Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ULVI
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Old Yarhamista:

Vähän ikävää vetää aina sieltä ekalta lampulta tonne hunterin luo aina vaan kuolemaan.

Pyri tiputtamaan tämä Huntteri sieltä katolta. Kirveellä se R2-pyörähdyslyönti sinkoaa antisankarin katolta alas.

Pyri tiputtamaan tämä Huntteri sieltä katolta. Kirveellä se R2-pyörähdyslyönti sinkoaa antisankarin katolta alas.

Kiitti vinkistä! Täytyy tota koittaa kun ens kerralla taas pääsee pelaileen. :) Ja kiitos myös aiemmalla viestittäjällä vastauksesta.

Kiitti vinkistä! Täytyy tota koittaa kun ens kerralla taas pääsee pelaileen. :) Ja kiitos myös aiemmalla viestittäjällä vastauksesta.
Toinen vinkki samaa vihollista vastaan:
Itsellä toimi tosin hyvin, kun ammuin aseella vaan 2-3 kertaa heti tikkaista nousemisen jälkeen. Vihu tippui katolta alas ja kuoli. Sitten lataa alueen uudestaan ja sen itemi on siellä tornin päällä. Ei tarvi ettiä mistään ihme paikasta. Ite yritin Nisun taktiikkaa joku 10 kertaa, eikä se toiminu. On toki tuuristakin kiinni.

Forbidden woodsista

Millä levelillää olette muut lähteneet haastamaan noita Shadow of Yharnam pomoja? Itse olen nyt levelillä 55 eikä meinaa löytyä pomon luota millään auttajia tai apua tarvitsevia?

Forbidden woodsista

Millä levelillää olette muut lähteneet haastamaan noita Shadow of Yharnam pomoja? Itse olen nyt levelillä 55 eikä meinaa löytyä pomon luota millään auttajia tai apua tarvitsevia?

Tuo bossi on pelin veeemäisin mitä on tehty, mutta hyvä taktiikka tuossa on...
Vähentää jokaisen varjon enkut puoleen ja tappaa sitten ensin pelkkää katanaa pitelevän varjon. Kun toinen vaihe alkaa, niin älä tapa toista heti, vaan vähennä molemmilta lähelle nollaa, niin kolmas vaihe ei niin vaikea sitten enään ole. Itse taisin olla eka kierroksella noissa 50/56 levelin tienoilla.

Forbidden woodsista

kokemuksiani:
Hunter's Axe tehoaa ainakin niihin bosseihin kun vaihtavat toiseen vaiheeseen käärmeineen.

En itse yksin tätä voittanut, mutta co-oppasin aika paljon ja hyvä taktiikka itsellä oli sellainen että dodget vain ihan koko ajan ja isket siellä täällä. Älä siis ahnehdi vaan väistele koska voit olla varma että niskaasi on koko ajan tulossa tulipalloja. Hyödynnä myös sitä pilaria siellä ja kiertele sitä. Itse pieksisin sen pelkän katana miehen ensin.

Ikävä kyllä olen nyt hieman liian isolla levelillä etten voi tulla jeesimään. Itsellä nyt 72 lvl.

Tuosta shadow-bossista:

Fiksu idea on tosiaan käyttää tilaa ja maastoa hyväkseen tuossa taistossa. Itse huomasin kun juoksee rinkiä bossien ympärillä, saa aika helposti hitaimman (tulipallohäiskä) erilleen muista ja hiljalleen hutkittua sen hengiltä. Tämän jälkeen siirtyy pilarin luokse ja yrittää sen avulla pitää miekkatyypit erillään ja tappaa näistä taas hitaamman. Viimeinen vaihe onkin sitten vaan maasta tulevien käärmeiden väistelyä ja sopivan tilaisuuden kyttäilyä, milloin voi iskeä pari kertaa. Missään vaiheessa taistelua en lukinnut tähtäystä, vaan pysyy koko ajan liikkeessä. Aseena oli Ludwig's holy blade kaksikätisenä. Tuolla keinoin se meni lopulta aika kivuttomasti. Tärkeintä on alussa saada vihut erilleen ja iskeä korkeintaan pari kertaa ja heti väistö.

Rommiin asti menty aika iisisti ja sekin toisella kertaa tipahti mutta ny unseen villagessa alkaa palaan hermo, ilmeisesti taidot loppu hetkellisesti tähän ja depth3:en loppupuolelle.. Onkos tietoo missä ois helpointa/nopeinta grindata echoja ja vialeja tässä vaiheessa?

Shadow-bossista:
Oli itselleni yllättävän helppo, toisella yrittämällä meni läpi. Axella tein charge attackia tai R2 jos en ehtinyt chargea. Kiersin kenttää ja tuolla spin2win-taktiikalla tapoin ekana ne meleetyypit, sen jälkeen se "mage", henki tosin meinas mennä niihin kärmeisiin, mutta jalat alle kun niitä tulee, sit taas pannua pomolle. Tuossa axen chargessa on knockback mikä on iso apu, eli toisella aseella ei välttämättä toimi yhtä helposti

Kyllä sitä on ollut sit sokee ekalla pelikerralla, alue Hemmwick Channel Lane missä on niitä jotain kylähulluja noitaämmiä. Ekal pelikerral ihmettelin et minkä takia tämmönen alue mut siinä ei sit oo mitää ihmeellistä, sit eilen vasta huomasin että perhana sehä jatkuu vielä. Pieni silta, ylöspäin. Sen verran jemmas kyseinen mesta et ekal kerral ei mitenkää huomannut.

Nyt sit jäi vaivaamaan kyseinen alue, kun aattelin et harvoin tässä on mestoja jotka on vaa jotain läpikulkualueita jossa on vaa muutama kylähullu. Tänään sit mennää ihmettelee mitä siel on. Mutta hyvä näin, että kaikki ei ole vielä nähty vaikka pelikellossa on 80h level 147. Muutenkin tämä NG+ on ollut ihan erilainen pelikokemus kun mitä se oli ekan kerran. Harvemmin mä yleensä jaksan jatkaa mitään peliä ku se kerran on läpäisty, tässä sitä on vaan pakonomainen tarve löytää kaikki salajemmat.

Huh huh, täytyy kyl sanoo että tässä on varmasti tämän vuoden kovimmasta pelistä vahvasti kamppaileva yksilö! Vapaa päivä menikin mukavasti peliin tutustuessa, vähänhän siellä souls veteraanille meinas turpiin tulla kun ei ollutkaan full havelit suojelemassa :D Pienen alkukankeuden jälkeen huomasin, että pelimekaniikka ei ollutkaan se suurin haaste pelissä, vaan se löytyi ohjaimen ja penkin välistä. Ei vaan tahdo välillä maltti riittää mennä tilanteisiin tarpeeksi rauhallisesti (varsinkaan kun on kuollut juuri montakymmentä tuhatta sielua taskussa...) mutta maltti on valttia ja pieni tauko auttaa. Ekan päivän jälkeen pelikellossa oli komeat 9,5h jonka jälkeen totesin että ei herkkua mahan täydeltä että riittää seuraavillekkin päiville.

5 bossia taisi kaatua päivän aikana, sekä yksi löytyi joka antoi niin pahasti turpiin että taidan jättää suosiolla piiiitkälle tulevaisuuteen, näytti olevan vähän sellaisessa paikassa että ei välttis ole edes pakollinen bossi nimittäin. Parhaimman fiiliksen bossi taposta kylli tuli kun
blood starved beast hyökkäsi viimeisillä energioillaan hulluna päälle, vastassa oli kuitenkin uskollinen blunderbuss jonka avulla pomo polvilleen ja nyrkkiä rintaa.

Mielestäni koko from sarjan hienoin bossikin tuli vastaan
Nimittäin tuo witch of Hemmick. Todella hieno idea että ne vihun "henkivartijat" ovat sokeita mutta kuulevat kyllä jos liian nopeaa liikut tuolla.

Mielestäni koko from sarjan hienoin bossikin tuli vastaan
Nimittäin tuo witch of Hemmick. Todella hieno idea että ne vihun "henkivartijat" ovat sokeita mutta kuulevat kyllä jos liian nopeaa liikut tuolla.

Mutta olihan se naurettavan helppo ku vaan juoksi ympyrää ja etti sitä noitaa..

Shadowista vielä:

Mulla kävi niin että kun ne kaikki kolme sai vähäsen alle puoleen väliin ja yhen kokonaan pois pelistä ni ei ne muut ehtiny edes muuttua kun sattu hyvin osuun pari hammerin sarjaa niiden väliin ja molemmat kuoli samalla :D

Kyllä sitä on ollut sit sokee ekalla pelikerralla, alue Hemmwick Channel Lane missä on niitä jotain kylähulluja noitaämmiä. Ekal pelikerral ihmettelin et minkä takia tämmönen alue mut siinä ei sit oo mitää ihmeellistä, sit eilen vasta huomasin että perhana sehä jatkuu vielä. Pieni silta, ylöspäin. Sen verran jemmas kyseinen mesta et ekal kerral ei mitenkää huomannut.

Nyt sit jäi vaivaamaan kyseinen alue, kun aattelin et harvoin tässä on mestoja jotka on vaa jotain läpikulkualueita jossa on vaa muutama kylähullu. Tänään sit mennää ihmettelee mitä siel on. Mutta hyvä näin, että kaikki ei ole vielä nähty vaikka pelikellossa on 80h level 147. Muutenkin tämä NG+ on ollut ihan erilainen pelikokemus kun mitä se oli ekan kerran. Harvemmin mä yleensä jaksan jatkaa mitään peliä ku se kerran on läpäisty, tässä sitä on vaan pakonomainen tarve löytää kaikki salajemmat.

Ai saakeli, sul on jääny sitte yks melko oleellinen juttu hankkimatta jos vasta nyt huomasit että toi alue jatkuu :D Noh parempi myöhään kuin milloinkaan :)

Ai saakeli, sul on jääny sitte yks melko oleellinen juttu hankkimatta jos vasta nyt huomasit että toi alue jatkuu :D Noh parempi myöhään kuin milloinkaan :)

Tarkoitat varmaan Noidan kaadon jälkeen rappuset alas vievien portaiden takaa löytyvää riimutyökalua? Eilen sain sellaisen ja nyt on äijää buffattu riimuilla ylöspäin.

Huikea seikkailu taas eilinen. Yllätyksiä ja sitä kautta kauhun uudelleen määrittely tässä pelissä. Kylmiä väreitä, jotka eivät ole koskaan valehdelleet. Uuden alueen kohdalla on hauska lähteä tutkimaan nurkat läpikotaisin ja tehdä löytöjä.

Forbidden woodsista

Mulla oli kanssa eilen illalla ongelmia löytää kaveria apuun kyseisessä paikassa. Lvl 42 mennään. Porukkaa tuntui olevan jonoksi asti, kun itte tarjos apua, mutta omat kellon kolistukset kaiku kuuroille korville. Vähän kyllä rupesin miettimään, voisiko olla väliaikanen verkkobugin poikanen. Jos tänään pelittäisi paremmin ja saisi tyypit kumoon.

Tarkoitat varmaan Noidan kaadon jälkeen rappuset alas vievien portaiden takaa löytyvää riimutyökalua? Eilen sain sellaisen ja nyt on äijää buffattu riimuilla ylöspäin.

Huikea seikkailu taas eilinen. Yllätyksiä ja sitä kautta kauhun uudelleen määrittely tässä pelissä. Kylmiä väreitä, jotka eivät ole koskaan valehdelleet. Uuden alueen kohdalla on hauska lähteä tutkimaan nurkat läpikotaisin ja tehdä löytöjä.

Jep, sitäpä juuri :) Ja tolla alueella on yksi toinenkin merkitys, sitä kautta pääsee myöhemmin huikealle seikkailulle, alueelle joka on mun mielestä yksi pelin hienoimmista ja tunnelmallisista paikoista :) En halua enempää kertoa koska tonne kyseiseen paikkaan pääseminenkin on jo jonkinlainen seikkailu, eikä kaikki edes välttämättä löydä sitä.

Pelin alueet on kyllä kaikki hienoja, vaikea muutenkin rankata mihinkään järjestykseen, jokaisella alueella tuntuu olevan oma tarinansa ja vaikka sitä ei suoraan kerrota niin oma mielikuvitus täyttää aukkoja tehokkaasti.

Kylmiä väreitä tästä pelistä kyllä saa aina kun törmää uuteen viholliseen tai odottamattomaan asiaan, pelataan usein partychatissa ja varsin usein kuuluu huutoja kun jotain uutta tapahtuu, ja ollaan vielä pelin loppupuolella :D En muista mikä peli olisi saanut omat kädet hikomaan tällä tavalla jännityksestä kun edessä on tiukka pomomatsi, tai missä muussa pelissä uuden, synkän alueen löytäminen nostaa pulssia selkeästi kun miettii että mitä tuolla pimeydessä odottaa, mennäkkö sinne vai kääntyäkö kannoillaan :D

Ehdottomasti pelin pelottavin mesta oli Upper Cathedral Ward joka ei nyt pakollinen mesta läpipeluun kannalta ole, mutta itse nautin tästä alueesta suunnattomasti. Alueelta löytyy myös pelin tyylikkäin Bossi imo

Eilen tuli päihitettyä pelin toistaiseksi kettumaisin bossi:

Martyr Logarius. Ei helvetti miten ärsyttävä bossi. Alku meni vielä kohtuu helposti, mutta sen jälkeen kaveri alkaa liikkumaan sellaisella nopeudella, että lockki vihuun menee aivan sekaisin. Lisäksi kaveria ei pysty ampumaan, koska kaltevan alustan takia oma hahmo harvoin edes osuu logariukseen. Onneksi ne "sirpaleorbit" pystyy sentään ampumaan rikki, muuten en olisi päässyt yksin ikinä lävitse tuota bossia. Syke oli aika korkealla, kun ruutuun pamahti "Prey slaughtered" :D

Eilen tuli päihitettyä pelin toistaiseksi kettumaisin bossi:

Martyr Logarius. Ei helvetti miten ärsyttävä bossi. Alku meni vielä kohtuu helposti, mutta sen jälkeen kaveri alkaa liikkumaan sellaisella nopeudella, että lockki vihuun menee aivan sekaisin. Lisäksi kaveria ei pysty ampumaan, koska kaltevan alustan takia oma hahmo harvoin edes osuu logariukseen. Onneksi ne "sirpaleorbit" pystyy sentään ampumaan rikki, muuten en olisi päässyt yksin ikinä lävitse tuota bossia. Syke oli aika korkealla, kun ruutuun pamahti "Prey slaughtered" :D

Itsekin jumissa tuossa, ja
se on kyllä hankala sen jälkeen kun se alkaa kunnolla riehumaan. Apua yritin pariin otteeseen muttei tullut, muihin bosseihin on aina kyllä saanut jeesiä. Meni aika paljon echojakin kun sieltä ei pääse takaisin ennen kuin bossi on kaput. Tänään kokeiltava uudestaan.

Itsekin jumissa tuossa, ja
se on kyllä hankala sen jälkeen kun se alkaa kunnolla riehumaan. Apua yritin pariin otteeseen muttei tullut, muihin bosseihin on aina kyllä saanut jeesiä. Meni aika paljon echojakin kun sieltä ei pääse takaisin ennen kuin bossi on kaput. Tänään kokeiltava uudestaan.

Millä levelillä olet? Voin tulla jeesimään jos range osuu kohdilleen. Co-oppasin siellä jonkin verran ja oli oikein mukava bossi autella muita. tulta ja tappuraa oli itelläkin sen voitto ja apuja tuntui aika vähän tosiaan olevan.

Ylös Bottom