Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bioshock

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mindfield
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bioshock

miikkah sanoi:
Miten tuon "Research PhD" achievementin yleensä edes saa?
Oletin että saa lopuksi kun on saanut kaikki kuvaus (research) achievementit kerättyä, mutta minä en ainakaan saanut. Bugiko?
Ei riitä, että saa kaikki achievementit. Pitää napsia täydet tutkimukset myös tykeistä, turvakameroista yms.
 
Vastaus: Bioshock

miikkah sanoi:
Miten tuon "Research PhD" achievementin yleensä edes saa?

Tämän saamiseksi täytyy vielä lisäksi tutkia täysin turretit, security botit sekä security kamerat. Olisiko noista kiinni?

EDIT: Äh, NviperOlla on nopeampi näppis...
 
Vastaus: Bioshock

pitäisi aloittaa vaikeimmalla pelaamaan läpi tässä joskus kunhan vain motivaation löytäisi. menee aika skaten ja flatoutin kimpussa
 
Vastaus: Bioshock

Noniin, nyt sitten tuli hinkattua läpi oikein hikoillen helpoimmalla tasolla (huono fps-pelaaja).
Yllättävän pitkäks veny toi loppuratkasu ja alunperin ei pitäny peliä edes hankkia, koska demon perusteella tää oli täyttä sontaa. Joku sitten tarjos vaihdossa yhteen peliin ja naps, tuli tämäkin hankittua.

Miinuksia lähtee nyt kyl tosta vähän omintakeisesta loppuratkasusta ja loppuvideosta, josta ei saanu mitään selvää. Jatko-osa vissiin tulossa.

Mutta plussaa sen sijaan siitä, että kaikkea pystyi tutkimaan ja plasmideja oli hauska käyttää. Erittäin hyödylliseks erottautu toi Invisibility-Tonic, eli jos seisoi paikallaan oli näkymätön, myöskin Incinerate ja Winter Blast (mikä lie olikaan), oli varmaan eniten käytettyjä. Telekinesis olisi saanut mun mielestä olla vähän enemmän käytössä, sillä olis ollu kiva kikkailla.

Kaikenkaikkiaan ei ehkä ihan hypetyksensä arvoinen peli, mutta silti oikein mukavaa pelattavaa ja tarinakin oli välillä melko jännittävä. Nyt sitten peli myyntiin ja varmaan GH3 tilalle kitaroineen. (: Kiitos ja kuitti 2K Games!

EDIT: Luin tossa aiempia postauksia ja mitä tää rumba tästä hyvästä ja huonosta lopusta on? Onko niitä tosiaan kaksi?

Mulle sattu näin:

Vedestä nousi paljon bathysperejä ja ne splicerit tappo ne normi-ihmiset sieltä laiturilta, lopussa näkyi ilmeisesti sitten ydinkärki joka vilkkui.
 
Vastaus: Bioshock

ProBale sanoi:
Noniin, nyt sitten tuli hinkattua läpi oikein hikoillen helpoimmalla tasolla (huono fps-pelaaja).
Yllättävän pitkäks veny toi loppuratkasu ja alunperin ei pitäny peliä edes hankkia, koska demon perusteella tää oli täyttä sontaa. Joku sitten tarjos vaihdossa yhteen peliin ja naps, tuli tämäkin hankittua.

Miinuksia lähtee nyt kyl tosta vähän omintakeisesta loppuratkasusta ja loppuvideosta, josta ei saanu mitään selvää. Jatko-osa vissiin tulossa.

Mutta plussaa sen sijaan siitä, että kaikkea pystyi tutkimaan ja plasmideja oli hauska käyttää. Erittäin hyödylliseks erottautu toi Invisibility-Tonic, eli jos seisoi paikallaan oli näkymätön, myöskin Incinerate ja Winter Blast (mikä lie olikaan), oli varmaan eniten käytettyjä. Telekinesis olisi saanut mun mielestä olla vähän enemmän käytössä, sillä olis ollu kiva kikkailla.

Kaikenkaikkiaan ei ehkä ihan hypetyksensä arvoinen peli, mutta silti oikein mukavaa pelattavaa ja tarinakin oli välillä melko jännittävä. Nyt sitten peli myyntiin ja varmaan GH3 tilalle kitaroineen. (: Kiitos ja kuitti 2K Games!

EDIT: Luin tossa aiempia postauksia ja mitä tää rumba tästä hyvästä ja huonosta lopusta on? Onko niitä tosiaan kaksi?

Mulle sattu näin:

Vedestä nousi paljon bathysperejä ja ne splicerit tappo ne normi-ihmiset sieltä laiturilta, lopussa näkyi ilmeisesti sitten ydinkärki joka vilkkui.


On! Katso vaikka YouTubesta, pelissä on PERIAATTESSA 3 loppua, mutta 2 niistä ei paljoa toisistaan eroa.

Sait "huonon" lopun kun tapoit niitä pikku siskoja imemällä heistä kaiken ADAM:in. Hyvä loppu on paljon parempi omasta mielestä.
 
Vastaus: Bioska

Olipa hienon näköinen, mutta omituinen peli. Pelissä oli muutama eri elementti, mitä sitten jauhettiin alusta loppuun saakka. Myöskään välkkyvät esineet ja muut helpotukset karsinnan jälkeenkin olivat jotenkin hiukan liian ohjaavia. Itsellä jäi alun tutkimisen jälkeen ajatus jonnekin todella muualle, kuin itse peliin ja lopulta tämän läpipelaamiseen menikin useita viikkoja. Ihan sen takia, koska ei voinut palata Raptureen, koska siellä olemisen tuntua ei päässyt tosiaankaan syntymään.

:confused:
 
Vastaus: Bioshock

Jaha kaippa sitä pitää alkaa hakkaa peliä kolmatta kertaa läpi :

"XBOX 360 DOWNLOADABLE CONTENT

- Added Disable Vita Chamber option
- Plasmid Pack is included in this DLC (Machine Buster 1 & 2, Vending Expert 1 & 2, Sonic Boom 1 & 2, EVE Saver)
- 100 point achievement for beating game without Vita Chamber called "Brass Balls"

How to do it:
Must beat game on Hard
Must not use a Vita Chamber (you can always roll back to an earlier save)
The Vita Chamber Disabled option can be on or off as long as you dont resurrect "


Jos vaikka keräilis ne kasetit kaikki ja aseet virittäis viel lisäks.
 
Vastaus: Bioshock

Uusi FOV-asetus joka on päivityksessä vakiona tuottaa paljon alkuperäistä laajemman kuvan. :)
 
Vastaus: Bioshock

Höh, se DLC vaatii kultatilin jotta sen pystyis lataamaan :D Tai ainakin niin minulla sanoo.
 
Vastaus: Bioshock

OxyG sanoi:
Höh, se DLC vaatii kultatilin jotta sen pystyis lataamaan :D Tai ainakin niin minulla sanoo.
Viikon päästä voi ladata silver käyttäjät.
 
Vastaus: Bioshock

Ihmeellinen bugi tossa uudessa päivityksessä. Ittelläni on kulta tili ja sain ladattua päivityksen. Kaikki muut uudet jutut toimii mut optionsii ei tuu sitä valikkoa, että voisi kytkeä ne vita chamberit pois päältä. Luin bioshockin foorumeilta, että ainakin yhdellä muulla on samanlainen ongelma eikä ole päivityksen uudelleen laataminenkaan korjannut asiaa.
 
Vastaus: Bioshock

kovaydin sanoi:
Ihmeellinen bugi tossa uudessa päivityksessä. Ittelläni on kulta tili ja sain ladattua päivityksen. Kaikki muut uudet jutut toimii mut optionsii ei tuu sitä valikkoa, että voisi kytkeä ne vita chamberit pois päältä. Luin bioshockin foorumeilta, että ainakin yhdellä muulla on samanlainen ongelma eikä ole päivityksen uudelleen laataminenkaan korjannut asiaa.

Itselläni ainakin oli se 'Disable Vita chambers' alimpana siellä options valikossa.

On muuten melko hankala peli tämä Bioshock, kun laittaa ne Vita Chamberit pois päältä. Big Daddyja vastaan taisteleminenkin on nyt oikeasti vaikeaa.
 
Vastaus: Bioshock

Kuinka vakuuttavia nuo uudet plasmidit ovat? Tuli nimittäin myytyä peli eteenpäin pian sen jälkeen kun olin turbopelannut pari-kolme kertaa läpi, ja nyt tekisi taas mieli palata Raptureen.
 
Vastaus: Bioshock

Tuo
little sisterien saattamis tehtävä
on todella ärsyttävä.ehkä tuli mentyä siihen liian pikaisesti kun ei aseet meinaa riittää ja sitten
kun se Big daddy ilmestyy seinän läpi
on jo aivan loppu kaikki aseet ja voi perkele. Pitäisköhän palailla vähän taakseppäin ja kerätä paremmat aseistukset :)
Enpä kyllä muista peliä missä jonkun saattaminen olisi toteutettu hyvin. Jotenkin tuntuu että ne on aina sellaisia väkipakolla laitettuja pelinpidentämis/ vittuilumielessä laitettuja pätkiä
Muuten kyllä olen pelistä nauttinut mutta se on joku luonnon laki että joku kohta pitää tehdä yksinpeleissä niin että muuten mahtava kokemus saadaan sysättyä alas muitten pelien joukkoon.
 
Vastaus: Bioshock

APX sanoi:
Enpä kyllä muista peliä missä jonkun saattaminen olisi toteutettu hyvin. Jotenkin tuntuu että ne on aina sellaisia väkipakolla laitettuja pelinpidentämis/ vittuilumielessä laitettuja pätkiä
Muuten kyllä olen pelistä nauttinut mutta se on joku luonnon laki että joku kohta pitää tehdä yksinpeleissä niin että muuten mahtava kokemus saadaan sysättyä alas muitten pelien joukkoon.
samaa mieltä spoilerin sisällön kanssa.
 
Vastaus: Bioshock

Rausku1 sanoi:
Kuinka vakuuttavia nuo uudet plasmidit ovat? Tuli nimittäin myytyä peli eteenpäin pian sen jälkeen kun olin turbopelannut pari-kolme kertaa läpi, ja nyt tekisi taas mieli palata Raptureen.

Eipä sinne Raptureen kannata palata pelkästään uusien plasmidien takia. Itse asiassa siinä lisäosassa tulee vain yksi uusi plasmidi, Sonic Boom, ja kolme gene tonicia. Mikään näistä ei ole kovin hyödyllinen.

Lainaus 2K Gamesin sivuilta:
-Sonic Boom: Hurls creatures and objects back with a blast of force
-EVE saver: Enables Plasmids to use less EVE
-Vending Expert: Reduces prices in the vending machines
-Machine Buster: Increases the amount of damage players deal to cameras, bots and turrets
 
Ylös Bottom