Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bioshock

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mindfield
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bioshock

sCeNtEd sanoi:
Kun noita netin arvosteluja on lueskellut, niin ehkäpä se Gamespotin 90 pistettä on melko oikein pelille(yleensä en itse välitä antaa numeroa millekään kylttyyrimuodolle). Ainakin näin muutaman sivusta seuratun pelitunnin jälkeen, ei peli ole muuta kuin erittäin hyvin tehty räiskintä, jossa on todella kaunis grafiikka...siis todella kaunis ja todella hyvä äänimaailma. Ei voi kuin ihailla pelin valomaailmoita ja uskomattomia ääniä, ainakin usean kaijuttimen ystävät pääsevät nautiskelemaan. Onhan tämä hyvä peli, muttei mitään muuta.

Aivan samaa mieltä demon ja muiden kertomusten perusteella. En aio edes hankkia nyt kun olen enemmän tietoa tuosta koko versiosta saanut. Ainakaan täysi hintaisena.

Ostan varmaan Skaten kun ilmestyy. Se vaikutti paljon hauskemmalta vaikken ikinä ole edes skeitannut ja Tony hawkkeja olen pelannut vain 1 versioo joskus vuonna miekka ja kilpi.
 
Vastaus: Bioshock

Mimmo sanoi:
Perc, ei löytynyt Gigantista jonne olisi ollut lahjakorttikin, eikä Ylivieskan Kärkkäiseltä, jossa oli vain PC-versiota hyllyssä. :(
oli niitä Kärkkäisellä vielä perjantaina päivällä, jolloin omani poimin.
 
Vastaus: Bioshock

sCeNtEd sanoi:
Kun noita netin arvosteluja on lueskellut, niin ehkäpä se Gamespotin 90 pistettä on melko oikein pelille(yleensä en itse välitä antaa numeroa millekään kylttyyrimuodolle). Ainakin näin muutaman sivusta seuratun pelitunnin jälkeen, ei peli ole muuta kuin erittäin hyvin tehty räiskintä, jossa on todella kaunis grafiikka...siis todella kaunis ja todella hyvä äänimaailma. Ei voi kuin ihailla pelin valomaailmoita ja uskomattomia ääniä, ainakin usean kaijuttimen ystävät pääsevät nautiskelemaan. Onhan tämä hyvä peli, muttei mitään muuta.

Onhan Bioshockissa täysin valtavirrasta poikkeava juoni ja miljöö. Se, että peliin on laittettu tämänkin verran poliittista taustaa, on jo ihailtavaa.
 
Vastaus: Bioshock

olge sanoi:
Onhan Bioshockissa täysin valtavirrasta poikkeava juoni ja miljöö. Se, että peliin on laittettu tämänkin verran poliittista taustaa, on jo ihailtavaa.

Tunnelma tosiaan tekee tästä poikkeavan pelin ja pelin omalaatuinen maailma on jo syy ostaa peli, ainakin melkein. Kuitenkin itse peli on aika tuttua huttua, mutta niinhän räiskinnät aina ovat olleetkin. Jos räiskinnät ovat edes hieman poikenneet aiemmasta, niin siitä on noussut hitti.
 
Vastaus: Bioshock

Peliaikaa nyt noin 8 tuntia takana. Erittäin koukuttava ja tunnelmallinen räiskintä kyseessä.
Ensimmäinen peli XO:n oblivionin jälkeen mitä jaksaa oikeasti pelata, ei tule sellaista "pakko pelata läpi fiilistä" kuten esim. itselläni tuli Gears of War:in kohdalla. Halo 3 täytyy olla jotain todella mullistavaa, jos aikoo premmaksi pistää. Jos Half-life 2 oli hyvä FPS niin Bioshock pesee kyllä sillä lattiaa:D

Ja nyt takaisin Raptureen...
 
Vastaus: Bioshock

Peliä takana 2-3h.. ja meikäläinen on semmonen että etenen hitaasti ja maistellen, eli aika alussa olen vasta. En yleensä FPS peleistä välitä (eka unreal oli kyllä fps mutta maisemat ja zydeemit oli minusta enemmän "seikkailua" kuin tauotonta räiskintää)

Grafiikka ja tunnelma on tässä bioshokissa kohdallaan... pelotti hieman demon jälkeen ja ehkä vieläkin että lahtaamisesta tulee puuduttavaa mutta on tässä saanut paikkojakin rauhassa katsella. Ilmeisesti meikä on surkea pelaaja kun tuolla keskivaikeustasolla kuolo kuitenkin korjaa ja hiton EVE on lopussa kokoajan... mutta ilmeisesti käytän vähän turhan usein ns. one-two strategiaa kun ihan normi aseitakin voisi pelkästään käyttää aina välillä ja toki opetella pikkasen paremmin taistelemaan :) Laitteiden hakkerointi jo hakkerimittarin keskialueella näin alussa on aika vaikeata, mutta kaipa niikä genettisiä kykyjä parannellessa homma helpottuu.

En nyt vielä osaa kunnon arvosanaa antaa... viihdyttävämpi kuin keskivertopeli kyllä jo nyt :)
 
Vastaus: Bioshock

Joopa joo, eipä se niin pitkä peli ollutkaan kuin luulin. 11h ja läpi. Tuli kyllä seikkailtuakin, etten ihan täysiä juossut juonen perässä. Loppu oli kyllä järkyttävän tylsä, jossa oli oikeastaan pakko edetä mahdollisimman nopeasti. Ilman tylsää alkua ja loppua tätä kyllä jaksaisi pelata enemmänkin. Pitää kyllä silti hommata noita erilaisia loppuja, kunhan jaksaa parin viikon päästä aloitella uusiksi. (En kyllä varma noista lopuista ole, mutta näin ainakin arvelisin.) Loppuarvosanaksi antaisin kyllä 85/100, koukuttava peli, mutta tylsää tietyissä kohdissa.
 
Vastaus: Bioshock

Snydenthur sanoi:
Joopa joo, eipä se niin pitkä peli ollutkaan kuin luulin. 11h ja läpi. Tuli kyllä seikkailtuakin, etten ihan täysiä juossut juonen perässä. Loppu oli kyllä järkyttävän tylsä, jossa oli oikeastaan pakko edetä mahdollisimman nopeasti. Ilman tylsää alkua ja loppua tätä kyllä jaksaisi pelata enemmänkin. Pitää kyllä silti hommata noita erilaisia loppuja, kunhan jaksaa parin viikon päästä aloitella uusiksi. (En kyllä varma noista lopuista ole, mutta näin ainakin arvelisin.) Loppuarvosanaksi antaisin kyllä 85/100, koukuttava peli, mutta tylsää tietyissä kohdissa.
Miten noin nopeesti pääsit sen läpi, netistä kun olen lukenut niin menee semmonen 20+ tuntia, pelasitko easyllä?
 
Vastaus: Bioshock

Snydenthur sanoi:
Pitää kyllä silti hommata noita erilaisia loppuja, kunhan jaksaa parin viikon päästä aloitella uusiksi. (En kyllä varma noista lopuista ole, mutta näin ainakin arvelisin.)
Kyllä niitä vissihin on 3 erilaista loppua.

Hyvä, Paha ja "mixattu".
 
Vastaus: Bioshock

sCeNtEd sanoi:
Kuitenkin itse peli on aika tuttua huttua, mutta niinhän räiskinnät aina ovat olleetkin.

Ei pysty ymmärtämään.

Kyllä tässä on niin monta muista räiskinnöistä poikkeavaa elementtiä että peli tuntuu todella raikkaalta.
 
Vastaus: Bioshock

Luckyman sanoi:
Ei pysty ymmärtämään.

Kyllä tässä on niin monta muista räiskinnöistä poikkeavaa elementtiä että peli tuntuu todella raikkaalta.

Esim. System Shock, Deus Ex...no onhan tuo aika raikas. No onhan Bioshockissa paremmin toteutettu räiskintä puoli ---> vetoaa suurempaan yleisöön.
 
Vastaus: Bioshock

Huhhuh mikä peli!

Neljältä kävin hakemassa Anttilasta ja äsken vasta lopettelin. Meneillä olevasta tehtävästä päätellen, loppu ei ole lähelläkään. Tunnelma on kyllä parasta KOSKAAN. Ensimmäinen kerta puoleen vuoteen, kun oikeasti pystyn uppoutumaan peliin niin, että kaikki muu unohtuu ja aika vaan lentää. Hyvän pelin merkki ;)

Ja se Big Daddyn ääntely :p Talo tärisee kun se löntystää ohitse ja ääntelee. Muutenkin pisteet kotiin äänimaailmasta.

Näin niitä pelejä kuuluu tehdä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Bioshock

Pari tuntia vasta takana ja onhan tämä aivan mahtava peli!Ensimmäinen kerta sitten Far Cryn, kun tietää, että jaksaa pelata fps:n läpi innolla loppuun asti!
 
Vastaus: Bioshock

Todella hyvä ja laadukas peli, muutaman tunnin perusteella. Laatu on kyllä niin korkealla kaikenkaikkiaan, että voisi eräät muutkin tämän genren pelintekijät ottaa hieman oppia ja nostaa rimaa.
 
Vastaus: Bioshock

Läpi on. Aikaa meni sellaiset 15-20 tuntia. Aika meni nimittäin niin siivillä, että en osaa tarkempaa lukua antaa. Olihan tämä hieno kokemus, ehdottomasti vuoden parhaita ja ehdottomasti paras 360 -peli mitä löytyy. Mitenkäs muuten olette toimineet pikkusiskojen kanssa? Itse harvestasin kaikki, olenhan ilkeä paskiainen. Seuraavalla kerralla aion iskeä vaikeusastetta pykälän ylemmäksi ja pelastan kaikki pikkuiset.

Pystyykö muuten niitä ihan lopputaistelussa saatavia Adameja enään käyttämään mitenkään. Ei varmaan...?
 
Vastaus: Bioshock

olge sanoi:
Läpi on. Aikaa meni sellaiset 15-20 tuntia. Aika meni nimittäin niin siivillä, että en osaa tarkempaa lukua antaa. Olihan tämä hieno kokemus, ehdottomasti vuoden parhaita ja ehdottomasti paras 360 -peli mitä löytyy. Mitenkäs muuten olette toimineet pikkusiskojen kanssa? Itse harvestasin kaikki, olenhan ilkeä paskiainen. Seuraavalla kerralla aion iskeä vaikeusastetta pykälän ylemmäksi ja pelastan kaikki pikkuiset.

Pystyykö muuten niitä ihan lopputaistelussa saatavia Adameja enään käyttämään mitenkään. Ei varmaan...?

Vaikka en peliä läpi ole vielä mennyt niin...

Ainahan voi palata takaisin edellisille "tasoille/kentille/ruuduille/miten nyt haluaa sanoa" Gathering Gardeneille ja käyttää ne siellä.
 
Vastaus: Bioshock

Sorrow sanoi:
Vaikka en peliä läpi ole vielä mennyt niin...

Ainahan voi palata takaisin edellisille "tasoille/kentille/ruuduille/miten nyt haluaa sanoa" Gathering Gardeneille ja käyttää ne siellä.

Viimeisen taistelun jälkeen peli loppuu kokonaan, eikä taistelun aikana huoneesta pääse pois.
 
Vastaus: Bioshock

Sanokaas te jotka ootte pelin läpäissyt että missä vaiheessa peliä olen...
Olen nyt siellä "Arkadiassa" (muistaakseni tuon niminen), siellä "tekometsässä"...
 
Ylös Bottom