Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bioshock

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mindfield
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bioshock

Tämä peli on niin paljon positiivista kehua saanut, että ajattelin ostaa Gameparadisesta, kunhan kaupat aukeavat. Ja muutenkin kiinnostaa räiskintä meren syvyyksissä, kaupungissa, jossa kaikki (melkein) ovat tulleet hulluiksi ja on monta eri loppua. Eli monta läpiipeluu kertaa varmasti tulisi! :D


50 euroa maksoi uutena. Pakko-ostos, ainakin minulle, kun viimeinkin Xbox 360 sain.
 
Vastaus: Bioshock

Sori tuplat, mutta viime postista on aikaa.

Sain Bioshockin Gameparadisesta ja mahtava peli on ollut! Tosin, olen pelin alkupuoliskolla, mutta tunnelmaa, grafikkaa, pelottavuutta voi kehua ja Rapturea! Todella hieno kaupunki, myös ympäristöstä voi tuhota, mitä haluaa, millaista en ole ennen missään pelissä nähnyt!

Ehdottomasti vuoden 2007 peli! :cool:
 
Vastaus: Bioshock

Jos jotain huonoa pitäisi mainita niin se epäilys mikä oli ennen pelin julkaisua että onko vihollisia tarpeeksi montaa eri tyyppiä on osoittanut oikeaksi. Pelin alkupuoliskolla kaikki viholliset ovat uusia ja toistoa on vähän, mutta sitten loppua kohden samojen äänien ja kuvioiden myötä osa pelin viehätyksestä katoaa. Mutta toisaalta muissa peleissä tämä tapahtuu yleensä jo ensimmäisen kentän jälkeen.
 
Vastaus: Bioshock

Juu, nyt olen pelin kolmannessa levelissä, Arcadiassa.

Peli on todella jännittävä ja pelottava, varsinkin näihin aikoihin, eli 2 yöllä aikoihin, ilman että ketään on kotona ja kaikki valot pois päältä ja verhot kiinni. Jokapuolella lojuu hirtettyjä ihmisiä, verilätäkköjä. Eikä koskaan voi tietää, mitä kulman takana tapahtuu. Dr. Steinman on muuten aika pelottava tyyppi. :D

Pelissä on erityisen hienoa hahmon kyvyt ja esimerkiksi, jos vihollisesi ovat vedessä ja laitat heihin sähköiskun, sähkö leviää ja he kuolevat tehokkaammin. Jos taas sytytät jonkun tuleen ja lähellä on vettä, vihollinen hyppää sinne. Tekoäly on aika hyvää pelissä kyllä, mielestäni Rapturen asukkaiden kuuluukin rynniä pelaajan kimppuun, ovathan he mielipuolia. :rolleyes:

Tunnelmakin on sairaan mahtava! Graafisestikkin peli on kaunis, erityisesti vesi on todella realistisen näköistä! Pelitunteja on takana nyt noin 7. Olen jäänyt jumiin parin kohtaan ja välillä Bid Daddyja koittanut hakata, aina ei tosin ole onnistunut.

Mahtava pelikokemus on kyllä! Kaikille Xbox 360:n omistajille pakko-ostos. Pelaamaan! :D
 
Vastaus: Bioshock

Rupesi oman faceplaten mahdollinen harvinaisuus kiinnostamaan. Googlekaan ei auttanut.

Jenkkilässä julkaistu Bioshock-faceplatea lähetettiin kai vain Gamestop-myymälöiden päälliköille. Onko euroopassa näkynyt Bioshock-faceplate samaan tapaan harvinainen? Jenkkien etulevyssä on big daddy, tässä pelkkää vihertävää hapettunutta metallia ja pieni Bioshock-teksti.
 
Vastaus: Bioshock

Arcadiassa edellään hilluskelen, tänää ei oo kunnolla tullut pelattua, 2 tuntia vain, eilen tuli pelattua 6 tuntia. No, on uusivuosi ja raketit, ym. jutut, taitaa johtua siitä. :rolleyes:

No, nyt vois vetästä yhden pelisession, morjens. :cool:

P.S eikä kellokaan ole, kuin kolme. No, tähän aikaan Bioshock on juuri parhaimmillaan! ;)
 
Vastaus: Bioshock

Perskules kun Bioshock innostui pätkimään. En ole pitkiin aikoihin pelannut, ja muistelin, että joillakin päivitys on aiheuttanut ongelmia pelin kanssa(?). Saattaa olla tosin omassa pelilevyssä myös vikaa.. Oma 360 on nimittäin rikkonut jo muutamat pelilevyt.
 
Vastaus: Bioshock

Bioshock ongelma

Konsolini on kiinni 4:3 monitorissa.
Xboxin asetukset ovat oikein system sivulla dashboardilla.
(1280x1024 , 4:3)

Bioshock näkyy kuitenkin 16:9 (?) muodossa.
Niin että ylhäällä ja alhaalla on musta palkki.

Onko tämä normaalia? Vai onko joku vipu nyt väärin?
 
Vastaus: Bioshock

plintu sanoi:
Bioshock ongelma

Konsolini on kiinni 4:3 monitorissa.
Xboxin asetukset ovat oikein system sivulla dashboardilla.
(1280x1024 , 4:3)

Bioshock näkyy kuitenkin 16:9 (?) muodossa.
Niin että ylhäällä ja alhaalla on musta palkki.

Onko tämä normaalia? Vai onko joku vipu nyt väärin?

Muistaakseni pelissä on/oli joku kuvasuhteisiin liittyvä bugi. Onko tätä korjattu?
 
Vastaus: Bioshock

Kannessahan on Xbox Live- merkki, joten löytyykö tästä nettipeli?
Oblivionista en sellasta löytänyt vaikka kannessa oli samainen merkki oikeassa pesässä.
 
Vastaus: Bioshock

eldolmio sanoi:
Kannessahan on Xbox Live- merkki, joten löytyykö tästä nettipeli?
Oblivionista en sellasta löytänyt vaikka kannessa oli samainen merkki oikeassa pesässä.

Ei ole nettipeliä, mutta netistä on saatavilla lisää sisältöä peliin. Sama Oblivionin kanssa.
 
Vastaus: Bioshock

Voi jumankekka, vasta nyt oikeasti iski kuinka loistavasta pelistä on kyse! Aluksi tuntui että tämmönen keskvertoa parempi perusräiskintä, mutta kyllähän sieltä paljastuikin paljon enemmän.
Vein juuri sen ruusun sille tiedemuorille jonka Ryan sitten myrkytti.
Kyllä oli vaikea lopettaa mutta välillä tehdä muutakin ettei aivan Shockailuks mene. :D Äärimmäisen mehevä peli. Vinkiksi kaikille että älkää tuomitko peliä aivan pikaisen testauksen perusteella, kestää hetken että se imaisee mukaansa mutta kun se sen tekee niin tekee ja kovaa.
Ite alottelin tänään tuota peliä ja nyt noin 3h takana:) Tunnelma on paikoin ahdistava ja tapahtuma paikaksi on kerrankin keksitty joku omaperäinen idea. vielä peli ei ehtinyt täysillä temmata mukaansa.enpä oo vielä kohdannu Big Daddyäkään:p just sain vasta sen tuli plasmidin.
hyvältä peliltä vaikuttaa,tosin ei ainakaan vielä kymppiä arvosanaksi itteltäni ansaitsisi :) näin alkuvaiheessa antaisin 8+.saa nähdä kuinka paljon mieli muuttuu kunhan pääsee läpi tämän. kauanko tähän peliin muuten menee aikaa pelata läpi?on niin kova hinku päästä mass effectin kimppuun:p
edit. eipä tää peli hirveästi kiinnostanut itteäni mutta pakkohan tää oli hommata hypen takia.vielä ei oo pettymyksen merkkejä :)
 
Vastaus: Bioshock

Täytyy nyt kyllä tunnustaa, että en ole saanut pelattua kyseistä peliä vielä paljoa alkua pidemmälle. Luultavasti suunnilleen samoilla paikkeilla ollaan ps3-playerin kanssa. Peli jäi vain jotenkin todella pahasti paitsioon, kun huippupelejä puski loppuvuodesta aivan hirveätä tahtia markkinoille. Kaikki pystyin vieläpä hommaamaan, josta kuuluu todella iso kiitos Gamestopin kuuluisalle vaihtotarjoukselle. Noh, hyvänä puolena tässä voidaan pitää sitä, että pääsen nyt itsekin sitten rauhassa syventymään Bioshockin maailmaan, kun mitään muita suuria pelitapauksia ei lähiaikoina ole kauppoihin rantautumassa.
 
Vastaus: Bioshock

Itse olen hakannut tuota nyt ehkä jotain 6-7 tuntia (tai kymmenen, tuota pelatessa ei kelloa tule pahemmin tuijotettua).

Tunnelma on jotain aivan mieletöntä alkaen heti siitä hetkestä, kun päähenkilö kipuaa kerosiiniliekkien keskeltä sille saarelle, josta pääsee laskeutumaan kaupunkiin. Koko mesta tuntuu niin häiriintyneeltä, ainoa järjen ääni kuuluu radiosta ja kaikki kohdatut hahmot ovat joko aggressiivisia tai muuten vain uhkaavia.

Loppuviesti kannattaa ehkä skipata, jos kärsii spoileriallergiasta!

Yksi mieleenjäänyt kohtaus on tapaaminen professori Langfordin kanssa. Hetken aikaa saattaa vaikuttaa siltä, että nyt vihdoin pääsee tekemisiin jonkun vielä järjissään olevan kanssa, mutta tottahan Ryan ehtii iskeä. Tämä on ihastuttavaa jatkumoa Atlasin aiemmalle vakuuttelulle "kohta päästään paiskaamaan kättä". Näiden vielä järkensä säilyttäneiden sijaan vastaantulijat muuttuvat aina vain härömmiksi.

Big Daddyt ovat myös upeita. Ensimmäisen kerranhan sellaisen näkee peesaamassa pikkusiskoa, mutta aina välillä ne liikkuvat sooloinakin. Hahmojen liikkeissä ja ääntelyssä on tiettyä surumielisyyttä, mikä korostuu entisestään, kun näkee Daddyn hakkaamassa ilmastointiputkea ikään kuin huutaen "Missä on mun pikkusisko".

Hieno peli.
 
Vastaus: Bioshock

Syyskuussa ostettu Bioshock tuli nyt väännettyä läpi. Yllättävän paljon riitti pelattavaa.

Alkuun peli tuntui todella tylsältä, mutta mitä pidemmälle pelasi, sitä paremmaksi peli tuli.

Täytyy kyllä sanoa, että toistaiseksi PS3/X360 pelatuista peleistä audiopuolella paras peli mitä olen pelannut. Miksaus Big Daddyjen askeleissa on toteutettu loistavasti.
 
Vastaus: Bioshock

Itse pelaan kanssa parhaillaan läpi. Olenkohan jo loppuvaiheilla, kun
olen nyt Big Daddyn puvussa ja päässyt yhden Little Sisterin avulla sinne paikkaan jota varten puku piti hommata.

Hieno peli todentotta, itse sain joululahjaksi. Miellyttää silmää ja eritoten korvaa. Ja juuri noin, loppua kohti vaan paranee... ;)
 
Vastaus: Bioshock

Itse olen vasta Farmer's Market kentässä, kun en löydä sitä yhtä juttua, jota löytyy jo 6/7. Lisäksi ammukset ovat loppu ja EVE hypo ja kauheasti vastustajia tulee, eikä First Aid Kittiäkään ole, kuin yksi. No, kyllä sen jossain vaiheessa pääsen. ;)

Löysin kyllä jo ne jutut sieltä ampiais pesistä. Helppiä? :rolleyes:
 
Vastaus: Bioshock

Ihmeellinen bugi tossa uudessa päivityksessä. Ittelläni on kulta tili ja sain ladattua päivityksen. Kaikki muut uudet jutut toimii mut optionsii ei tuu sitä valikkoa, että voisi kytkeä ne vita chamberit pois päältä. Luin bioshockin foorumeilta, että ainakin yhdellä muulla on samanlainen ongelma eikä ole päivityksen uudelleen laataminenkaan korjannut asiaa.

Tämä on kyllä aika ihme juttu. Minulla ei myöskääm löydy tuota vita chamber vaihtoehtoa. :( Onkohan tähän mitään korjausta keksitty?
 
Ylös Bottom