Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bioshock

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mindfield
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bioshock

Tämä on kyllä aika ihme juttu. Minulla ei myöskääm löydy tuota vita chamber vaihtoehtoa. :( Onkohan tähän mitään korjausta keksitty?
Sama homma täällä. Jostain luin että liittyisi näihin kopiosuojajuttuihin, eli päivitys ei toimi kunnolla jos vaihtaa konsolia sen jälkeen kun on päivityksen ladannut. Tai näin ainakin minulle kävi, latasin päivityksen vanhaan Premiumiin, vaihdoin sen Eliteen (siirsin kovon vanhasta boksista uuteen) eikä vita-chamber optiota näkynyt. Muut päivityksen mukana tulleet blingit toimivat kyllä.

Ärsytti toisaalta se, että pelasin tässä nyt Bioshokin uudestaan läpi hardilla, mutta vitachamber-option puuttumisen takia en ilmeisesti saanut sitä uutta 100 GS:n achievementtia, vaikken chamberin ovia kertaakaan kuoltuani avannut.

Dashboardissa memory --> Kovalevyn kohdalla Y --> X X LB RB XX --> Yes

Poistaa päivitykset. Peli sisään ja uusi yritys.

Tämä on kyllä aika ihme juttu. Minulla ei myöskääm löydy tuota vita chamber vaihtoehtoa. :( Onkohan tähän mitään korjausta keksitty?

Juu eli pelkkä päivityksen lataaminen ei riitä... pitää myös ladata sieltä livestä se bonus paketti. Silloin vasta saa käyttöö sen vita chamber pois kytkemisen ja uudet plasmidit.

Juu eli pelkkä päivityksen lataaminen ei riitä... pitää myös ladata sieltä livestä se bonus paketti. Silloin vasta saa käyttöö sen vita chamber pois kytkemisen ja uudet plasmidit.

Öö.. Voisiko joku kertoa mistä löydän sen sieltä? :)

Mua vähä ihmetyttää tämmönen homma: pelailen tässä tätä Neptune-kenttää jossa näyttäisi olevan 3 Big Daddya systereineen. Oon tappanu näistä kaksi (2), mutta toisen Little Sister katosi seinässä sijaitsevaan rööriin kun hypnotisoin Daddyn. Noh, jatkoin peliä ja nyt olen ilmeisesti kentän loppusuoralla kun peli ilmoitti että "-- you haven't dealt with all Little Sisters at this deck --". Koitin hiippailla takaisin paikkaan jossa tämä kaamea tapaturma sattui, mutta ovet on takanani lukittu enkä pääse taakse päin... Olenko nyt umpikujassa? :confused:

Mua vähä ihmetyttää tämmönen homma: pelailen tässä tätä Neptune-kenttää jossa näyttäisi olevan 3 Big Daddya systereineen. Oon tappanu näistä kaksi (2), mutta toisen Little Sister katosi seinässä sijaitsevaan rööriin kun hypnotisoin Daddyn. Noh, jatkoin peliä ja nyt olen ilmeisesti kentän loppusuoralla kun peli ilmoitti että "-- you haven't dealt with all Little Sisters at this deck --". Koitin hiippailla takaisin paikkaan jossa tämä kaamea tapaturma sattui, mutta ovet on takanani lukittu enkä pääse taakse päin... Olenko nyt umpikujassa? :confused:

Enpä tiedä.
Itseäni jäi kauhiasti pännittämään, kun en saanut hoideltua pelin aikana kaikki Little Sistereitä. Yhdestä kentästä poistuessa jaksoi vaan valittaa asiasta, vaikka viiteen-kuuteen kertaan kävin jokaikisen kolkan läpi kentästä.
Noo, ei voi mitään :(

Enpä tiedä.
Itseäni jäi kauhiasti pännittämään, kun en saanut hoideltua pelin aikana kaikki Little Sistereitä. Yhdestä kentästä poistuessa jaksoi vaan valittaa asiasta, vaikka viiteen-kuuteen kertaan kävin jokaikisen kolkan läpi kentästä.
Noo, ei voi mitään :(

Voi ei! Mites achievementtejen kanssa, tuliko esim. "Little Sister Saviouria" koska siinähän sanotaan tietääkseni vain että "complete game without harvesting any of Little Sisters"?

EDIT: Jaahas, olit sentäs tuon saanu. Kävin tsekkaamassa xbox.comista... No mut eihä täs sit muu auta ku eteen päin mennä!

Eilenyöllä aloitin tämänkin vasta. Alkuunsa sai totutella pelisysteemiin, ja kun sen alkoi tuntea omakseen niin kylläpä maistuu. Telekinesian kanssa on yllättävän hauska kikkailla, vaikkei sitä käyttäisi muutakuin pelleilyyn. Muutenkin nuo plasmidit tuntuvat olevan hauskoja jokaikinen mitä on vastaan tullut. Tunnelma ympäristöineen ja varsinkin äänineen (upeaa kuunnella paska housussa kun splicerit itkevät ja nauravat vuorotellen sekopäisinä) on ihan ykköstavaraa. Piti vaan kokeilla, mutta taisi siinä 5-6 tuntia mennä.

On tässä muutama sama elementti mitä System Shock kakkosessa. Erityisesti nuo ns.päiväkirjat ja etiäisnäyt ovat poikaa ja mielenkiintoisia.

Hahaa, kyllä tämä taitaa mass effectin jälkeen mennä viime vuoden parhaaksi fiilistelyksi.

Haluaisin kuulla livenä tuota itkuista Amazing Gracea selvinpäin!

Justiinsa meni läpi keskimmäisellä vaikeustasolla. 725 achievement-pistettä, eli jotain tuli tehtyäkin, ja samalla jotain jäi vielä tekemättä.

Tunnelmatekeles, ei voi muuta sanoa. Pitää antaa arvoa itse tarinallekin ja miten asiat hahmottuvat pelin edetessä. Graafinen suunnittelu, äänimaisema ja erilaiset tehokeinot (haamunäyt, päiväkirjat) on aikalailla tapissa.Tietenkin hienoja paikkoja saa samalla katsella ja leikkiä aseilla, plasmideilla ja yleensäkin fysiikoilla. Pienen juoksuttamisen voi antaa anteeksi aika helposti. Pienet poliittiset viittaukset senajan muihinkin tunnettuihin ihmisiin on hyvä säväri, sitä jossain vaiheessa "uskoo" että ollaan vähän menneisyydessä. Mass Effectin jälkeen ehkä kolahduttavin noista isoista viimevuoden peleistä kyllä. Suosittelen aikalailla varauksetta, varsinkin kun nyt saa pienellä lisäsetin imutuksella kytkettyä nuo vita-chamberit pois päältä ja sen sijaan olla paska housussa, ellei tallenna metrin välein.

On se Rapture yksi perkule!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itse aloittelin toista pelikertaa. On aika helvetin tunnelmallinen peli. Olinkin jo unohtanut ison osan alun pelottelukeinoista. Toimivat jo toisen kerran. :)

Nyt innostuin taas tästä pelistä, kun lähdin aloittamaan alusta, kun saveni sotkin. Kaikki Little Systerit tähän mennessä harvestattu ja se kyky, Frozening Hell on todella mahtava! Tämän kanssa taitaa viikonloppuna mennä yö, jos toinenkin. ;)

Nyt innostuin taas tästä pelistä, kun lähdin aloittamaan alusta, kun saveni sotkin. Kaikki Little Systerit tähän mennessä harvestattu ja se kyky, Frozening Hell on todella mahtava! Tämän kanssa taitaa viikonloppuna mennä yö, jos toinenkin. ;)

Mitäs se kyky tekee? Heitä spoileritagit, ettei joku pahastu.

Se muuttaa viholliset jääkasaksi ja jos jääkasaa/vihollista lyö 2-5 kertaa, niin vihollinen kuolee. :D

En jaksanut spoiler -tageja laittaa.

Joo, nyt oon siellä Hethatuksella ja mun pitäis kerätä jotain siihen pommiin, jolla räjäytetään Ryanin portti. Miten löydän niitä aineita, olen löytänyt niitä vasta pari, yhden Big Daddysta ja yhden piilosta, mutta missä ne loput ovat? :confused:

Erinomainen peli kerrassaan, erityisesti Fort Frolicin alue neonvaloineen ja Bobby Darineineen(Somewhere Beyond the Sea)on nannaa!
Toinen läpiipelukerta minulla menossa minulla nyt, tai no, oikeastaan ensimmäinen uuden Live-tunnuksen kanssa, taas pitää kerätä kaikki saavutukset ja haluaisinkin tiedustella kuinka monta audiopäiväkirjaa pelissä on, ottaa meinaan päähän, jos yksi jää johkiin koloon.

Joo, nyt oon siellä Hethatuksella ja mun pitäis kerätä jotain siihen pommiin, jolla räjäytetään Ryanin portti. Miten löydän niitä aineita, olen löytänyt niitä vasta pari, yhden Big Daddysta ja yhden piilosta, mutta missä ne loput ovat? :confused:

Niitä osia löytyy sieltä sun täältä lähistöltä. :) Osan niistä osista saa vain big daddyjen ruhoista. Etsivä löytää kyllä.. :)

haluaisinkin tiedustella kuinka monta audiopäiväkirjaa pelissä on, ottaa meinaan päähän, jos yksi jää johkiin koloon.

Niitä audiopäiväkirjoja on pelissä yhteensä 122 kappaletta.. :)

Ylös Bottom