Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Fromin pelit ovat lähtökohtaisesti jo sen verran vaikeita ettei kannata hävetä, jos vähän pyytää joskus apua :) Yleensä näissä peleissä sanotaan, että ahneus tappaa. Tarkoittaa sitä, että ensimmäinen asia on väistää vihollisen iskuja ja itse lyö silloin kun siihen avautuu tilaisuus. Aina pitää olla staminaa väistää vihollisen isku. Mä kuolin Cleric Beastiin muistaakseni joku about 10 kertaa ja sama pätee kaikkiin 4 ekaan bossiin, sen jälkeen vähän helpottu muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Tiedän että tämä jakaa mielipiteitä, mutta itse en tykkää osasta Bloodbornen bosseista sen takia, kun niiden animaatiot on niin sekavaa. Vaikea siis hahmottaa mitä ne on tekemässä seuraavaksi. Tykkäsin siinä suhteessa enemmän Dark Soulsien bosseista.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

no kaatuhan se perkele viimeinkin ja vielä sillä vanhaikasella että "päivän ensimmäinen olut aukaistu ja jos nyt sit testais"-kieliposkella tyyliin. eli hakkasin tosiaan jalkoihin sitä ja katoin missä sen kädet menee ja yritin ennakoida käden liikkeitä.

seuraavaksi se "isä joku", oli lähellä että olisin senkin voittanut mutta menin vähän hämilleni kun tää lihamestari päätti muuttuukin ihmissudeksi.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Joo se father Gascoigne aiheutti minulla n.4kk paussin tähän peliin. Paussin jälkeen kun huvikseen menin kokeilemaan ni meni ekalla. Tiukilla kyllä kävi muutaman kerran oman healthin suhteen, mutta onneks vialit riitti. Ja perkele apuahan näihin ei pyydetä! Siitä iso peukku kossubearille.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Joo se father Gascoigne aiheutti minulla n.4kk paussin tähän peliin. Paussin jälkeen kun huvikseen menin kokeilemaan ni meni ekalla. Tiukilla kyllä kävi muutaman kerran oman healthin suhteen, mutta onneks vialit riitti. Ja perkele apuahan näihin ei pyydetä! Siitä iso peukku kossubearille.

vituttaa olla näin kilpailuhenkinen "kyllä mä meen nää yksin kun mutkin meni" ....tää "kova jätkä" vaan taitaa menettää järkensä ennen pelin loppua.

oli muuten ihan hienoa kun seikailin "punahilkka-meinigilla" kunnes jostain hyppäs joku öllimölliäinen niskaan ja menetin ne vähän yli 10 000 verihäivettä. no ei siinä mitään mutta kun olin menossa hakemaan mun verihäiveet takaisin niin enköhän mä kuole sit semmoseen jättiin joka kantaa jotain tiliskiveä...päätin vaan sen jälkeen sammuttaa koneen ja ruveta katsomaan telkkaria...ihan hiljaa...rauhallisena.


joku saatana huutaa niin kovaa sisälläni että sytyn kohta palamaan
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Onneksi tässä pelissä ei juurikaan ole merkitystä kuolemalla, ei edes vaikka menettäisi veret lopullisesti (toki vituttaa) :D Dark Soulseissa sillä oli kuitenkin suoraan merkitystä myös moninpeliin ja pikkusen myös yksinpeliin:)

Isukki Gascoignen jälkeen peli mun mielestä meni vähän helpommaksi. Ainakin kuolemat väheni merkittävästi, varsinkin bossien ulkopuolella.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Nooooo, sitte kun takataskussa on kuusnumeroinen summa veriä ja joku tavan paskiainen sut tappaa ja oot tulossa niitä hakemaan pudoten matkalla jostain reunalta ihan vahingossa, niin silloin mä vain tyynesti sammutin virrat konsolista ja televisiosta ja istuin hiljaa viisi minuuttia.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Nooooo, sitte kun takataskussa on kuusnumeroinen summa veriä ja joku tavan paskiainen sut tappaa ja oot tulossa niitä hakemaan pudoten matkalla jostain reunalta ihan vahingossa, niin silloin mä vain tyynesti sammutin virrat konsolista ja televisiosta ja istuin hiljaa viisi minuuttia.

:D :D jäätävää :D
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Jostain syystä loppupään bossit oli helpompia kuin alun, osa meni ekalla yrityksellä, saattoi olla tuuriakin mukana. Saa nähdä mitä tuo DLC tuo tullessaan, pitää se kuitenki varmaan hankkia kun hintakin tulee olemaan kohdallaan. 15-20€ taitaa tulla maksamaan.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Jostain syystä loppupään bossit oli helpompia kuin alun, osa meni ekalla yrityksellä, saattoi olla tuuriakin mukana. Saa nähdä mitä tuo DLC tuo tullessaan, pitää se kuitenki varmaan hankkia kun hintakin tulee olemaan kohdallaan. 15-20€ taitaa tulla maksamaan.

onneksi nää "helppo bossi"-jutut ei perjaatteessa spoilaa koska ensimmäisestäkin bossista sanottiin että olisi helppo, vaan itellä meni 2 päivää sen kukistamisessa :D
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Niin se oli Rom the vacuous spider niinikään eräiden mielestä täällä ihan sunnuntaikävely ja yritin tappaa sitä paskaa kaksi viikkoa. Neuvot oli tyyliä, "Meet vaa siihe ja like a boss"
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Niin se oli Rom the vacuous spider niinikään eräiden mielestä täällä ihan sunnuntaikävely ja yritin tappaa sitä paskaa kaksi viikkoa. Neuvot oli tyyliä, "Meet vaa siihe ja like a boss"

Joo :D mä tapoin sen itse lopulta just päinvastaisella tyylillä kuin mikä tuntui olevan yleinen suositus :D Mulle se oli pelin vaikein boss.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

onneksi nää "helppo bossi"-jutut ei perjaatteessa spoilaa koska ensimmäisestäkin bossista sanottiin että olisi helppo, vaan itellä meni 2 päivää sen kukistamisessa :D

Joo ei niistä bosseista yksikään varsinaisesti helppo ole :D yhden onnistuin tappamaan ensimmäisellä yrityksellä ja olin vielä aluksi ihan pihalla mikä on homman idea eli varmaan tuurilla mentiin siinä :rolleyes:
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ja noin oikeasti tapahtuu.
Nooooo, sitte kun takataskussa on kuusnumeroinen summa veriä ja joku tavan paskiainen sut tappaa ja oot tulossa niitä hakemaan pudoten matkalla jostain reunalta ihan vahingossa, niin silloin mä vain tyynesti sammutin virrat konsolista ja televisiosta ja istuin hiljaa viisi minuuttia.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Alkupäässä peliä välitti ehkä vähän liikaakin veristä, varmaankin sen takia juuri kun otti osumaa liikaa ja piti potioneita saada ostettua, mutta ainahan sitä lisää saa kun hetken juoksee :)
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Eipä noilla verillä ollut mitään väliä enään kun pääsi halutulle levelille ja NG+:lla hakkasi dunkkuja läpi platinum trophyn perässä. Parikertaa tippui lähemmäs puolimiljoonaa verta maahan, enkä jaksanut edes hakea niitä kun kaikki oli jo saavutettu. :rolleyes:

Vaikein bossi oli kyllä Defiled Chalice dunkussa se toisen tason koira. :eek: DLC:tä odotellessa..
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Vaikein bossi oli kyllä Defiled Chalice dunkussa se toisen tason koira. :eek: DLC:tä odotellessa..

Siihen oli kyllä pakko hakea apua, on vaan niin pirun vaikeaa saada jeesiä noihin dungeoneihin, varsinkin kun en aiemmin ollut dungeoneihin apua pyytänyt. Ei riittänyt että sovin tyypin kanssa, piti kikkailla melkein tunti että päästiin samaan paikkaan. Tuo co-op onkin aika iso ongelma(jos sitä tarvii) kun ei ole ihan niin helppoa mennä kaverin peliin, ja kaiken lisäksi se laskee ruudunpäivitystäkin.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

mä sain alussa jotain kaulakoruja en kyllä muista vittuillessanikaan nimiä, mihin niitä kaytetään?


faija kaatu viimeinkin...saan häädön kohta tästä kämpästä kun tuuletukset on tasoa suomi saa maalin mm-kiekossa :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

mä sain alussa jotain kaulakoruja en kyllä muista vittuillessanikaan nimiä, mihin niitä kaytetään?


faija kaatu viimeinkin...saan häädön kohta tästä kämpästä kun tuuletukset on tasoa suomi saa maalin mm-kiekossa :D

Soittorasia auttaa Gascoignea vastaan.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Pakko laittaa tämä tännekin! Käärmekaapuhemmotmikäliehirvitykset hyi... Oli kyllä hemmetin hieno fiilis tän jäljiltä:

[video=youtube;Sxddh0aeZ1w]https://www.youtube.com/watch?v=Sxddh0aeZ1w[/video]

Tuli tuplat! :D

Ja älyttömän hauska pomotaistelu coopina muutenkin.
 
Ylös Bottom