Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Itse menin pelaamaan sen kun olin kolmannella pelikerralla, oli kyllä aika tuskaa ajoittain.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tulipa itsekin hommattua tämä Storen alennuksesta. Dark Soulseja en ole pelannut, joten tähän lähdettiin ihan neitseelliseltä pohjalta. Ja voi perhana, se neitsyys onkin mennyt ja kovaa! Eipä ole tänmöistä tullut vastaan aikoihin, ihan tulee nintendo-pelit hyvällä tavalla mieleen. Alussahan tässä vasta ollaan, ja eteneminen on hidasta, koska peliaika on hyvin rajoitettua. Mutta isoja tykkäyksen tuntemuksia on kyllä tullut, turhautumisen lisäksi :D

Kaveri, joka on Soulseja pelannut, antoi hyvän vinkin: "Älä pelaa tätä kuin hack'n slashia, vaan kuin taktiikkapeliä".
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Onpas täällä hiljasta ollut jo jonkun aikaa...

Mulla menee totaallisesti hermot ja oon alkanu harkita et tekiskös tosta pelistä koirille frisbeen :) Miten helekutinsaakelissa te ootte saanu ton Ludwigin hengiltä?!!!? Mun ennätys on saada siltä yks kolmasosa elämää pois ja ihan just oon sen takia kiskonu kaikki kutrit päästäni ja raivonnu niin että naapurit ei taida saada nukuttua :'D
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Onpas täällä hiljasta ollut jo jonkun aikaa...

Mulla menee totaallisesti hermot ja oon alkanu harkita et tekiskös tosta pelistä koirille frisbeen :) Miten helekutinsaakelissa te ootte saanu ton Ludwigin hengiltä?!!!? Mun ennätys on saada siltä yks kolmasosa elämää pois ja ihan just oon sen takia kiskonu kaikki kutrit päästäni ja raivonnu niin että naapurit ei taida saada nukuttua :'D
En nyt äkkiseltään muista taktiikkaa, mutta kai sitä vaan tuli hakuttua niin p******esti. Voin joskus jeesta, jos ei mene läpi.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Miekin voin tulla auttelemaan jos on tarvetta kenelläkään.






<-- PSN
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Viiskyt hurraa huutoa sille että, kuukausien jumitus Ludwigissa on viimein ohi! :D
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Viisikymmentä hurraahuutoa sille, että kuukausien jumitus Ludwigissa on viimein ohi! :D

Sattumalta näin kyseisen otuksen kaverin luona. Ludvig vaikutti hankalalta ja erittäin päällekäyvältä. En katsonut taistelua loppuun asti, spoilaantumisen pelossa - koska halusin vielä joskus pelata Bloodbornen itse läpi. Nyt tämä tekele on viimein käsissäni ja vielä kovin alussa - Father Gascoigne nyt kantona kaskessa taistelun "kakkoshahmollaan".
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tänään tuli itsekin aloitettua peli ja eka pomo kaatui ilman ongelmia vaikka syke kävikin melko korkealla :D ainoa mitä teen seuraavana ku käynnistän PS4:n on käyttiksen vaihto enkuksi! Pappispeto :D :D Voi V*ittu mitä paskaa. Voin vaan kuvitella kun tätä peliä on käännetty niin sielä on junttilumiat ollu taskussa ja sukat sandaaleissa ja mikä pahinta, Kiitos MM 1995 & 2011 paita täällä. Mutta onneksi tämä ongelma on korjattavissa noinkin helposti ja eikun peli jatkuu vähitellen!
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Mulla näyttäs seuraava jumituspomo olevan sitten Orphan of Kos....

En muista enää bosseja, mutta täähän on hyvä tahti jumitella aina kuukausi yhdessä. Eipähän voi väittää että pelin ois juossu läpi :D

Vois iteki palata Bloodbornen pariin. Tosin luulen ettei miun hermot enää kestäs toista kierrosta. DLC ois kans pelaamatta kokonaan, ja tuskin ainakaan meno helpottuu yhtään.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Mä siis pelailen nyt Old Huntersia, pääpelissä vastassa seuraavaksi Gehrman, mutta sitä ei voi listiä ennen old huntersin läpipeluuta tai seuraavan kerran pääsee yrittään old huntersia vasta seuraavalla läpipeluu kerralla Amelian kukistamisen jälkeen, se ottais päähän.

Nyt on listitty kaikki bossit Old Huntersista ja pohdin uskaltaako jo lähteä Gerhmanin kimppuun vai vieläkö tuolla kuuluisi tehdä jotain.
Kohta on peli vissiinkin läpi. Ja ainoat pomot joihin oli pakko kilautella kelloa ja pyytä apua oli Ludwig ja Orphan of kos, joista ensimmäinen minusta koko pelin vaikein vastus...(ainakin tähän asti)
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Noniin mihin sitä seuraavaksi:

Amelia ja Bloodstarved Beast kaadettu, nyt jäi vähän epäselväksi mihin lähtä hillumaan seuraavaksi? kun kalloon koski niin siinä käskettiin etsimään william tai wilhem tai joku vastaava? :D
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Noniin mihin sitä seuraavaksi:

Amelia ja Bloodstarved Beast kaadettu, nyt jäi vähän epäselväksi mihin lähtä hillumaan seuraavaksi? kun kalloon koski niin siinä käskettiin etsimään william tai wilhem tai joku vastaava? :D

Siitä takaumasta sai tietoon salasanan erääseen oveen Cathedral Wardissa.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Siitä takaumasta sai tietoon salasanan erääseen oveen Cathedral Wardissa.

tämä ovi taitaa olla siellä tornissa missä mummot paukutti minigunilla ja liekinheittimellä?
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

tämä ovi taitaa olla siellä tornissa missä mummot paukutti minigunilla ja liekinheittimellä?

Siitä aukealta jossa on isoja jättiläisiä niin lähtee sivuhaarake, matkan varrelta löytyy Alfred ja rappuset alaspäin ovelle.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Siitä aukealta jossa on isoja jättiläisiä niin lähtee sivuhaarake, matkan varrelta löytyy Alfred ja rappuset alaspäin ovelle.

Joo sielähän seikkailu jatkui, täytyy kyllä sanoa että oon todella yllättynyt miten koututtava peli tämä on kun vertaa esim Dark Souls 3:een :D
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Nyypälle apuja..

Aloitin souls sarjan bloodbornesta ja senkin kahdesti, kun eimeinannut aluksi saada aseita käyttöön ;)
Myin pelikan pois ja tyhmänä ajattelin, että eteneminen pelissä on turvassa PS-tilillä. Nooh tänään uusi konsoli, peli sisään ja yllätys oli melkoinen kun tilillekirjautumisen jälkeen oli vain "New game" tarjolla..

Eli onko tosiaan niin, ettöä kun en tallentanut mihinkään erikseen pelitietoja niin joudun aloittamaan alusta mikäli jaksan enää peliä vääntää?? Progress ja trophyt näkyy, mutta ei muuta..
 
Ylös Bottom