kova, kun saat maksimi nopeuden/tehon. Kyseisellä tyylillä tein lähes kaikkiin rämpytys lajeihin ME,n :rolleyes: .

Yllämainittu tekniikka toimi myös hyvin Track&Fieldissä. Kertakaan ei ihme ja kumma ole ohjain hajonnut
samat MEt mä teen ihan tattia rämpyttämällä ja vieläpä melko helposti :p paitsi sitten kun tulee se täydellinen suoritus :p
 
Vastaus: Beijing olympics 2008 [PS3]

Voiko tässä pelata nelinpeliä kahdella ohjaimella vai vaatiiko 4 ohjainta?
 
Ylös Bottom