Prinsessa89
New Member
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa
Voi ***** Ludwig.....
Ja Wet Nurse.....
Oon tasan jumissa.
Voi ***** Ludwig.....
Ja Wet Nurse.....
Oon tasan jumissa.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Voi ***** Ludwig.....
Ja Wet Nurse.....
Oon tasan jumissa.
Mikä sun leveli on?
Joko oot vetäny lisäriä?
Level 103 nyt. Ja Wet Nurse tapettu. Ludwigia koitan uudemman kerran ehkä joskus, en nyt ihan lähiaikoina...Oon tainu saada huitastua sitä ööh, ehkä kaks kertaa. Ei muuten ihan riittänyt :'D
Elikkä juu lisäosaa on tullut pelattu sinne Ludwigille asti.
Nyt koitan tappaa tota Gehrmania. Kerran yritetty tähän mennessä, yksi kolmasosa jäi sille elämää ja se perkule tappo mut. Illalla koitan uudestaan.
Suosittelen vetämään DLC:n läpi ennen Gehrmannia, sillä et ehkä pääse DLC:n kimppuun kuin vasta seuraavalla läpäisykierroksella.
Aijaa :O Miksi? En sit ehkä enään uskalla koittaa...
KoskaGehrmanin tappaminen käynnistää heti seuraavan läpipeluukerran. Ellet sitten tee sitä yhtä juttua minkä jälkeen Gehrmanin voi tappaa ilman että peli loppuu siihen. DLC vaatii että on tappanut Amelian muistaakseni.
JEEEEEE!!!! Katuipa paskiainen! Jännä, että en löydä kellolla enää ketään? Ei kai 109 leveli oo liian korkea? Enää en uskalla päivittää leveleitä jos tää menee tähän.
JEEEEEE!!!! Katuipa paskiainen! Jännä, että en löydä kellolla enää ketään? Ei kai 109 leveli oo liian korkea? Enää en uskalla päivittää leveleitä jos tää menee tähän.
Ei ole liian korkea, tuolla levelillä hakee lvl 68-150 väliltä.
Siinä vaan on se että pelaajista suurin osa hakee apua ja auttajia ei ole tarpeeksi. Sen takia nuo Valtr yms. lisättiin peliin.
Kilauta vaan siellä unessa.