Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ULVI
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tyhmä kysymys, mutta mulla näkyy vaan voiman kohdalla aseen tehojen nousu, joten voiko arvot nousta vaikka ne ei näy suoraan valinnassa? Hä?

Statsien nousu näkyy levelöidessä sinisenä numerona. Esimerkiksi minulla Taitoa nostaessa on nyt noussut aina 2-3 pykälää Oik. ase HYÖ 1, Oik. ase HYÖ 2 ja se eka vastustuskyky.

Statsien nousu näkyy levelöidessä sinisenä numerona. Esimerkiksi minulla Taitoa nostaessa on nyt noussut aina 2-3 pykälää Oik. ase HYÖ 1, Oik. ase HYÖ 2 ja se eka vastustuskyky.

Näin ymmärsinkin. Mulla voimaa [emoji109]

Tyhmä kysymys, mutta mulla näkyy vaan voiman kohdalla aseen tehojen nousu, joten voiko arvot nousta vaikka ne ei näy suoraan valinnassa? Hä?

Tehojen nousu riippuu siitä mitä se ase skaalaa. Jos sillä on voiman kohdalla A, ja taidossa C, niin silloin voiman nosto nostaa aseen tehoa enemmän kuin taidon nosto. Et siis juurikaan tee vahinkoa jos käytät asetta ja kehität väärää ominaisuutta

Tehojen nousu riippuu siitä mitä se ase skaalaa. Jos sillä on voiman kohdalla A, ja taidossa C, niin silloin voiman nosto nostaa aseen tehoa enemmän kuin taidon nosto. Et siis juurikaan tee vahinkoa jos käytät asetta ja kehität väärää ominaisuutta

Voimalla tulee aseen arvot siniseksi. About 2-3 yksikköä nousee joka päivityksellä. Jatko kysymys: mun ei vissiin kannata esim. Katanaa hommata ku ukko on jo lähtenyt eri raiteille? Tykkään kirveestä, joten spekulointia.

Voimalla tulee aseen arvot siniseksi. About 2-3 yksikköä nousee joka päivityksellä. Jatko kysymys: mun ei vissiin kannata esim. Katanaa hommata ku ukko on jo lähtenyt eri raiteille? Tykkään kirveestä, joten spekulointia.

Väri on vaan sen takia että näet jonkun nousevan. Edelleen se skaalaus kertoo mitenkä paljo nousee.

Jos oot voimaa kehittäny niin katana ei tee silloin niin paljoa vahinkoa kuin vastaavalla määrällä taitoa. Jos haluut vaihtaa asetta niin ota sellanen jossa on voima skaalaus.

Tiedätkö mistä sen skaalauksen näkee? Kun katot asetta niin siinä on vaakarivissä voiman kuva, taitoa yms ja niiden alapuolel on joku kirjain. S on paras ja onkoha joku E huonoin. S, A, B, C, D ja E.

Kirveessä se paras skaalaus on voimassa, ja tuo kirjain muuttuu lähemmäs A:ta kun päivität asetta, voi paukahtaa S:lle myös.

Voi olla et tiiät nämä mut kerronpa kuitenkin :D

Väri on vaan sen takia että näet jonkun nousevan. Edelleen se skaalaus kertoo mitenkä paljo nousee.

Jos oot voimaa kehittäny niin katana ei tee silloin niin paljoa vahinkoa kuin vastaavalla määrällä taitoa. Jos haluut vaihtaa asetta niin ota sellanen jossa on voima skaalaus.

Tiedätkö mistä sen skaalauksen näkee? Kun katot asetta niin siinä on vaakarivissä voiman kuva, taitoa yms ja niiden alapuolel on joku kirjain. S on paras ja onkoha joku E huonoin. S, A, B, C, D ja E.

Kirveessä se paras skaalaus on voimassa, ja tuo kirjain muuttuu lähemmäs A:ta kun päivität asetta, voi paukahtaa S:lle myös.

Voi olla et tiiät nämä mut kerronpa kuitenkin :D

Enpä tienny [emoji15] katsonu vaan värien mukaan. Onneksi oon valinnut oikeat [emoji106] thx!

Puuh... pari iltaa grindailtu

Level 101:
Elinvoima 30
Kestävyys 25
Voimakkuus 26
Taito 50
Verenperimä 13
Mystiikka 7

KP 1100
Sisu 121

Oik. ase 1 HYÖ: 457
Chikage+10, 184 +273

Jokohan nyt uskaltaisi koettaa peliä loppuun. Vielä jokunen pomo tekemättä kyllä.

Puuh... pari iltaa grindailtu

Level 101:
Elinvoima 30
Kestävyys 25
Voimakkuus 26
Taito 50
Verenperimä 13
Mystiikka 7

KP 1100
Sisu 121

Oik. ase 1 HYÖ: 457
Chikage+10, 184 +273

Jokohan nyt uskaltaisi koettaa peliä loppuun. Vielä jokunen pomo tekemättä kyllä.

Kyllä pitäs tuolla levelillä jo aika helpohkosti mennä peli läpi. Aiotko DLC:tä pelata?

Level 103 ja Bloodborne läpi. Aikaa prosessi otti 41h.

Kaikki pomot pieksin ja
sain jopa sen niin sanotun oikean lopun, jossa ensin piestään Gehrman, metsästäjistä ensimmäinen ja heti perään Kuun kumotus. Ensin meinasin vain alistua heräämiseen, mutta ei antanut myöten luovuttaa niin helposti moisen matkan jälkeen. Nyt sitten "muutuin nuoreksi suurjumalaksi paimentaen ihmiskunnan uuteen huomiseen".

Bloodborne oli alusta loppuun helpompi ja siten nautittavampi kokemus kuin Dark Souls 3. Annoin Dark Souls 3:lle 4/5, joten eiköhän Bloodborne saa sen 5/5. Olen todistanut itselleni ja muille pystyväni pelaamaan Souls-pelejä menestyksellisesti olematta hyvä pelaamaan videopelejä (laskekaapa peli-sanat äskeisestä).

Old Hunters -DLC:tä en ladannut, koska huomaan nyt nauttivani paljon enemmän sellaisista peleistä, joissa voin vaihtaa vaikeustasoa oman mieleni mukaisesti. Todennäköisesti palaan Souls-sarjan pariin viimeistään sitten, kun seuraava peli julkaistaan. Mikä se sitten onkaan.

Nyt kirjoitan toiselle medialle artikkelin Souls-sarjasta, ja sitten siirryn muiden pelien pariin.

Level 103 ja Bloodborne läpi. Aikaa prosessi otti 41h.

Kaikki pomot pieksin ja
sain jopa sen niin sanotun oikean lopun, jossa ensin piestään Gehrman, metsästäjistä ensimmäinen ja heti perään Kuun kumotus. Ensin meinasin vain alistua heräämiseen, mutta ei antanut myöten luovuttaa niin helposti moisen matkan jälkeen. Nyt sitten "muutuin nuoreksi suurjumalaksi paimentaen ihmiskunnan uuteen huomiseen".

Bloodborne oli alusta loppuun helpompi ja siten nautittavampi kokemus kuin Dark Souls 3. Annoin Dark Souls 3:lle 4/5, joten eiköhän Bloodborne saa sen 5/5. Olen todistanut itselleni ja muille pystyväni pelaamaan Souls-pelejä menestyksellisesti olematta hyvä pelaamaan videopelejä (laskekaapa peli-sanat äskeisestä).

Old Hunters -DLC:tä en ladannut, koska huomaan nyt nauttivani paljon enemmän sellaisista peleistä, joissa voin vaihtaa vaikeustasoa oman mieleni mukaisesti. Todennäköisesti palaan Souls-sarjan pariin viimeistään sitten, kun seuraava peli julkaistaan. Mikä se sitten onkaan.

Nyt kirjoitan toiselle medialle artikkelin Souls-sarjasta, ja sitten siirryn muiden pelien pariin.

Hienoa että Bloodborne maistui :) Lisäri kannattaa ehdottomasti jossain vaiheessa kokea, se on varsin timanttinen tekele myös, joskin joissain kohdin vähän vaikeampi.

Nyt lataat sen Dark Souls II:n :D

Hitto ku vastustaa tuon the one rebornen kanssa!! Aika monesti jo yrittänyt, sivusta sisään niin ei tuu oikein damagea aikaseksi. Yläkerta on siivottu.

Mitähän sitä sit kokeilis.. Positiivista on se, että en kuole kuin vasta sitten ku energiapullot loppuu. Pahinta kai tossa on ku tulee ruumiinosia niskaan enkä osaa ennakoida tuota. Muuten tuon kyljen kautta ei hirveästi damagea tule. Prkl

Kävin hakemassa kaupasta! Pakkohan se oli ku te ootte täällä tätä niin hehkuttaneet!

Menihän se läpi, prkl!! Apua yritin saada, mut eipä noihin kelloihin kukaan enää vastaile. Hitokseen vispas kädet ja sydän ku huomasin, että pari osumaa vielä, osuma vielä!! Boom! 2pulloa vaan meni energiaa, joten huh huh! Täydellinen veto.

Ja sit seuraavia taisteluita päin [emoji109]

Kolmannella kaadoin Micolash, Host of the Nightmaren. Olipa kyllä kuumottava, helppo ja samalla hankala [emoji23] lopussa löysin hyvän spotin, josta sain kakkos vaiheen kokonaan kylmättyä [emoji109] aika paljon on nyt yksin voitettu ku kaveria ei saa edes vahingossa kellolla. Se, että tarvinko kaveria.. Näköjään en, mut jollain tavalla ois mukava välillä rymistellä.

Milloin noita sedatiivejä, eliksiirejä, sumuja, pedonpillerit yms ois tarkoitus käyttää? En oo ainakaan vielä löytänyt mitään käyttöä noille. Myrkkynuolille ja tikateille tuli nyt käyttöä.

Entä nuo harmaana olevat etanan löyhkät, kotilot, pedon kynnet/karjaisu.. Ei oo peli nyt auki niin kaikkia ja kaikkien nimiä en nyt muista. Kymmenkunta tavaraa joille ei oo mitään käyttöä.

---aika paljon on nyt yksin voitettu ku kaveria ei saa edes vahingossa kellolla. Se, että tarvinko kaveria.. Näköjään en, mut jollain tavalla ois mukava välillä rymistellä.

Milloin noita sedatiivejä, eliksiirejä, sumuja, pedonpillerit yms ois tarkoitus käyttää? En oo ainakaan vielä löytänyt mitään käyttöä noille. Myrkkynuolille ja tikateille tuli nyt käyttöä.

Entä nuo harmaana olevat etanan löyhkät, kotilot, pedon kynnet/karjaisu.. Ei oo peli nyt auki niin kaikkia ja kaikkien nimiä en nyt muista. Kymmenkunta tavaraa joille ei oo mitään käyttöä.

Laita hakualueeksi koko maailma niin alkaa löytyä seuraa. Minulla tuli avuksi jengiä aina Etelä-Amerikkaa myöten. Yleensä kuitenkin Hollannista, Briteistä ja Venäjältä.

Sedatiiveja menee kohta puoliin sinullakin, kun tulee niitä raivotautia aiheuttavia möllejä vastaan.

Etanat sun muut vaativat mystiikkaa aika paljon pojille, mitä itselläni ei ollut ja hyvin pärjäsin.

Nyt lvl 110 ja New Game+ menossa. Ehkä joskus pelaan Amelialle asti ja lataan sen Old Hunters DLC:n.

On noita raivoja jo nyt ollut vähän väliä, mut pitääpä laittaa pikavalintaan. Pitääpä muuttaa hakua. Pitäisköhän tuo dlc ladata? Joko oon mennyt ohi ja pilannu mahkut?

On noita raivoja jo nyt ollut vähän väliä, mut pitääpä laittaa pikavalintaan. Pitääpä muuttaa hakua. Pitäisköhän tuo dlc ladata? Joko oon mennyt ohi ja pilannu mahkut?

Oikeastaan sulla on lisäri jo pitkälti ladattuna, maksat vaa oikeudesta käynnistää se. Niin kauan ku et mee peliä läpi voit alottaa sen. Sinne unen portaille tulee yks esine saataville ku dlc on aktiivinen, sillä mennää ite alueelle

Ylös Bottom