Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pitäisköhän tuo dlc ladata? Joko oon mennyt ohi ja pilannu mahkut?
Napanuoraa? Ei mitään hajua?!? Pitäiskö olla? Oon kyllä pyrkiny koluamaan joka paikan, joten tuntuu hassulta, että oisin missannut.
Edit: oon missannu ja pitääpä seuraavaksi tarttua noihin. 3/4 pitäis tässä vaiheessa olla saavutettavissa.
Tätä ketjua aina välillä tullu lueskeltua, niin tää Suomeksi lokalisointi on kyllä ihan hirveää kuraa
Tätä ketjua aina välillä tullu lueskeltua, niin tää Suomeksi lokalisointi on kyllä ihan hirveää kuraa
Ennen vanhaan Mico "Ohhh Kos, or some say Kosm" lash kaatui myrkkypuukoilla yläkerrasta.. toimiiko yhä? [emoji2]Kolmannella kaadoin Micolash, Host of the Nightmaren. Olipa kyllä kuumottava, helppo ja samalla hankala [emoji23] lopussa löysin hyvän spotin, josta sain kakkos vaiheen kokonaan kylmättyä [emoji109] aika paljon on nyt yksin voitettu ku kaveria ei saa edes vahingossa kellolla. Se, että tarvinko kaveria.. Näköjään en, mut jollain tavalla ois mukava välillä rymistellä.
Milloin noita sedatiivejä, eliksiirejä, sumuja, pedonpillerit yms ois tarkoitus käyttää? En oo ainakaan vielä löytänyt mitään käyttöä noille. Myrkkynuolille ja tikateille tuli nyt käyttöä.
Entä nuo harmaana olevat etanan löyhkät, kotilot, pedon kynnet/karjaisu.. Ei oo peli nyt auki niin kaikkia ja kaikkien nimiä en nyt muista. Kymmenkunta tavaraa joille ei oo mitään käyttöä.
Ennen vanhaan Mico "Ohhh Kos, or some say Kosm" lash kaatui myrkkypuukoilla yläkerrasta.. toimiiko yhä? [emoji2]
Napanuoraa? Ei mitään hajua?!? Pitäiskö olla? Oon kyllä pyrkiny koluamaan joka paikan, joten tuntuu hassulta, että oisin missannut.
Muista kiskaista kaikki kolme nuoraa huiviisi skientologien malliin myös. Pelkkä taskussa hautominen ei riitä.
Ei prkl noita sienipäitä, jotka syö pään! Ei noi muuten olis pahoja mut raivohulluus ajaa nopeaan toimintaan, omaan kuolemaan [emoji23] ainoat, joiden ohi on vaan parempi juosta. Aiemmat kohtaamiset ei tuntuneet noin haastavilta.
Huh huh, huikein peli aikoihin!
Bosseista tapettu jo ainakin se ihan eka joka hengas siellä sillalla Yharnamissa, Gascoigne, Yharnamin varjot, Amelia, Hemwickin noita, sitten se joka oli siellä kirkkolassa, mikälie senkään nimi oli.... Amygdala lahdattu myös ja nyt tappelen sen pirun Rom hämähäkin kanssa johon mulla menee hermot Saatoin unohtaakkin jonkun jo tapetun... Lisäksi niissä luolastoissa oon lahdannu porukkaa urakalla. Mitenkä monta erillaista niitä luolastoja on mahdollista luoda? Mulla on nyt ollut kolme erillaista ja nyt jumitan siinä kolmannessa, niin en oo vielä tehny niitä lisää vaikka aineksia rituaaleihin onkin...
Minkä tasosia metsästäjiä teillä on ollu lähellä pelin loppua? Mun ukkeli taitaa huidella nyt 88 tasolla.