Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bioshock

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mindfield
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bioshock

Kuuleri sanoi:
Metallikotelo? sen kai saa "nopeat" pelin tilaajat, eli tulee siis rajoitetun ajan vain :)
nopeasta en tiedä kun pelin vasta eilen discshopista tilasin mutta s**tanan tyylikäs on :D
e: pitemmittä puheitta, pelaamaan
 
Vastaus: Bioshock

Scatterbrain XO sanoi:
Ei saa olla niin kyyninen kielipoliisi jos joku jostain kovasti innostuu! Olin kanssa ensimmäisen tunnin jälkeen ihan samaa mieltä (ja minuakin hyväntuulisesti hymyilytti tuo boldattu kombo). Nyt 10 tunnin jälkeen olen sitä mieltä, että ehkä, mutta vain *ehkä* Fallout 2 antoi silti aikanaan vielä enempi kiksejä kun tämä. Sitten saadaankin mennä jo UW:hen ja DM:ään, mutta siinä onkin jo kolme peliä joita ei edes yhdelläkään konsolilla ole ollut...

BTW, päätin jo ennen peliä, että harvestoin kaikki systerit kylmästi, miettimättä asiaa. Sitten kun se valintatilanne ensimmäistä kertaa tuli ja se rouva huuteli sieltä parvelta, jäin kuitenkin miettimään, että mitähän tässä tekisikään...

Tämä on kyllä jotain aivan mahtavaa. Itselle on useasti tullut tavallaan deja vu fiiliksiä juurikin Fallout maailmaan. Ja tämä siis pelkästään hyvänä asiana. Siellä olemisen tuntu on jotain mitä ei ole todella pitkään aikaan kokenut näin voimakkaasti. Tällä hetkellä veikkaisin noin 20 tuntia olevan takana (aloitin suoraan hardilla ja kolunnut jokaisen nurkan ja varjon, ettei vaan tule missattua jotain). Jätin taakseni juuri Fort Frolicin, joten veikkaisin että peliä on vielä jonkun verran jäljelläkin.

Pikkusiskoista:
Itsekkin olin siinä vaiheessa varma, että kai nuo nyt voi teilata kun Atlas kuvaili millaisia hirviöitä nuo pikkuiset oikein ovatkaan. Mutta kun valinta tuli vastaan, pitihän sitä kokeilla saako pikkuisen pelastettua. Enkä sen ensimmäisen jälkeen ole raukkoja kyennyt teurastamaan, herkkäsydäminen kun olen :P
 
Vastaus: Bioshock

nothing sanoi:
Tämä on kyllä jotain aivan mahtavaa. Itselle on useasti tullut tavallaan deja vu fiiliksiä juurikin Fallout maailmaan. Ja tämä siis pelkästään hyvänä asiana. Siellä olemisen tuntu on jotain mitä ei ole todella pitkään aikaan kokenut näin voimakkaasti. Tällä hetkellä veikkaisin noin 20 tuntia olevan takana (aloitin suoraan hardilla ja kolunnut jokaisen nurkan ja varjon, ettei vaan tule missattua jotain). Jätin taakseni juuri Fort Frolicin, joten veikkaisin että peliä on vielä jonkun verran jäljelläkin.

Juu sama homa itsellä. Sekin on mukavaa, että välillä löytyy salapaikkoja, joihin pääsee vain tarkalla koluamisella ja jopa hoksottimia pitää käyttää
(esim laatikoista portaat telekinesialla pinoamalla - jonka hoksaaminen nykypelien tyhmyyteen ja kädestä pitelyyn tottuneena tuntui ihastuttavalta älytä itse)
.

Ymmärrän kyllä niitä jotka huutelevat että "täähän on tavallinen fps hyvillä graffoilla". Elämyspeli tämä on, jossa kaikki on vain pirun hyvin toteutettu. Itse pysähdyn monesti miettimään esim jotain julistetta tai seinälle teurastettua tyyppiä, että WTF.. Joskus olen vielä palannut taaksepäin tutkimaan uudestaan, ettei mitään ole jäänyt huomaamatta. Yksityiskohtien määrä on ihastuttava.

Harmittaa kun tekstit ei ole synkassa, oli pakko ottaa pois päältä kun muuten meni ihan sekaisin se homma.
 
Vastaus: Bioshock

Scatterbrain XO sanoi:
Harmittaa kun tekstit ei ole synkassa, oli pakko ottaa pois päältä kun muuten meni ihan sekaisin se homma.

Juu on kyllä ihme jos tätä ei pikaisesti korjata. Jos tekstit on päällä, ei dialogin seuraamisesta tule mitään.
 
Vastaus: Bioshock

Oletteko muuten huomanneet ihan hitaasti liikkuessanne kuinka valojen heijastukset eri pinnoista esim. lattiasta väpättävät aivan ihmeellisesti... ei siis "valaistus" vaan heijastukset nimenomaan. Eihän noihin kiinnitä huomiota jos kävelee täysvauhtia mutta hiljalleen kääntyessä tai liikkuessa särkee näkymää kieltämättä... liekkö bugi vai ao. heijastusten laskentatarkkuuden puute..
 
Vastaus: Bioshock

Jogi sanoi:
Oletteko muuten huomanneet ihan hitaasti liikkuessanne kuinka valojen heijastukset eri pinnoista esim. lattiasta väpättävät aivan ihmeellisesti...
Koitettaisiinko sillä simuiloida kostean, epätasaisen lattian aiheuttamaa vääristymää? :)
 
Vastaus: Bioshock

Jogi sanoi:
Oletteko muuten huomanneet ihan hitaasti liikkuessanne kuinka valojen heijastukset eri pinnoista esim. lattiasta väpättävät aivan ihmeellisesti... ei siis "valaistus" vaan heijastukset nimenomaan. Eihän noihin kiinnitä huomiota jos kävelee täysvauhtia mutta hiljalleen kääntyessä tai liikkuessa särkee näkymää kieltämättä... liekkö bugi vai ao. heijastusten laskentatarkkuuden puute..

Enpä ole kyllä huomannut vaikka suurimman osan ajasta pälyilen todella epäluuloisesti ja hitaasti kävellen. Käytätkö VGA:ta vai komponenttia? Jotku pelit bugitti mulla, kunnes vaihdoin virkistystaajuuttaa TV:stä. Esim Splinter Cellin graffabugit lähti itsellä tuolla tavalla pois.
 
Vastaus: Bioshock

Voi hitsin pimpurat. Ajattelin, että peli olisi tänään oven välissä odottamassa kun tule töistä kotiin, mutta eipä ollutkaan. Tulee peliliikkeestä saapuneen säköpostin mukaan huomenna. Tänään oisi ollut niiiiiin hyvä rauhassa pelata kun emännyyskin on huomiseen asti poissa kotoa. :p
 
Vastaus: Bioshock

Meni tänään tilaukseen.

Tuosta äänimaailmasta voin sen verran kertoa, että täältä löytyy 3000 äänisetti, kun leffoja katon, niin subbari toki möyhii mukavasti, mutta tuossa demossa kun tämä mikälie velikultamörri asteli kehiin, niin päätti sitten seinällä ollut taulu tipahtaa. Aika hyvin miksattu bassoraita. :)

Odottelen innolla mitä muuta pääsee nauttimaan tuosta äänimaailmasta.
 
Vastaus: Bioshock

Kävin just hakemassa pelin anttilasta, vielä en ole kokeillut, mutta jumaliste ne kannet haisee pahalle.
 
Vastaus: Bioshock

Bob-Ursula sanoi:
jumaliste ne kannet haisee pahalle.

Mites ne nyt silleen?

Pelasin demon tänään uudestaan, mutta kolmatta kertaa ei enää mene. Pelin hankin joskus vähän myöhemmin kun on nyt paljon muutakin ostettavaa esim. leffoja.

Kehun peliä vielä toistumiseen, aivan mahtava!
 
Vastaus: Bioshock

Läpi meni... täytyy kyllä myöntää että paras peli boxilla tähän mennessä. Taisin saada sen "pahis" lopetuksen.
 
Vastaus: Bioshock

suokukko sanoi:
Mites ne nyt silleen?

Ei ole perus muovikannet vaan peltiset. Sen tarkempaa analyysia en osaa antaa, onko maali, lakka vai itse materiaali, mutta joka tapauksessa haisee.

Peliä nyt tahkottu jonnii verran ja kyllä se hyvä on, pari kertaa päässy miehekäs karjaisu :D
 
Vastaus: Bioshock

Scatterbrain XO sanoi:
Enpä ole kyllä huomannut vaikka suurimman osan ajasta pälyilen todella epäluuloisesti ja hitaasti kävellen. Käytätkö VGA:ta vai komponenttia? Jotku pelit bugitti mulla, kunnes vaihdoin virkistystaajuuttaa TV:stä. Esim Splinter Cellin graffabugit lähti itsellä tuolla tavalla pois.

Komponentti, 720p 60hz... mutta joo, 2. tasolla eli Mediacal xxxxx tuo näkyi selvästi... nyt olen neptunella ja siellä kun äsken kävelin niin ei kyllä vastaavaa "bugia" näkynyt ollenkaan.. omitusta.
 
Vastaus: Bioshock

Radikus sanoi:
Peli läpi, mutta öhh, meni alle 8 tuntia.

10 euroa/tunti.

No huh huh... yrititkö tehdä ennätyksen vai mitä? :o
Itsellä noin 14h takana ja hetki sitten pääsin pois Fort Frolicista.
 
Vastaus: Bioshock

Radikus sanoi:
Peli läpi, mutta öhh, meni alle 8 tuntia.

10 euroa/tunti.
Mitä vittua sä olet puuhannu? Itse olen kahtena iltana pelannyt yhteensä n. 20h, eikä ole vielä läpi. Vaikeustasona Hard, se vähän hidastaa menoa. Juoksemalla easylla voi päästä siihen kahdeksaan tuntiin..
 
Vastaus: Bioshock

Ihan kivan näkönenhän tää on, siinä suhteessa ehkä jopa tosiaan paras 360 peli. Pari ekaa missionia tai mitä ne nyt onkaan on takana. Toivottavasti peli vähän muuttuu jatkossa, alko jo toistaa itteään aika lailla ne vihulaiset ja hack-tehtävät.

edit: eikä pelota yhtää :cool:
 
Ylös Bottom