Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bioshock

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mindfield
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bioshock

Niitä osia löytyy sieltä sun täältä lähistöltä. :) Osan niistä osista saa vain big daddyjen ruhoista. Etsivä löytää kyllä.. :)

Niitä audiopäiväkirjoja on pelissä yhteensä 122 kappaletta.. :)

Kiitti, niitä onkin sitten aika kiitettävästi. Mielenkiintoista kuultavaa ne kyllä on, valaisevat hienosti tapahtumia ennen pelaajan saapumista.

Juu, pääsin tuon kohdan jo pari päivää sitten ja olen nyt 3 kenttää edempänä ja ehdin tappaa sen tyypin, jonka nimen kyllä tiedätte.. :D

Nyt pääsin tämänkin peli läpi, mahtava peli oli! Itselläni oli se paha loppu, koska harvestoin kaikki pikkusiskot.. :D

Itsestäni tuli nyt sitten pelileski :eek: Kauniinpi osapuoli on pelannut tuota peliä nyt 2 päivää aika kovalla tahdilla :) itse sitten joutuu vaan surffaamaan kun ei saa mennä häiritsemään. Voimme siis todeta että juoni koukuttaa hyvin. Yleensä tuo ei peleistä innostu. nooh jos ensiviikolla pääsee itsekkin pelaamaan :rolleyes:

Vois kohta alotella toista läpipeluu kertaa, kun niin hyvä peli on ja toinen loppu on vielä kokematta. Lisäksi Achievementtejä suorittamatta aika reippaasti. ;)

Voisi tässä jonain päivänä varmaan aloitella peliä. Tähänhän tuli jokunen aika sitten ladattavaa sisältöä, että kandeisko ne valjastaa heti käyttöön vai mitä hä?

Voisi tässä jonain päivänä varmaan aloitella peliä. Tähänhän tuli jokunen aika sitten ladattavaa sisältöä, että kandeisko ne valjastaa heti käyttöön vai mitä hä?

Tottakai kannattaa. Niillä saa vita-chamberit pois päältä ja pari kivaa plasmidia.

Täältä löytyy yksi myöhäispelaaja. Peli löytynyt viime syksyltä lähtien. Nyt vasta alkanut pelata kunnolla. 3-4 tuntia on tullut pelattua, omaperäisen hauska räiskintäpeli! Taiteellisesti kaunis ja tunnelmaltaan pelottavaa :) Manuaalitallenus on oikeasti perseestä, pakkomielellä tallentaa jatkuvasti joka ikisen puzzlen ja pienen tehtävän yhteydessä, häiritsee hieman pelinkulkua.

Vois kohta alotella toista läpipeluu kertaa, kun niin hyvä peli on ja toinen loppu on vielä kokematta. Lisäksi Achievementtejä suorittamatta aika reippaasti. ;)

Kannattaa, ainakin minusta se "hyvä" loppu oli parempi kuin "paha" loppu.

Harmittaa vaan että pelistä en niin kauheasti pitänyt, tai siis pelasin läpi kerran mutta se ei kertaakaan koukuttanut. Nätti peli se on ja kaikkea, mutta siitä vaan puuttu se koukku. Enpä sitten toista kertaa jaksanu pelata läpi vaan katsoin pahis lopun youtubesta. :P

Just meni Bioshock läpi, vikapomo kaatui mukisematta. Olipas erilainen räiskintäpeli, tulee mieleen jonkin verran HL2 telekineetikan ansiota, erilainen lähestymistapa. Mukavia aseita ja panosvariaatiot omaperäistä. Hyökkäysplasmidit aika turhia, telekineettikka käytin eniten, ylivoimaisesti. Räiskintäpuoli ei taitoa paljon vaatinut. Tempoa hidasti "lähes" jatkuvat vesipalapelit.

Upeat kentät, loppua myöten meni turhan putkimaiseksi. Erittäin pitkä räiskintäpeliksi, yllätyin täysin. Uskaltaisin sanoa ainakin 15 tuntia meni, en laskenu tarkkaan. Tuli pelattua lähes joka päivä 2-3 tuntia jos muistan oikein. Täytyy myöntää jossai vaiheessa peliä toivoin sen loppuvan. Ei ollut koukuttava, ei vaan ollut mut pari kertaa peli sai mua haukomaan henkeä visuaalisella maailmalla.

Juoni oli sen verran raskas, audionauhan kautta tarinaa kerrottiin, en saanu kaikkea irti (luen wikipediasta yhteenvedon :D)
Tarinankerronta ja dialogi kuin suoraan fantasiakirjasta. "hyvis"moraali iski, pelastin kaikki pikkunappulat.

Hyvä peli kaiken kaikkiaan, en kuitenkaan antaisi noin korkea arvosanaa mitä alan pelilehdet ovat kehuneet maasta taivaisiin. Visuaalinen ja tekninen toteutus ja puhumattakaan tarinasta asettaa uusille peleille korkeamman kynnyksen.

PS. En tiedä onko mun pelissä mitään vikaa, tietyissä kohtauksissa tekstitys tulee ensin, puhe tulee jälkikäteen...

Siis tekstityshän oli Bioshockissa päin seiniä, eli ilman niitä tuota kannatti pelata. Kerrassaan loistava peli tuo on varsinkin, kun ajattelee FPS-genreä. Tarina myös miellytti kaiken muun ohella. Katsoo, jos joskus jaksaa yrittää saada tuon viimoisen "Brass Balls" -saavutuksen.

Hahhah aika kuivunut keskustelu :D. Peli on aikas pelottava verrattuna muihin mitä omistan.Äänet on 10 pelattavuus 9 grafiikka 9 ja Tunnelma 10+. Panokset on koko ajan vähissä ja muutenkin jännittää koko ajan missä on turvakameroita yms. Onkos enemmän aseita kuin Haulikko, Pistooli, sub Machine gun, ja nuija? Big daddyn olen vasta nähnyt kahdesti, mutten oo vielä päässy tappeleen ja kattoo kuka on kuka. Vois tästä mennä takas pelailee :rolleyes:.Ilman tekstitystäkö kannattaa pelata. Se on kyllä mennyt hieman perseellleen myönnän. Audiopäiväkirjoja 122 kappaletta WAU! Lisää ettimöön. montakos big daddyä tässä on noin?

Oon lukenu että Little Sistereitä vois pelastaa ilman että taistelee/tappaa Big Daddyn.. Miten tämä käytännössä toimii? Itse oon jotain kikkailuita yrittäny mutta tuloksetta.

Siinähän ollaan itse Big daddy ilmeisesti :). Varmaan mukavaa. Painostava tunnelma saattaa jäädä pois.

Siinähän ollaan itse Big daddy ilmeisesti :). Varmaan mukavaa. Painostava tunnelma saattaa jäädä pois.
Joo, pakko sano että en tykännyt ollenkaan. Bioshockissa tykkäsin eniten nimenomaan siitä tunnelmasta ja mysteerin ratkaisusta, se ammuskelu oli semmonen kiva lisäke siinä mukana. Tämä jatko-osa vaikuttaisi painottuvan enemmän räiskinnän puolelle : /

Ylös Bottom