Kirai
KonsoliFIN Alumni
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)
Pro tip toiseen bossiin:
Kyllä nyt täytyy sanoa, että tämä on kyllä vaikein From Softwaren tuotos, mitä minä olen pelannut. Pelin alkutunnit olivat vielä vaikeampia, ennen kuin tajusin miten tuliasetta on hyvä käyttää isoja mörrejä vastaan. Pyrin pelaamaan koko pelin offlinessa käyttämättä apuja pomotaisteluissa, mutta meno tyssäsi jo toiseen pomoon:
Elikkäs tämä Father Gascoigne on kyseessä. Taiston alku menee kohtuu helposti piilottelemalla hautakivien takana ja välillä soittorasiaa soittaen. Mutta sitten Gascoignen menetettyä noin puolet hipareista bossi siirtyy "Rage-moodiin" ja käytännössä kaverin lyöminen on mahdotonta, koska endurancea tuntuu olevan kaverilla loputtomiin. Joskus harvoin saa pislalla stunnattua, mutta silloinkin yleensä saat itse osumaa ja oman hahmon recovery kestää ihan yhtä kauan kuin Gascoignen. Eipä tuohon muuta mahdollisuutta taida olla kuin grindata vaan leveliä isommaksi.
Pro tip toiseen bossiin:
Itse sain sen tapettua yksinään kun houkuttelin sen sinne portaisiin ja alueelle missä ei ole hautakiviä ja muita esteenä väistelylle. Oli jotenkin helpompi liikkua. Toki kaverin summonointi olisi paras.