Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Minä en ainakaan ole lukenut mistään, että EU-julkaisu olisi myöhästymässä, vaan ainoastaan brittijulkaisu.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Minä en ainakaan ole lukenut mistään, että EU-julkaisu olisi myöhästymässä, vaan ainoastaan brittijulkaisu.

Ihan hyvä huomio. Vaikka UK kuuluukin EU-alueeseen, niin PS Blogissa on kirjoitettu jo marraskuussa näin:

Bloodborne is now set to launch in the PAL region exclusively on PlayStation 4 on 25th March, 2015 (and 27th March in UK and Ireland).

http://blog.eu.playstation.com/2014...aign=Feed:+SCEEBlog+(blog.eu.playstation.com)

Eli taitaapi sittenkin tulla muualla Euroopassa ajallaan 25.3.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Tässä on itselläni vielä niin paljon kysymyksiä auki pelistä että luulen tämän nyt jäävän vaan suosiolla varjoon ainakin hetkeksi. Samoihin aikoihin tämän kanssa julkaistaan Borderlands Handsome Collection joka on jo tilattuna, ja saan siihen uppoamaan taas ihan julmetun paljon aikaa niin en viitsi myös senkään takia ostaa Bloodbornea, jäisi vain hyllyyn pölyttymään. Kertoo kyllä paljon miten tämän Bloodbornen hype ja markkinointi on ainakin omalla kohdalla mennyt ihan reisille koska joku Borderlandsin remake aiheuttaa kovempia hypetärinöitä :)

Ja onpahan ainakin aikaa ottaa selvää pelistä sen julkaisun jälkeen, lueskella arvosteluja ja katsella striimejä, pelihän voi olla tosi hyväkin, mutta en vain viitsi riskeearata 70e johonkin josta en välttämättä pidä.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Höpöhöpö, nämä mestariteokset varataan ennakkoon samantein, piti niistä tai ei [emoji16]
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

mutta en vain viitsi riskeearata 70e johonkin josta en välttämättä pidä.

Vain 59,90€ !

:)

Tilasin digiversion ennakkoon vaikka ei ole Soulseistakaan kokemusta, mutta toivottavasti saan rahoille vastinetta, ennakot ovat olleet varsin positiivisia. Mutta niin ovat olleet muistakin peleistä mistä en pahemmin pitänyt(GTA5, TLOU)
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Älkääs ny tota Huttua kiusatko :) Liha on nimittäin sillä miehellä niin heikko että pian se ostaa tämän teidän yllytyksestä. Ja sitten se on taas itkemässä täällä kun rahat meni hukkaan :) :p

Vaikkakin itse uskon että laatupeli kyseessä, siitä ei kahta sanaa. Omalla kohdalla muut asiat painavat vaakakupissa enemmän ja tämä menee hankintaan vasta myöhemmin....
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Mitä Bloodbornesta on tullut luettua vaikutelmia pelaajilta jotka ovat sen jo läpäisseet, niin pelistä on tulossa tämän generaation parhaita julkaisuja, ja ehkä jopa sarjan onnistunein tuotos. Vaikea uskoa että Miyazaki voisi ampua ohi tämän pelin kohdalla kun katsoo mitä mieheltä on aikaisemmin tullut ulos.

Maanantaina keskiyöllä päästään jo pelaamaan, päiviä tässä on tullut laskettua jo jonkin aikaa. Oma kopio ollut ennakkotilattuna jo pitkään.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Nämä satunnaiset online-vierailut olivat uutta silloin kun Demon's Souls ne meille esitti. Hyvää viihdettä sen vähän mitä sitä pääsi näkemään. Online on myös yhteistyötä.

Saako ne invaasiot sitten pois päältä? Dark Soulsia kun joskus pelasin niin en montaa tuntia ollut ehtinyt peliin tutustua kun jo joku jotenkin löysi tiensä mun peliin ja tappoi toistamiseen, en edes silloin tienny että siinä sellanen toiminto oli ja kieltämättä aiheutti ärsytystä.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Saako ne invaasiot sitten pois päältä? Dark Soulsia kun joskus pelasin niin en montaa tuntia ollut ehtinyt peliin tutustua kun jo joku jotenkin löysi tiensä mun peliin ja tappoi toistamiseen, en edes silloin tienny että siinä sellanen toiminto oli ja kieltämättä aiheutti ärsytystä.

Saa kun vedät nettijohdon irti seinästä, mutta näitä pelejä offlinessa pelaavat menettävät osan pelin viehätyksestä.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Saako ne invaasiot sitten pois päältä? Dark Soulsia kun joskus pelasin niin en montaa tuntia ollut ehtinyt peliin tutustua kun jo joku jotenkin löysi tiensä mun peliin ja tappoi toistamiseen, en edes silloin tienny että siinä sellanen toiminto oli ja kieltämättä aiheutti ärsytystä.

Aika varmasti saa pois päältä online ominaisuuden kuten aikasemmissa peleissä tai sitten teet kuten minä ja et maksa siitä psn plus palveluksesta niin ei tule online juttuja peliin
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Yhteistyö tottakai kiinnostaa, mutta sain käsityksen että sen mukana voi tulla niitä invaasioita. Varmaan ihan hauskoja, mutta pelkään että ne voivat välillä pilata pelissä etenemisen kun tulevat väärään aikaan.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Yhteistyö tottakai kiinnostaa, mutta sain käsityksen että sen mukana voi tulla niitä invaasioita. Varmaan ihan hauskoja, mutta pelkään että ne voivat välillä pilata pelissä etenemisen kun tulevat väärään aikaan.

Itse taas pidän tästä epävarmuuden tunteesta, jonka viimeksi esitteli niin vainoharhaisella otteella Watch Dogs. Rikkoo kaavaa.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Itse taas pidän tästä epävarmuuden tunteesta, jonka viimeksi esitteli niin vainoharhaisella otteella Watch Dogs. Rikkoo kaavaa.

Voi luoja, mutta ärsytti Watch Dogsissa aina, kun joku tuli muo hakkeroimaan :D Varmaan joku tykkää, mutta henkilökohtaisesti haluan pelata 90% peleistä offline ja "pakolliset" onlinesysteemit peleissä ottaa pannuun. Kiinnostus Souls-pelienkin pvp kohtaan on nollassa :D Tämä toki vain minun mielipiteeni ;)
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Tämän lähteen mukaan Bloodbornen pelkkä yksinpeli kestää 40-45 tuntia, mikäli yrität läpäistä sen mahdollisimman nopeasti.

Tähän ei siis olla laskettu mukaan muun muassa Chalice Dungeonsseja tai PVP:tä.

http://www.gamespresso.com/2015/03/16/bloodborne-takes-40-hours-to-complete/

A YouTuber going by the username of Open World Games has recently published his review of upcoming PS4-exclusive, Bloodborne. In it, he states that the game takes around “40 to 45 hours to complete”, but this will naturally depend on a player’s skill level as well as, perhaps, their experience with the Souls games.


Open World Games -tyypin video arvostelu:
[video=youtube;HLWER8hfOG0]https://www.youtube.com/watch?v=HLWER8hfOG0[/video]


Näyttäisi olevan ensimmäinen peli nykysukupolven pleikkarille, jossa on paljon tekemistä... Ja verta... Paljon verta ja kyyneleitä. :D

Bloodborne tulee olemaan hauskaa ajan viettoa, kunhan sen hinta vähän halpenee.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Yhteistyö tottakai kiinnostaa, mutta sain käsityksen että sen mukana voi tulla niitä invaasioita. Varmaan ihan hauskoja, mutta pelkään että ne voivat välillä pilata pelissä etenemisen kun tulevat väärään aikaan.

Itse harrastin tuota väärään aikaan tulemista kun turhauduin pelissä johonkin kohtaan.
Heitin hahmon alasti ja pistin aseen pois, joinasin jonkun peliin ja viihdytin häntä juoksemalla rinkiä alasti sekä varjonyrkkeilemällä.
Helpon taponhan ne minusta aina sai, mutta eipähän hekään kuolleet turhaan.

Mukavasti tehty tuo soulsin online kun siitä tulee sellainen fiilis, että olet yhdessä seikkailemassa muiden kanssa vaikka pelaatkin yksin.
Näkee just kuolemat, kirjoitetut vihjeet taikka vitsit, voit pyytää toisia apuun ja hoitaa kohdan cuuppina, voit saada jonkun vetää sua pataan. Sopii just hyvin tohon pelin luonteeseen ja kokonaisuuteen.
Kuitenkaan kaikilla ei ole mahdollista pelata erikseen yksinpeliä ja multia niin tässä ne hoituu hyvin sekaisin.

Kerrankin kun summosin omaan peliini toisen pelaajan hän näki, että jätkällä on jäänyt vaikka mitä tekemättä siinä kentässä. Juoksin sitten kaverin perässä kun hän näytti kaikki salapaikat ja kikat jolla saatiin välibossi tehtyä helpommaksi kun bossiareenaa ympäröivä laava sammutettiin.

Edit: onhan se kyllä sit ostettava julkkarissa kun muutkin on silloin linjoilla.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Open World Games -tyypin video arvostelu:
[video=youtube;HLWER8hfOG0]https://www.youtube.com/watch?v=HLWER8hfOG0[/video]

Ai että, kun näyttää lupaavalta. Muutama vuosi sitten tämä ei olisi kiinnostanut pätkääkään, mutta nyt tulee luultavasti olemaan ehdolla vuoden peliksi. Pisti tuon videon alkupuolella korviin, et ilmeisesti vaikeusastetta jopa nostettu Souls-peleistä. Luultavasti melko brutaalia menoa luvassa tämmöiselle kasuaalipelaajalle :D Luotan sen olevan kuitenkin hyvin toteutettu ettei montaa pädiä tule hajotettua :D
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Ikinä en oo DS pelannut, mutta musta taistelut näyttää aika pitkälle god of war tyylisiltä mikä on loistava juttu. Tämä on tullut kyllä puskista ja suoraan kärkeen.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Ikinä en oo DS pelannut, mutta musta taistelut näyttää aika pitkälle god of war tyylisiltä mikä on loistava juttu. Tämä on tullut kyllä puskista ja suoraan kärkeen.

Niin, kertokaas te DS-konkarit mitä eroa Soulsseilla ja vahvasti hack&slashiin nojaavalla God of Warilla on? Ja mille asteikolle tässä kaikessa Bloodborne asettuisi?
 
Ylös Bottom