Vastaus: BioShock [PS3 Hype]
Siis miten ihmeessä on mahdollista että yhdestä boxin parhaimmasta ja komeimmasta pelistä onkin saatu tehtyä ilmeisesti täysin pelikelvoton raakile

Ei riitä ymmärrys. Onko käännöstyö todella ollut niin heikkoa vai yrittääkö porukka tiristellä putkitöllön kautta vai onko pleikan omat näyttöasetukset perseellään?
Anna noista viesteistä mennä n. 75% korvien ohi ja keskity jäljelle jääneistä viesteistä n. 30%.
Eli murto-osassa viesteistä on asiapitoista analyysiä pelin toimivuudesta.
Aloitin pelin tietämättä mitä tältä peliltä oli odotettavissa joten mitään ennakkoluuloja ei itsellä ollut. Muuta kuin järjetön hype joka oli tullut boxi ja pc versioiden mukana. Itse olen ohittanut lähes kokonaan tämän pelin, koska en omista boxia ja tiedän, että oma PC:ni ei tämän pelin alla taivu. Olin haltioissani kun kuulin tämän ilmestyvän PS3:lle ja olin valmis ostamaan pelin vain ja ainoastaan sen saaman julkisuuden takia.
Demon alussa, kun päästiin linnan syövereihin alkoi itseäni hieman jännittämään, koska luulin pelin antavan itselleni järjettömän paskahalvauksen. Kauhupelejä en itse pelaa, koska olen järjetön vellihousu.
Linnan sisällä hiipiessä tunnelma oli aivan mahtava tai luultavammin jännittynyt, kunnes törmäsin ensimmäiseen möttiäiseen. Öh... Rupinen ukko joka kävi päälle, kuin yleinen syyttäjä ja sen murjottuani tipuin maanpinnalle.
FPS räiskintää zombeja vastaan? Aivan kuin tähän olisin törmannyt joskus aikaisemminkin?
Minuun nämä eivät tehneet mitään vaikutusta.
Pelin juonta en edes lähtenyt arvuuttelemaan enkä tuota seurannut ja mielummin juoksen tämmöiset pelit läpi ilman juonen seurantaa.
Juoni on luultavammin tässä pelissä se joka jaksaa tämän pelin nostaa keskiverto räiskintää paremmaksi peliksi.
Omasta mielestä peli on täysin pelattava ja kontrollit olivat hyvät pienen totuttelun jälkeen. Grafiikka on loistavaa ja en pystynyt mieltäni pahoittamaan mistään pelin tuomasta visuaalisesta annista. (pois lukien tuota big daddya, joka on luultavammin demoon jäänyt pikku lapsus?) Fanilaseja minulla ei ollut päällä, koska ei ole mitään laitetta mihin verrata, mutta mielestäni tämä peli näytti hienolta.
Pelistä olisi luultavammin aineksia hienoon spektaakkeliin, mutta harmittavasti tämän genren pelit eivät ole minua varten. Alelaarista tai vaihdokkina tämän voin hommata, mutta täyteen hintaan tätä peliä en tule ostamaan.