Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ULVI
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Tuo latausaikojen pituus oli yksi syy miksi DS II oli helpotus päästä pelaamaan PC versioo, 5 sek latausajat kuolemien välillä on hemmetin paljon mielekkäämpää kun 30 sek. Tässä tapauksessa ne vaan on kestettävä.

Mites muute jos tosiaa tärkee npc pääsee kuolemaan, onko peli menetetty vaivoiko silti edetä mutta homma muuttuu entistä vaikeammaksi?

Tästä tulee mieleeni muistot siitä kun Dark Soulsin ensimmäisellä pelikerralla löin vahingossa erästä kauppiasta, jonka jälkeen en pystynyt käyttämään tärkeää oikotietä ilman että piti juosta henkensä edestä kyseisen kauppiaan ohitse.

Myöhemmässä pelivaiheessa kun lopulta olin tarpeeksi vahva, rohkaisin itseni ja menin tappamaan tämän kauppiaan. Seuraavalla kerralla siellä olikin sitten kolme "sukulaista" odottamassa minua, ja taas sai juosta henkensä edestä aina kun halusi käyttää kyseistä oikotietä :D

Jeppistä, julkaisu on jo kolkuttelemassa ja kovasti tässä yritän raivata aikaa pelille. Mikäli täällä on innostuneita niin minut voi lisätä ps4 kaverilistalle niin mielelläni tulen kaatamaan niitä mörriäisiä ja karkoittamaan noita punaisia riiviöitä pelimaailmast.

nimimerkki Nepenthe78 ja ps partychattiin saa liittyä.

Tässä on itselläni vielä niin paljon kysymyksiä auki pelistä että luulen tämän nyt jäävän vaan suosiolla varjoon ainakin hetkeksi.
Ja ihan mielenkiinnosta kyselen vaan, ei ole mitään taka-ajatuksia, en ainakaan ole peliä laittanut ennakkotilaukseen storen kautta, en varmana ole.
Mä luulin että tälläistä mielialojen heittelyä joutuu katsomaan himassa vaan kerran kuussa.

Mutta ihan oikeasti. Huttu, kun sä taas ostat pelin (kyllä me jo tiedetään miten tässä käy), joka sua ei oikestaan kiinnosta. Niin ihan kaikkien mielenterveyden takia olisi kiva jos säästäisit edes tämän ketjun tulevilta angsteilta. Sulla on oikeus valittaa, tietenkin! Mutta kun tuntuu että se ainoa aihe mistä sä kirjotat... Etenkin kun sä teet taas ostopäätöksen, jonka seuraukset kaikki jo tietää.

Kokeillaan pitää täällä foorumilla edes yksi ketju ylhäällä vähän paremmalla fiiliksellä. Vai mitä? Rauhaa ja rakkautta kato! Suosittelen. :)

Mä luulin että tälläistä mielialojen heittelyä joutuu katsomaan himassa vaan kerran kuussa.

Mutta ihan oikeasti. Huttu, kun sä taas ostat pelin (kyllä me jo tiedetään miten tässä käy), joka sua ei oikestaan kiinnosta. Niin ihan kaikkien mielenterveyden takia olisi kiva jos säästäisit edes tämän ketjun tulevilta angsteilta. Sulla on oikeus valittaa, tietenkin! Mutta kun tuntuu että se ainoa aihe mistä sä kirjotat... Etenkin kun sä teet taas ostopäätöksen, jonka seuraukset kaikki jo tietää.

Kokeillaan pitää täällä foorumilla edes yksi ketju ylhäällä vähän paremmalla fiiliksellä. Vai mitä? Rauhaa ja rakkautta kato! Suosittelen. :)

Kai mua nyt vähän kiinnostaa jos täällä pyörin lukemassa pelistä juttua ja kyselemässä asioita..

----

Nuo latausajat ei kyllä sinänsä häiritse, onhan muissakin peleissä pitkiä latausaikoja. Ois kyllä vaan hyvä jos ne laittais siihen Day1 pätsillä jotain lorea pyörimään tyyliin Dragon Age, niin se lyhentää sitä aikaa tavallaan kun ei tarvi mustaa ruutua tuijottaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nuo latausajat ei kyllä sinänsä häiritse, onhan muissakin peleissä pitkiä latausaikoja. Ois kyllä vaan hyvä jos ne laittais siihen Day1 pätsillä jotain lorea pyörimään tyyliin Dragon Age, niin se lyhentää sitä aikaa tavallaan kun ei tarvi mustaa ruutua tuijottaa.

Joo kyllä nykypäivänä melkeinpä odottaa latausruuduissakin olevan jotain sisältöä. Varsinkin siis jos ne on vähänkin pidemmät.

Nyt on alkanu streameja ilmaantumaan ja oli ihan pakko vähän katsella että millainen meno pelissä on, voi pojat, melko painajaismaista settiä tulossa :eek: Täytyy sanoa että pidän ihan hemmetisti tuosta synkästä goottisesta miljööstä, ja noiden vihollisten ulkonäöstä, ihan kuin suoraan jostain painajaisista vedetty, ja klassisen kauhun ystävänä diggaan kyllä kovasti.

Peli itsessään näyttää aivan Dark Soulseilta, taistelu on ehkä hivenen nopeampaa ja paikoitellen tuli vähän sellaisia jopa hack & slash vivahteita, osittain näytti jopa helpolta se örmyjen kaato, ehkä ne on vähän höllänny sitä hc-taistelua jotta saavat isomman yleisön kiinnostumaan pelistä, kuka tietää. Hengen lähtö näyttää silti olevan herkässä.

Menuja oisivat mun mielestä voineet kehittää, ne oli jo Dark Soulsissa melko kömpelöt, ja niin ne näyttää olevan tässäkin. Ja nuo latausajat kyllä tulee aina esille ja en yhtään ihmettele jos arvosteluissa ne saa maininnan. Vähän kurjaa että kun aikaisemmissa peleissä levelöinti onnistui suoraan nuotiolta, niin nyt se on erillisen latausruudun takana erillisellä alueella. Sinne kun menee niin kestää ladata jonkin aikaa, ja sieltä pois tullesssa vähän kauemmin kun peli lataa kaikki taas uudelleen. Kellotin eilen ja levelöintialueelle meno kesti ladata noin 15sek ja paluumatka kesti 35sek. Sama kuollessa latausaika oli siinä 30-40sekunnin välillä.

Mutta joo, jos pystyy tuon latausajan antamaan anteeksi niin sieltä on kyllä tulossa melko muikean oloinen peli :) En varmaan enempää viitte streameja katsella ettei spoilaa ihan kaikkea, taisin jo jonkun ekan bossin nähdä ja mahtoko olla sama kuin siinä alphassa oli jota jotkut pääsi pelailemaan.

Peli itsessään näyttää aivan Dark Soulseilta, taistelu on ehkä hivenen nopeampaa ja paikoitellen tuli vähän sellaisia jopa hack & slash vivahteita, osittain näytti jopa helpolta se örmyjen kaato, ehkä ne on vähän höllänny sitä hc-taistelua jotta saavat isomman yleisön kiinnostumaan pelistä, kuka tietää. Hengen lähtö näyttää silti olevan herkässä.

Jossain ennakkoarvostelussa sanottiin vaikeusasteen jopa nousseen aikasemmista peleistä, mutta se oli vain yksittäinen mielipide etten sit tiiä mikä on totuus. Kohtahan se tietty selviää :D

Nuo latausajat hieman kyllä huolettaa, mutta eiköhän ne anna anteeksi, jos peli muuten vastaa odotuksia. Eihän ne ikinä hyvää peliä pilaa, mutta keskinkertaisesta vie äkkiä peli-ilon kokonaan pois.

Jossain ennakkoarvostelussa sanottiin vaikeusasteen jopa nousseen aikasemmista peleistä, mutta se oli vain yksittäinen mielipide etten sit tiiä mikä on totuus. Kohtahan se tietty selviää :D

Tällaista itsekkin muistan lukeneeni. Kunhan olisi about samoilla linjoilla Dark Soulsin kanssa niin se olisi hyvä, sen vaikeampaa peliä en ainakaan itse kaipaile. Mielenkiintoista myös nähdä miten toi kilpien (lähes) kokonaan puuttuminen vaikuttaa.

Mielenkiintoista myös nähdä miten toi kilpien (lähes) kokonaan puuttuminen vaikuttaa.

Totuttelua voi vaatia aika paljon. Veikkaan et aluks pelottaa lähtee tappeleen, kun henki kuitenkin herkässä eikä voi vetää kilpikonnatyylillä :D

Totuttelua voi vaatia aika paljon. Veikkaan et aluks pelottaa lähtee tappeleen, kun henki kuitenkin herkässä eikä voi vetää kilpikonnatyylillä :D

Mullakin on aina ollut paha tapa taistella kilpi edessä, nyt pitää miettiä strategiat uusiksi :o

Mites toi co-op ? Onko siis mahdollista koko peli pelata kaverin kanssa yhdessä ?

Kusin töissä hunajaa kun huomasin että oli eilen postitettu. Sitten muistin että on viikonloppu ja petyin.

Nyt kun muutaman tunnin tätä pelaillut, niin täytyy sanoa, että kyllä kaikki Souls-fanit on kuin kotonaan.. Itse ainakin tykkään tuosta väistömekaniikasta taisteluista ja pyssyköiden käytöstä. Meni aika kuin siivillä, eikä tuntunut puurtamiselta, joten kyllähän tämä aika hyvä on.
Mutta joo. Samanlaista vääntöä kuin Souls-peleissä, mutta kuitenkin sen verran erilaista että sitä jaksaa pelailla. Olin jonkin verran myös hukassa näppäinten kanssa, kun ei ollutkaan kilpeä käytössä.

Nyt kun muutaman tunnin tätä pelaillut, niin täytyy sanoa, että kyllä kaikki Souls-fanit on kuin kotonaan.. Itse ainakin tykkään tuosta väistömekaniikasta taisteluista ja pyssyköiden käytöstä. Meni aika kuin siivillä, eikä tuntunut puurtamiselta, joten kyllähän tämä aika hyvä on.
Mutta joo. Samanlaista vääntöä kuin Souls-peleissä, mutta kuitenkin sen verran erilaista että sitä jaksaa pelailla. Olin jonkin verran myös hukassa näppäinten kanssa, kun ei ollutkaan kilpeä käytössä.

Saakutin varaslähtijät ;) häiritseekö ne latausajat pahasti?

Ylös Bottom