Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bioshock

Vastaus: Bioshock

Bioshockin pelaa läpi alle 15:ssa tunnissa, elikkä ei kovin pitkä peli kyllä ole tämäkään. Mutta sittenhän siinä on kaikenlaista muuta säädettävää ja tutkittavaa että kyllä pelin ääressä varmaa vierähtää pidempikin tovi.
 
Vastaus: Bioshock

Tilt tossa ilmotteli että XO:n Collector's Edition myöhästyy, PC:n löytyy kuitenkin joka mestasta jo.

Hieman ottaa aivoon.
 
Vastaus: Bioshock

Espoosta pelimestasta lähti metallikantista tosiaan jo heti aamusta, ties vaikka ollu jo eilenki siel.
Kohta pääsee jopa jo pelaamaanki.
Ja pelimestankin omistajan mukaan collectors edition myöhästyy 1-2viikkoa oli ilm. maahantuojalta soitellu ja kyselly.
 
Vastaus: Bioshock

Houkutus suuri hakea tuo tinbox, mutta sitten hämää kun kuitenkin pitävät kovaa hintaa tuossa niin jos viikon päästä sattuisikin jostain hyllyltä saamaan CE:n samaan hintaan. :|

Tie miten täs nyt tekis.
 
Vastaus: Bioshock

nakuttaja sanoi:
Espoosta pelimestasta lähti metallikantista tosiaan jo heti aamusta, ties vaikka ollu jo eilenki siel.
Kohta pääsee jopa jo pelaamaanki.
Ja pelimestankin omistajan mukaan collectors edition myöhästyy 1-2viikkoa oli ilm. maahantuojalta soitellu ja kyselly.

Paljon pelimestan hinta?
 
Vastaus: Bioshock

SamTheMan sanoi:
Helppohan se teidän on pelailla: mulla on Bioshock pöydällä, muttei boxia millä pelata sitä :( Elite on tulossa, mutta senkin saan vasta ensi maanantaina aikaisintaan.

Helppohan sinun on sitä pelailla ensi viikolla, mulla on boxi "huollossa" saksassa. Pääsen pelaamaan Bioshockia arviolta 2 kk sisällä :p

Sori, oli vaan pakko ;)
 
Vastaus: Bioshock

Eipä ollut omassa cittarissa tota vielä prkl! Mun säkällä perjantaihin ast joutuu odottaan ja sit myydään eioota. Sit repeis kyllä
 
Vastaus: Bioshock

Calimero sanoi:
Eipä ollut omassa cittarissa tota vielä prkl! Mun säkällä perjantaihin ast joutuu odottaan ja sit myydään eioota. Sit repeis kyllä

Että tästä viestistä olisi ollut jotain hyötyä olisit voinut kertoa edes cittarin missä kävit katsomassa...
 
Vastaus: Bioshock

nakuttaja sanoi:
Espoosta pelimestasta lähti metallikantista tosiaan jo heti aamusta, ties vaikka ollu jo eilenki siel.
Kohta pääsee jopa jo pelaamaanki.
Ja pelimestankin omistajan mukaan collectors edition myöhästyy 1-2viikkoa oli ilm. maahantuojalta soitellu ja kyselly.

Ai Pelimestasta löytyypi jo. Kun olisin tiennyt, niin olisin käynyt sieltä omani nappaamassa jo tänään. Itellekkin nimittäin peli varattuna tuolta. Noh, eipä tota olis vielä hirveesti kerennyt pelaamaankaan, kun duunit puskee sen verran hyvin päälle.
 
Vastaus: Bioshock

Kuuleri sanoi:
Bioshockin pelaa läpi alle 15:ssa tunnissa, elikkä ei kovin pitkä peli kyllä ole tämäkään. Mutta sittenhän siinä on kaikenlaista muuta säädettävää ja tutkittavaa että kyllä pelin ääressä varmaa vierähtää pidempikin tovi.
Ai paska. Pitää ehkä sittenkin miettiä uudestaan ostanko heti. Tympäsee vaan maksaa lyhkäsestä pelistä täyttä hintaa. Tähän astisista viidestä pelistäni (GoW, Burnout, Saint's Row, Dead Rising ja CoD3) on GoW ollut kallein, 40, muut 29e. Kirpasee siis vähän maksaa jtn tyyliin 70 jos pelin pelaa kolmessa päivässä läpi. Perkele, pitää nyt miettiä tarkkaan.

Ja sori offtopic, niinku ketään kiinnostas...
 
Vastaus: Bioshock

P¤rk¤le, saan omani vasta huomenna. Äsken tuli verkkokaupasta lähetysvahvistus ja odottavan aika on toooosi pitkä:D
 
Vastaus: Bioshock

Tilasin itse konsolinetistä... Vielä ei ole tullut ilmotusta postituksesta.. Piru vieköön jos en saa sitä huomiseks. :mad: Sitten alkaa läski tummuun :mad: Meinasin aluksi tilata vpd.fi:stä mutta täällä kehuttiin konsolinettiä joten valitsin sen.
 
Vastaus: Bioshock

Jos nämä viestit taas tonne ketjuun jossa keskustellaan pelien saatavuudesta.
 
Vastaus: Bioshock

Siis luin että tiltin collectors edition olis pari viikkoa myöhässä mutta ei minulle ainakaan ole tullut mitään viestiä s-postiin. Onko kellään tarkempaa tietoa. Ei kyllä tiltin sivuillakaan lue mitään että se myöhästyis. hhmmmm...
 
Vastaus: Bioshock

Jes! Huomenna bioshockin pariin! Tänään lähtenyt tulemaan discshopista hinta oli todella halpa kultajäsen hinta 54,90 postikuluineen=D
 
Vastaus: Bioshock

Ja peli tietinkin xbox 360:lle! En kyllä koskaan ole noin suu auki jäänyt kun olen pelannut konsolilla! Bioshockin ensimmäiset 10 minuuttia olin vain suu auki ja nautin grafiikasta! Uskomaton demo, mutta pelille on odotukset vieläkin korkeammat!
 
Ylös Bottom