Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Eli nyt pitäis päättää [emoji23] vissiin hyvä ja onko toivoa läpipääsystä?
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Pitäisköhän tuo dlc ladata? Joko oon mennyt ohi ja pilannu mahkut?

Kunhan jättää viimeisen bossin tuhoamatta niin ei hätää. Ja jos meneekin läpi iha vaa vahingos niin sitten New Game+ ja pelaa Vikaari Amelialle asti.

Ja onhan peruspelissä kaikki kolme napanuoraa kerätty...? Tai siis neljä niitä on, mutta vain kolme tarvitsee.
 
Napanuoraa? Ei mitään hajua?!? Pitäiskö olla? Oon kyllä pyrkiny koluamaan joka paikan, joten tuntuu hassulta, että oisin missannut.

Edit: oon missannu ja pitääpä seuraavaksi tarttua noihin. 3/4 pitäis tässä vaiheessa olla saavutettavissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Napanuoraa? Ei mitään hajua?!? Pitäiskö olla? Oon kyllä pyrkiny koluamaan joka paikan, joten tuntuu hassulta, että oisin missannut.

Edit: oon missannu ja pitääpä seuraavaksi tarttua noihin. 3/4 pitäis tässä vaiheessa olla saavutettavissa.

2 löydetty [emoji23] yksi on vielä tulossa [emoji106]
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tätä ketjua aina välillä tullu lueskeltua, niin tää Suomeksi lokalisointi on kyllä ihan hirveää kuraa
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tätä ketjua aina välillä tullu lueskeltua, niin tää Suomeksi lokalisointi on kyllä ihan hirveää kuraa

Lokalisointi suomeksi on päinvastoin yksi pelin vahvuuksista. Meille monelle ollut sisäänheittäjä Souls-perheeseen, jota tämä hieno palvelus on siloittanut.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tätä ketjua aina välillä tullu lueskeltua, niin tää Suomeksi lokalisointi on kyllä ihan hirveää kuraa

Ei minun mielestäni. Kai voit hieman selittää kantaasi enemmän?

Tiedoksesi myös:
Suomi = maa
suomi = kieli

Kaikkein yksinkertaisin asia tässä meidän kielessämme. Olisi kiva, jos edes tämä olisi muistissa. Pistää aina silmään, valitettavasti.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Kolmannella kaadoin Micolash, Host of the Nightmaren. Olipa kyllä kuumottava, helppo ja samalla hankala [emoji23] lopussa löysin hyvän spotin, josta sain kakkos vaiheen kokonaan kylmättyä [emoji109] aika paljon on nyt yksin voitettu ku kaveria ei saa edes vahingossa kellolla. Se, että tarvinko kaveria.. Näköjään en, mut jollain tavalla ois mukava välillä rymistellä.

Milloin noita sedatiivejä, eliksiirejä, sumuja, pedonpillerit yms ois tarkoitus käyttää? En oo ainakaan vielä löytänyt mitään käyttöä noille. Myrkkynuolille ja tikateille tuli nyt käyttöä.

Entä nuo harmaana olevat etanan löyhkät, kotilot, pedon kynnet/karjaisu.. Ei oo peli nyt auki niin kaikkia ja kaikkien nimiä en nyt muista. Kymmenkunta tavaraa joille ei oo mitään käyttöä.
Ennen vanhaan Mico "Ohhh Kos, or some say Kosm" lash kaatui myrkkypuukoilla yläkerrasta.. toimiiko yhä? [emoji2]
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ennen vanhaan Mico "Ohhh Kos, or some say Kosm" lash kaatui myrkkypuukoilla yläkerrasta.. toimiiko yhä? [emoji2]

Jep!
! Sit ku se jää looppiin niin polttopulloa.. Sit se taas alkaa seisoon yhdessä kohtaa niin myrkkypuukkoja, jne..
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Napanuoraa? Ei mitään hajua?!? Pitäiskö olla? Oon kyllä pyrkiny koluamaan joka paikan, joten tuntuu hassulta, että oisin missannut.

Muista kiskaista kaikki kolme nuoraa huiviisi skientologien malliin myös. Pelkkä taskussa hautominen ei riitä.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Muista kiskaista kaikki kolme nuoraa huiviisi skientologien malliin myös. Pelkkä taskussa hautominen ei riitä.

Jotain sellaista luinkin, mut enempää en spoilannut itseäni, että mitä sit tapahtuu.. Tod.näk. oon taas kaulaa myöten lirissä [emoji23]
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Kiinnostaisiko jengiä Bloodbornen Twitch-stream tulevaisuudessa?
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ei prkl noita sienipäitä, jotka syö pään! Ei noi muuten olis pahoja mut raivohulluus ajaa nopeaan toimintaan, omaan kuolemaan [emoji23] ainoat, joiden ohi on vaan parempi juosta. Aiemmat kohtaamiset ei tuntuneet noin haastavilta.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ei prkl noita sienipäitä, jotka syö pään! Ei noi muuten olis pahoja mut raivohulluus ajaa nopeaan toimintaan, omaan kuolemaan [emoji23] ainoat, joiden ohi on vaan parempi juosta. Aiemmat kohtaamiset ei tuntuneet noin haastavilta.

Juu ohi vain ja rauhoittavia naamaan.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ne tiputtaa hyviä kiviä aseisiin, eikä ne loppujen lopuksi niin vaikeita ole. Melko helppo parryttaa, ja isoimmilla aseilla ne voi vaan murjoa ilman että ehtivät vastata.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Kunhan pääsee iskemään ensin, niin ne jää stunlockiin ja pystyy listimään ne kerrasta. Ludwigista ja hammerista se nopea miekka on noihin hyvä, mutta myöhemmin pelissä pitää kyllä olla päivitetty jonkin verran, jotta toimii nopeaan tappamiseen.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Huh huh, huikein peli aikoihin!
Bosseista tapettu jo ainakin se ihan eka joka hengas siellä sillalla Yharnamissa, Gascoigne, Yharnamin varjot, Amelia, Hemwickin noita, sitten se joka oli siellä kirkkolassa, mikälie senkään nimi oli.... Amygdala lahdattu myös ja nyt tappelen sen pirun Rom hämähäkin kanssa johon mulla menee hermot :D Saatoin unohtaakkin jonkun jo tapetun... Lisäksi niissä luolastoissa oon lahdannu porukkaa urakalla. Mitenkä monta erillaista niitä luolastoja on mahdollista luoda? Mulla on nyt ollut kolme erillaista ja nyt jumitan siinä kolmannessa, niin en oo vielä tehny niitä lisää vaikka aineksia rituaaleihin onkin...

Minkä tasosia metsästäjiä teillä on ollu lähellä pelin loppua? Mun ukkeli taitaa huidella nyt 88 tasolla.
 
Huh huh, huikein peli aikoihin!
Bosseista tapettu jo ainakin se ihan eka joka hengas siellä sillalla Yharnamissa, Gascoigne, Yharnamin varjot, Amelia, Hemwickin noita, sitten se joka oli siellä kirkkolassa, mikälie senkään nimi oli.... Amygdala lahdattu myös ja nyt tappelen sen pirun Rom hämähäkin kanssa johon mulla menee hermot :D Saatoin unohtaakkin jonkun jo tapetun... Lisäksi niissä luolastoissa oon lahdannu porukkaa urakalla. Mitenkä monta erillaista niitä luolastoja on mahdollista luoda? Mulla on nyt ollut kolme erillaista ja nyt jumitan siinä kolmannessa, niin en oo vielä tehny niitä lisää vaikka aineksia rituaaleihin onkin...

Minkä tasosia metsästäjiä teillä on ollu lähellä pelin loppua? Mun ukkeli taitaa huidella nyt 88 tasolla.

Kovasti oot grindailu, ku mä oon wet nursella tai jtn ja taso on 89. Myönnetään, että tässä on loistava paikka grindaukselle, joten joku 6-7leveliä oon nostanut. Lisäksi eka luola on 3tasolla ja pomo vastassa.

Rom oli musta yksi helpoimmista. Sähköpamppu ja hyökkäys kylkiin. Niistä pikkuisista en välittänyt yhtään. Silloin ku kieri tai käänty selälleen niin pakenin paikalta. Periaatteessa voin tulla illalla jeesaamaan, jos tarvit apua. Ollaan samalla tasolla, joten ei pitäis olla ongelma. Muutenkin luolastot kiinnostaa, eli cooppi kaveriksi voin myös ruveta. Psn: pate79

Ps. miten noita pedon karjaisuja yms käytetään? Neliöllä ku ne on valittu? Kuluttavat vissiin panoksia? Pitihän tuokin skilli kehittää 15, ku aika moni noista vaati sen [emoji23]


Edit:

Sulta vissiin puuttuu: se minigun mies(ei oo pomo, mut kannattaa tappaa), blood starved beast, paarl, 3velhoa? Näin äkkiseltä heitettynä..
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

No nyt mä lahtasin sen hämiksenkin vihdoin, raivostuttavin tyyppi ikinä.
Eikö ne kolme velhoa oo just Yharnamin varjot? Mä pelaan tätä suomeks koska mun englanti ja sen osaaminen on niin huikeella tasolla että hyvä jos osaan aakkoset enkuks :D
Mites sinne old huntersiin pääsee, mitä kaikkee pitää tehdä? Mulla on tuo game of the year versio niin siinhän pitäis olla se old hunters mukana.

Ja jos minigun mies on se tornissa oleva kusipää joka ampuu miljoona kertaa sinne ja tänne, niin tapettu on :D
Oon tappanu ylipäänsä kaiken mikä vastaan on tullu, paitsi sen nuken :D Mut kaikki nekin tyypit joille voi jutella niin tapan lopulta...
 
Ylös Bottom