Vastaus: Bioshock
Aivan samaa mieltä demon ja muiden kertomusten perusteella. En aio edes hankkia nyt kun olen enemmän tietoa tuosta koko versiosta saanut. Ainakaan täysi hintaisena.
Ostan varmaan Skaten kun ilmestyy. Se vaikutti paljon hauskemmalta vaikken ikinä ole edes skeitannut ja Tony hawkkeja olen pelannut vain 1 versioo joskus vuonna miekka ja kilpi.
sCeNtEd sanoi:Kun noita netin arvosteluja on lueskellut, niin ehkäpä se Gamespotin 90 pistettä on melko oikein pelille(yleensä en itse välitä antaa numeroa millekään kylttyyrimuodolle). Ainakin näin muutaman sivusta seuratun pelitunnin jälkeen, ei peli ole muuta kuin erittäin hyvin tehty räiskintä, jossa on todella kaunis grafiikka...siis todella kaunis ja todella hyvä äänimaailma. Ei voi kuin ihailla pelin valomaailmoita ja uskomattomia ääniä, ainakin usean kaijuttimen ystävät pääsevät nautiskelemaan. Onhan tämä hyvä peli, muttei mitään muuta.
Aivan samaa mieltä demon ja muiden kertomusten perusteella. En aio edes hankkia nyt kun olen enemmän tietoa tuosta koko versiosta saanut. Ainakaan täysi hintaisena.
Ostan varmaan Skaten kun ilmestyy. Se vaikutti paljon hauskemmalta vaikken ikinä ole edes skeitannut ja Tony hawkkeja olen pelannut vain 1 versioo joskus vuonna miekka ja kilpi.