Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ketään enää kiinnosta, mut ekalla ja yksin PAARLi nurin [emoji1548] mitä on tapahtunut?!? Se fiilis ku tajuaa, että pomo on nurin, kädet tärisee ja syke on miljoona! Aivan käsittämätöntä.
Itse jatkoin Bloodbornen lisäriä nyt Dark Souls 3 jälkeen. Kolmannella pomolla ollaan. Tuntuu vaan et tosi nihkeästi saa coop apua pomoihin, kauan saa odotella kellon kanssa et joku tulis.
Tarvitset tähän työkalunKoska niitä Curyllin riimuja pääsee käyttämään? Nyt on jo aika monta kertynyt, mutten tiedä, mitä niillä tekee.
Tarvitset tähän työkalun
Joka löytyy yhden pomotappelun jälkeen sitä tappelua seuraavasta huoneesta. En spoilaa enempää, mutta googlaa "rune workshop tool" jos haluat tietää tarkemmin.
Nyt nousi seinä pystyyn. Saisinko kolme nohevaa KFINläistä avuksi kaatamaanNightmare Frontierin Amygdala-hämis? Loppua kohti tulee tilanne, jossa henki lähtee yhdestä osumasta.
Minä voisin tulla. Tosin vasta huomenna, jos sillon vielä jumissa oot Pystyy ilmeisesti toisen peliin tulemaan vaikka olen ng+?
Koita ihmeessä!EDIT: Heräsin ilman kelloa klo 07 ja eka ajatus oli mennä kokeilemaan tuota pomotaistoa muutaman kerran.
Koita ihmeessä!
Käytä sellaisia liikkeitä jotka heilahtavat yläkautta ja tähtää päähän. Muistaakseni tuon saa stagger-tilaan hyvin nopeasti.
Olipa kyllä taisto noiden kolmen velhon kanssa... Suht helppo siihen asti ku alkoi käärmeet tulla kuvioihin. Lopulta tästäkin selvittiin.
Hajotkaa Micholakseen.
Siis en minä mikään Dark souls -eliitti ritari ole. Olen monesti halunnut cooppailemalla mennä Micholaksen läpi, mutta ärsyttävyytensä takia en ole koskaan useista läpipeluukerroista huolimatta saanut muita messiin. Ei tuossa auttanut muu, kuin rohkeasti eteenpäin varovaisesti ja välillä karjaistava Micholaksen ölinöihin, ettäJuu ja kun tästä mystisestä Micholaksesta on selvitty kerrot kuinka se olisi pitänyt mennä ilman NPC-apuja läpi. Kun selviämme Micholaksesta ilman NPC-apua kerrot kuinka se olisi pitänyt mennä ilman co-op-apua. Kun selviämme Micholaksesta yksin kerrot kuinka olisi pitänyt mennä kalsarit jalassa ykköslevelin aseilla. Aina löytyy keino identifioida itsensä Dark Souls -ristin ritarit -eliittiin.
PS.meni yksin neljännellä yrityksellä.Hämyinen hämähäkki
Juu ja kun tästä mystisestä Micholaksesta on selvitty kerrot kuinka se olisi pitänyt mennä ilman NPC-apuja läpi. Kun selviämme Micholaksesta ilman NPC-apua kerrot kuinka se olisi pitänyt mennä ilman co-op-apua. Kun selviämme Micholaksesta yksin kerrot kuinka olisi pitänyt mennä kalsarit jalassa ykköslevelin aseilla. Aina löytyy keino identifioida itsensä Dark Souls -ristin ritarit -eliittiin.
PS.meni yksin neljännellä yrityksellä.Hämyinen hämähäkki