Subi
Well-Known Member
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)
En ole varsinaisesti DS-konkari ja muistikuvat God of Waristakin ovat melko hatarat jo, mutta eiköhän se ero tule jo heti siinä, että Souls-peleissä yksikin rivivihollinen teilaa sut hyvinkin nopeasti, jos olet huolimaton. Eli taistelu on hidastempoisempaa ja pohjautuu pitkälti siihen etteivät viholliset pääsisi lyömään sinua. Nämä pelithän tietysti ovat oikeastaan ihan eri genreäkin. Sitä en oikein osaa sanoa mihin Bloodborne tulee asettumaan noiden kahden väillä. Joka tapauksessa taistelu on nopea tempoisempaa kuin Souls-peleissä eli lähempänä perus hack'n'slashia, mutta hyvin uniikilla tavalla regain-systeemin ansioista ja henki on hyvin herkässä ilmeisesti edelleen.
Niin, kertokaas te DS-konkarit mitä eroa Soulsseilla ja vahvasti hack&slashiin nojaavalla God of Warilla on? Ja mille asteikolle tässä kaikessa Bloodborne asettuisi?
En ole varsinaisesti DS-konkari ja muistikuvat God of Waristakin ovat melko hatarat jo, mutta eiköhän se ero tule jo heti siinä, että Souls-peleissä yksikin rivivihollinen teilaa sut hyvinkin nopeasti, jos olet huolimaton. Eli taistelu on hidastempoisempaa ja pohjautuu pitkälti siihen etteivät viholliset pääsisi lyömään sinua. Nämä pelithän tietysti ovat oikeastaan ihan eri genreäkin. Sitä en oikein osaa sanoa mihin Bloodborne tulee asettumaan noiden kahden väillä. Joka tapauksessa taistelu on nopea tempoisempaa kuin Souls-peleissä eli lähempänä perus hack'n'slashia, mutta hyvin uniikilla tavalla regain-systeemin ansioista ja henki on hyvin herkässä ilmeisesti edelleen.