Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ULVI
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ei ihan :)

Bloodbornessa yksi Byrgenwyrthin kouluista oli school of mensis jotka tutkivat kuun eri vaiheita, kuu kun on tässä aika vahvassa jumaluuden roolissa ihan loppuun asti jos on nauttinut sisäänsä tietyt esineet. Micolash edusti, ellei jopa johtanut tätä koulukuntaa.

Old blood puolestaan viittaa siihen alkuperäiseen tuon maailman ulkopuoliseen vereen jonka Byrgenwyrthin tutkijat muinoin löysi syvältä vanhasta pthumerun rauniosta. Tämä veri on peräisin näiltä muinaisilta, avaruudesta ja muista maailmoista tulleilta great oneilta, esim Rom, Ebrietas varsinkin on tässä keskiössä yms. Tästä verestä syntyi kirkko joka pystytti veriparannuksen monopolin ja homma vähän karkas käsistä. Mestari Willem yritti varoittaa käyttämästä vanhaa verta, mutta Laurence ei kuunnellut ja perusti verikirkon, uskoi että tuo antiikkinen veri kiihdytti ihmisten evoluutiota, toisin kävi.

Old Hunters dlc:ssä voi etsiä Laurencen käsiinsä ja nähdä evoluution tulokset.

Kuun vaiheet ja naisen kuun vaiheet on omasta mielestäni liitoksissa loren suhteen. Lopullisen nousemisen kokemiseen joutuu syömään napanuoraa ja chalice-rituaaleissa käytetään keskenmenneitä sikiöitä (red jelly) :D Tulkinnan varaahan tässä pelissä on tarinan puolesta mutta huomattavasti paremmin on paketti kasassa kuin Souls-peleissä.

Olipa veemäinen alue tuo nightmare frontier.. Vihut ei ollu mitään älyttömiä, mut prkl mikä sokkelo, jatkuva myrkytys ja pikku kiviin jumittelua. Nyt ois taas pomoa tarjolla [emoji16]

Nyt ymmärrän Felistä paremmin näistä npc hommista. Tuossa frontierissä soitellaan pahaa kelloa joka kerta ja nyt tuli sit loppuun tuunattu ihmispiru jahtaan. Lyhyt sessio ei ollutkaan lyhyt sillä uneen ei päässy vasta kuin taistelu oli käyty. Eihän se kauaa kestäny ku kaveri ampui kanuunalla ja löi jonku superlyönnin. Kanuunalla lähti 70% energiasta.. Aika hohhoijaa meininkiä.

Olipa veemäinen alue tuo nightmare frontier.. Vihut ei ollu mitään älyttömiä, mut prkl mikä sokkelo, jatkuva myrkytys ja pikku kiviin jumittelua. Nyt ois taas pomoa tarjolla [emoji16]

Nyt ymmärrän Felistä paremmin näistä npc hommista. Tuossa frontierissä soitellaan pahaa kelloa joka kerta ja nyt tuli sit loppuun tuunattu ihmispiru jahtaan. Lyhyt sessio ei ollutkaan lyhyt sillä uneen ei päässy vasta kuin taistelu oli käyty. Eihän se kauaa kestäny ku kaveri ampui kanuunalla ja löi jonku superlyönnin. Kanuunalla lähti 70% energiasta.. Aika hohhoijaa meininkiä.

Jep, toi oli just se mesta jossa suosiolla pelasin offline-modessa kunnes sain pomoon vievän oikoreitin auki. Sitten takas onlineen ja apuria mukaan.

Jep, toi oli just se mesta jossa suosiolla pelasin offline-modessa kunnes sain pomoon vievän oikoreitin auki. Sitten takas onlineen ja apuria mukaan.

Mä luulin, että ne 2 huntteria ja tuo kello ois ollut se juttu, mut eipä ollut. No , nyt se on koluttu. Ihan kaikkea en löytänyt ku jotenkin lällin ja sienipään yhdistäminen ei houkutellut. [emoji23] muuten tapoin parhaani mukaan.

AAH!!!
Micholas kaatui!
Homman juju oli pysyä koko ajan lähellä niin sitä isoa instakilliä ei tule. Pari iskua ja väistö sivulle. Pari iskua ja väistö sivulle.

Kädet täräjävät vielä. I'm the Man! Who's the Man? I'm the Man!

AAH!!!
Micholas kaatui!
Homman juju oli pysyä koko ajan lähellä niin sitä isoa instakilliä ei tule. Pari iskua ja väistö sivulle. Pari iskua ja väistö sivulle.

Tuosta bossista vielä
Micholaksen pystyy myös tappamaan ilman viimeistä areenataistoa, jos ei hyppää sen perään siinä sokkelossa ennen areenaa. Kaveri nimittäin aina teleporttaa samalle alueelle uudelleen ja uudelleen. Myönnän että on tylsä ja hidas taktiikka kun jokaisessa juoksuhipassa saa vain maksimissaan kaksi osumaa kaveriin ennen kuin hyppää sinne alas.

AAH!!!
Micholas kaatui!

You`re the man! Niinhä mä neuvoin ;)

mulla on chikage+10 ja damage 184+325

Testaile eri kivillä jos saat tuota bonusta nostettua, myös sun skillin (taito?) nostaminen kehittää vahinkoa

You`re the man! Niinhä mä neuvoin ;)

mulla on chikage+10 ja damage 184+325

Testaile eri kivillä jos saat tuota bonusta nostettua, myös sun skillin (taito?) nostaminen kehittää vahinkoa

Juu sitä Taitoa olen ylös levuttanutkin: nostaa vahinkoa niin Chikagella kuin Ruoskakävelykepilläkin.

No niin! Amygdala on lyöty. About 5kertaa piti kokeilla. Yks helpoimpia vihuja ku veti kärsivällisesti. Ihmetystä aiheutti lähinnä se, että mun kirves on about 250 vahinkonen niin peruslyönnillä lähti jtn 8 A:lta. Hyvällä R2 latauksella maksimissaan 150!! Lyönnit suuntautuivat häntä/jalka osastoon.

Sit oli vielä virtaa vetää labyrintin 2kerroskin läpi. Nyt oli kyllä helppoa ja pomotkin ihan paperia. Eiköhän seuraava lyö sitten luun kurkkuun [emoji23]

No niin! Amygdala on lyöty. About 5kertaa piti kokeilla. Yks helpoimpia vihuja ku veti kärsivällisesti. Ihmetystä aiheutti lähinnä se, että mun kirves on about 250 vahinkonen niin peruslyönnillä lähti jtn 8 A:lta. Hyvällä R2 latauksella maksimissaan 150!! Lyönnit suuntautuivat häntä/jalka osastoon.

Sit oli vielä virtaa vetää labyrintin 2kerroskin läpi. Nyt oli kyllä helppoa ja pomotkin ihan paperia. Eiköhän seuraava lyö sitten luun kurkkuun [emoji23]

Edit: teenkö jtn väärin ku mun pisteet menee pääosin voimaan 30 ja elämään 31. Kestävyys on noin 5 tasoa perässä.. Pelaan kirveellä ja "sähköpampulla". Noi on molemmat +6. Verikiven palat kortilla.

Tuota bossia pitää lyödä päähän tai etummaisiin jalkoihin, jos haluaa oikeata vahinkoa aikaiseksi.

Kykyjen kehitys rajat:
Soft cap (tämän jälkeen huonompi vaikutus kykyyn):
  • 30 Elämä
  • 25 Voima, Taito, Verijoku? Taikuus?
Hard cap (Tämän rajan yli menevillä pisteillä ei ole vaikutusta ollenkaan):
  • 50 Elämä
  • 40 Kestävyys
  • 50 Voima, Taito, Verijoku? Taikuus?
Eli kehität voiman tasolle 50, elämän 50 ja kestävyyden 40. Enemmästä ei ole hyötyä!

Tuota bossia pitää lyödä päähän tai etummaisiin jalkoihin, jos haluaa oikeata vahinkoa aikaiseksi.

Niinpä tietysti, mut onpahan se selätetty. Ng+ sit paremmalla taktiikalla, jos tohon vielä lankean.

On tämä prkl!! Unseen villagen kaks mätisäkkiä oli vaihtunut 3 hunteriin! Noihin kolmeen kuolin saletisti yhtä monesti kuin jokaiseen bossiin yhteensä [emoji23] nyt ne on nurin ja koluaminen jatkuu. Periksi ei voinut antaa vaikka en edes tiedä tuleeko jtn loottia kellarista, sillä mähän oon jo kolunnu mestan ennen Romia ja tappanut pomon. Nooh, illalla jatkuu kurjuutus.

On tämä prkl!! Unseen villagen kaks mätisäkkiä oli vaihtunut 3 hunteriin! Noihin kolmeen kuolin saletisti yhtä monesti kuin jokaiseen bossiin yhteensä [emoji23] nyt ne on nurin ja koluaminen jatkuu. Periksi ei voinut antaa vaikka en edes tiedä tuleeko jtn loottia kellarista, sillä mähän oon jo kolunnu mestan ennen Romia ja tappanut pomon. Nooh, illalla jatkuu kurjuutus.
Pientä spoileria kun näytät olevan tuosta paikasta vähän ihmeissään:
Se paikka oli Hypogean Gaol ennenkuin tapoit Romin, nyt se muuttui Yahar'gul, Unseen Villageksi.. Siellä on uudet viholliset, lootit ja pomo! ;)

Pientä spoileria kun näytät olevan tuosta paikasta vähän ihmeissään:
Se paikka oli Hypogean Gaol ennenkuin tapoit Romin, nyt se muuttui Yahar'gul, Unseen Villageksi.. Siellä on uudet viholliset, lootit ja pomo! ;)

Tiedän, että alue laajenee ku ennen Romia ei päässyt hissiin. Mutta ei kai Paarl tule uudestaan hakattavaksi [emoji23] pitäähän tuo koluta.

Tuo
Mensisin painajaisen Aivoäiti
on ihan varmasti 8-bittisen Metroidin innoittama. Näyttääkin ihan samalta.

Oik. ASE 1: HYÖ 342

Chikage+8
HYÖ (fyysinen) 164 +178
HYÖ (veri) 164 +107

Oik. ASE 1: HYÖ 419

Chikage+10
HYÖ (fyysinen) 184 +235
HYÖ (veri) 184 +123

Nopeasti näemmä tehot nousevat, kun oikeaa kohtaa levuttaa.

EDIT: Kaikkein paras sijoituskohde on aseen tuhotehon korottaminen levelien nostamisessa. Jos pääsee lyömään vain muutaman kerran, on harvojen osumien oltava mahdollisimman tappavia. Ihmeellisesti on meno helpottunut, kun Taito on nyt 42. Hyvin nousee tuhoteho edelleen, joten veikkaan soft level capiksi 50.

Se kuulemma pelin pahin bossi
Ebrietas
meni juuri. Otin mukaan co-op-kaverin, joka kuitenkin kuoli noin puolivälissä. Minun onnekseni kaveri kuoli siihen kerrasta tappavaan iskuun, eikä enää lopputappelussa toista tehnyt. Näin sain aika pienellä vaivalla viimeistellä voiton itselleni. Uhrasi poloinen randomi itsensä voittoni vuoksi. Pitänee huomena mennä muutaman kerran co-op-avuksi muille vastavuoroisesti.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tyhmä kysymys, mutta mulla näkyy vaan voiman kohdalla aseen tehojen nousu, joten voiko arvot nousta vaikka ne ei näy suoraan valinnassa? Hä?

Ylös Bottom