Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

No nyt mä lahtasin sen hämiksenkin vihdoin, raivostuttavin tyyppi ikinä.
Eikö ne kolme velhoa oo just Yharnamin varjot? Mä pelaan tätä suomeks koska mun englanti ja sen osaaminen on niin huikeella tasolla että hyvä jos osaan aakkoset enkuks :D
Mites sinne old huntersiin pääsee, mitä kaikkee pitää tehdä? Mulla on tuo game of the year versio niin siinhän pitäis olla se old hunters mukana.

Ja jos minigun mies on se tornissa oleva kusipää joka ampuu miljoona kertaa sinne ja tänne, niin tapettu on :D
Oon tappanu ylipäänsä kaiken mikä vastaan on tullu, paitsi sen nuken :D Mut kaikki nekin tyypit joille voi jutella niin tapan lopulta...

Mä pelaan kans suomeksi, ja yarhamin velmut juurikin.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Pthumeru labyrintti on nyt läpäisty, eli 3kerrosta. Oli kyllä helppo.

Tuo lower pthumeru labyrintti on vissiin eri ja siinä on 4 tasoa? Oonko väärässä? Siellä saa vissiin uudestaan kohdata ystävämme ROM:n [emoji23]

Tää taas menee siihen, että pelattavaa on enemmän kuin on aikaa. Toivottavasti ei tuu ähky ja sen takia jää peli kesken.. Näin kävi fallout 4sen kanssa. Vielä ainakin maistuu. Ehkä top3 peli ikinä!! Ei ihan sensible soccerin veroinen, mutta lähes [emoji109]
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Juu-u eri labyrintti ja eri bossit. Sitä vaikeampi mitä ylemmäs mennään tasoja. :D
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Kovasti oot grindailu, ku mä oon wet nursella tai jtn ja taso on 89. Myönnetään, että tässä on loistava paikka grindaukselle, joten joku 6-7leveliä oon nostanut.

Minä kohottelin tuossa 82=>101 ja New Game+ kun aloitti niin pääsin Pappispedon kukistamalla sitten levelöimään 110.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Minä kohottelin tuossa 82=>101 ja New Game+ kun aloitti niin pääsin Pappispedon kukistamalla sitten levelöimään 110.

Melkein olisin voinut arvata [emoji23] samaa oon suunnitellut. Vaikein juttu on saada siat perään..
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Hyi hitto ku oli hankala tuo wet nurse, joku imettäjä! 1pullo jäi käyttämättä energiaa [emoji16] etenkin se pimeävaihe oli piiiiiitkä ja ahdistava! Sain kaverinkin mut se kuoli jo lähtöön, joten yksin jäin miettimään taktiikkaa.

Hitto tätä käsien tärinää ku pomo kaatuu! Tai se tuli niin viiveellä, että luulin koko ajan sen vielä ilmestyvän, joten tetsailin ympäri arenaa hermot riekaleina. Hyi hitto!!
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Onko moni täällä pelannut The old hunters lisäosaa jo?
Mä oon koittanu kahlata läpi nettiä että löytäisin ohjeet sen löytämiseen pelistä, mut ei löydy niin ei löydy.
Kirkkolasta jostainko sinne mennään? Vai häh, oon taas kerran ihan pihalla :D
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

DLC on parasta bloodbornea, upea alue ja aivan mahtavia aseita. Todella haastava myös ja eka Bosse on kyllä mielestäni vaikein. Hieno taistelu kylläkin.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Joo kannattaa kyllä dlc ostaa. Jos pidit Bloodbornesta niin dlc maistuu vähintään yhtä hyvältä 110% varmuudella. Eka bossi oli itsellekkin vaikein, vaikka monet sanovat viimeisen olevan vaikein mitä souls peleissä nähty. Harmi kun lisäreitä tuli vain yksi :(
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Forsaken Castle Cainhurts on nyt valloitettu. Muuten aika iisibiisi, mut pomon kans sai taistella [emoji106] ehkä siistein alue tähän mennessä. Lumi ja näyttävä linna oli kyllä karkkia.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Forsaken Castle Cainhurts on nyt valloitettu. Muuten aika iisibiisi, mut pomon kans sai taistella [emoji106] ehkä siistein alue tähän mennessä. Lumi ja näyttävä linna oli kyllä karkkia.

Sen pomon jälkeen puithan pudonneen kruunun kutreillesi ja menit istumaan valtaistuimelle keskellä kattoa?
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Platina napsahti vihdoin, ei mitenkään ylivoimainen urakka ollut Whirlgig Saw +10:n kanssa. Levujakin kertyi 130 ja aikaa n. 30h näin toisella pelikerralla.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tajusin, että mulla on enää Ebrietas ja Gerhman selätettävänä [emoji15] tietty napanuoratyyppikin, jos jaksaa.

Ainakin tuon Ebrietaksen ajattelin kaataa ja sit kovaa pohdintaa, että ostanko DLC:n.. Luoliakin olis vielä koluttavaksi. NG+ ei ainakaan vielä napostele yhtään.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tajusin, että mulla on enää Ebrietas ja Gerhman selätettävänä [emoji15] tietty napanuoratyyppikin, jos jaksaa.

Ainakin tuon Ebrietaksen ajattelin kaataa ja sit kovaa pohdintaa, että ostanko DLC:n.. Luoliakin olis vielä koluttavaksi. NG+ ei ainakaan vielä napostele yhtään.

Olipa pettymys tuo Ebrietas!! Ekalla läpi kuten edellinenkin pomo. Otinkohan yhden tai kaksi energiapulloa koko taistossa. Varmaan helpoimmat pomot koko pelissä nuo kaksi edellistä.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Olipa pettymys tuo Ebrietas!! Ekalla läpi kuten edellinenkin pomo. Otinkohan yhden tai kaksi energiapulloa koko taistossa. Varmaan helpoimmat pomot koko pelissä nuo kaksi edellistä.

Ebrietas on yhdistelmä riittävän korkeaa leveliä ja onnea. Jos on tarpeeksi tehokas ase, ei tappelu kestä kauaa. Mitä kauemmin kahina kestää, sitä enemmän mölli tekee niitä kerrasta tappavia superiskujaan. Yritin lvl 82 kymmenen kertaa eikä siitä mitään tullut. Sitten menin uudestaan lvl 103 ja meni kerrasta nopeasti.
 
Ebrietas on yhdistelmä riittävän korkeaa leveliä ja onnea. Jos on tarpeeksi tehokas ase, ei tappelu kestä kauaa. Mitä kauemmin kahina kestää, sitä enemmän mölli tekee niitä kerrasta tappavia superiskujaan. Yritin lvl 82 kymmenen kertaa eikä siitä mitään tullut. Sitten menin uudestaan lvl 103 ja meni kerrasta nopeasti.


Pomosta:
Eipä tuossa tarvinu kuin eka isku västää ja mennä taakse. Pyörin välillä sen sisälläkin ku kamera sekoili. Koko ajan olin sen jaloissa, takana tai alla. Ei tehnyt muuta kuin huitoi tai iski päällä. Otin pedon pillerin ja kirveeseen löin salamia! Sit vaan R2:n annoin ladata loppuun ja boom. Stamina täyteen ja R2...jne jne. [emoji23]

Onko joku tehnyt tuo liiga homman kokonaan? Mä oon jutellu ja saanut sen riimun ja sit jostain saanut ekan Vermin. Noita Verminejä vissiin tarvii 3 ennen kuin kannattaa uudestaan jutella häiskälle? Sekava tehtävä. Siltä pitäis saada eka päähine ja jtn. Sit pitäis ilmestyä huntteri. Lähinnä toi cooppi homma kiinnostaa. Toi on oikeastaan ainoa mikä on kesken.

EDIT:

The Old Hunter ostettu [emoji16]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom