Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ainakin lokakuussa ja marraskuussa löytyi porukkaa tosi paljon kun apua kaipasi, tosin ei niitä montaa bossia ollut mihin apua tarvitsi, staminaa ja hp:ta itse kehitin alussa tosi paljon ettei puhti loppunut aivan heti kesken :D
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Eksyykö tässä pelissä helposti? Kaveri väitti että peli on todella sokkeloinen. Peli ois kyllä nyt halvalla[emoji1]

Oma suuntavaisto ei ole ikinä ollut hyvä sokkeloisissa peleissä ja monia reittejä saa hinkata vähintään sen toistakymmentä kertaa, ennen kuin kartta alkaa hahmottumaan ja paikat löytyvät helposti. Dark Soulsissa reittejä on monta erilaista, mutta Bloodbornen kaupunkiympäristö on kaikkea muuta kuin selkeäkulkuinen ja sen päälle vaara vaanii varjoissa koko ajan. Tavallisesti kun löydät uuden reitin, niin oho, sieltä rynnisti jokin iso mölli vastaan ja kuoleman korjatessa on jo unohtanut, miten kyseiseen paikkaan löysi. Reittejä toki on tarjolla, mutta joko portti aukeaa vain toiselta puolelta tai jokin muu estää kulkemisen ja vaihtoehtoja pääsee hyödyntämään vasta myöhemmin.

Siinä Nisu on aivan oikeassa, että se palkitsemisen tunne on varmasti valtava, kun pääsee eteenpäin, mutta pahimmillaan olen kuullut juttua, että peli on "hylätty" hyllyyn, kun haastetta on liiankin kanssa. Hinta ei ole tosiaan paha.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Bloodbornessa ne itse kentät on itseasiassa minusta ainakin paljon helpompia mitä muissa peleissä (sokkeloinnista olen samaa mieltä) vaikka alussa ei ehkä siltä tunnutkaan. Pomot on taas sitten se missä se haaste todella nousee välillä. Loppupuolella tosin tuntui yhtäkkiä tulevan useampia melko helppoja pomoja joten tässä ei kyllä vaikeustaso tunnu yhtään tasaiselta.

Muita pelaajia ei kyllä minusta joulukuussa ollut ylenmäärin mutta kyllä niitä vielä löytyy auttamaan. Kannattaa tätä pelata vielä kun pelaajia on
koska moni pomoista tuntui siltä että ne on tarkoitettu ihan mukiloitavaksi toverin kansas.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tuli eilen aloitettua NG+:lla että pääsee Old Hunters lisäriin ja sielä oltais nyt, tuli vaan mieleen yksi seikka ja sehän on NG+ elikkä millainne lvl kannattaa olla että tonne lähtee haastaan vihollisia? tais olla mulla lvl 90 tai vähän yli :D
 
Tuli eilen aloitettua NG+:lla että pääsee Old Hunters lisäriin ja sielä oltais nyt, tuli vaan mieleen yksi seikka ja sehän on NG+ elikkä millainne lvl kannattaa olla että tonne lähtee haastaan vihollisia? tais olla mulla lvl 90 tai vähän yli :D

Levelistä en tiedä, mut kaljan tarjoan jos pääset läpi [emoji482]mielellään ilman apuja.
Pelasin normilla, keräsin kaikki, mutta yksin en ois päässy ainakaan kahta pomoa läpi.

Päivitteleppä aktiivisesti fiiliksiä ja tarinan edistymistä. [emoji106]
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Levelistä en tiedä, mut kaljan tarjoan jos pääset läpi [emoji482]mielellään ilman apuja.
Pelasin normilla, keräsin kaikki, mutta yksin en ois päässy ainakaan kahta pomoa läpi.

Päivitteleppä aktiivisesti fiiliksiä ja tarinan edistymistä. [emoji106]

Joo pitää laitella fiiliksiä :D
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tuli eilen aloitettua NG+:lla että pääsee Old Hunters lisäriin ja sielä oltais nyt, tuli vaan mieleen yksi seikka ja sehän on NG+ elikkä millainne lvl kannattaa olla että tonne lähtee haastaan vihollisia? tais olla mulla lvl 90 tai vähän yli :D

Minäkin olen tätä nyt hinkannut pikkuhiljaa eteenpäin, tosin ihan eka kiekka vielä menossa ja aika alussa vielä (Kirkkolan iso portti just avattu). On kyllä aivan mahtavan haastava ja palkitseva peli ja todellakin jos hyvä tarjous sattuu, kannattaa poimia mukaan. Olen jo laittanut storessa wishlistille tuon lisärin, että poimin talteen kun hyvä tarjous tulee. Mutta onko näin, että sitä ei pääse pelaamaan kuin NG+:lla? Luin Bloodbornen wikistä että kun tuon Kirkkolan bossin Vicar Amelian voittaa, avautuu the Old Hunters. Jos vaatii NG+ niin en taida ostaa ihan ensimmäisestä tarjouksesta tuota DLC:tä :).
 
Minäkin olen tätä nyt hinkannut pikkuhiljaa eteenpäin, tosin ihan eka kiekka vielä menossa ja aika alussa vielä (Kirkkolan iso portti just avattu). On kyllä aivan mahtavan haastava ja palkitseva peli ja todellakin jos hyvä tarjous sattuu, kannattaa poimia mukaan. Olen jo laittanut storessa wishlistille tuon lisärin, että poimin talteen kun hyvä tarjous tulee. Mutta onko näin, että sitä ei pääse pelaamaan kuin NG+:lla? Luin Bloodbornen wikistä että kun tuon Kirkkolan bossin Vicar Amelian voittaa, avautuu the Old Hunters. Jos vaatii NG+ niin en taida ostaa ihan ensimmäisestä tarjouksesta tuota DLC:tä :).

Pääsee pelaamaan jo ekalla kierroksella, kunhan ei tapa loppupomoa ja näin ollen siirry tekstien kautta suoraan NG+ peliin.

Eli DLC:hen pääset aina Vicarin - loppupomon välillä. Leveliä saa olla aika reilusti, tai ainakin itse tarvitsin sitä reilusti. Paljon vaikeampi kuin normi peli, imo
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tuli eilen aloitettua NG+:lla että pääsee Old Hunters lisäriin ja sielä oltais nyt, tuli vaan mieleen yksi seikka ja sehän on NG+ elikkä millainne lvl kannattaa olla että tonne lähtee haastaan vihollisia? tais olla mulla lvl 90 tai vähän yli :D

NG+ syklit Bloodbornessa (eikä DS3:ssa) eivät ole läheskään yhtä brutaaleja kuin esim. Demon's Souls tai Dark Souls ykkösessä. Vihollisten hp kasvaa ja tekevät enemmän vahinkoa tottakai mutta ei missään nimessä hälyyttävän paljon. Jos ei mitään hienostunutta buildia kaipaa niin jossain lv ~120 korvilla saa jo olennaisimmat kolme statsia hard cappiin asti, jolloin levelin kasvatuksella ei ole enää hirveästi merkitystä. Lvl 90 on ihan sopiva NG+ peluulle. Tasot kasvaa siitä eteenpäin ihan luonnollisesti (enemmän sieluja vihollisista ng+:lla), joten en olisi yhtään huolissaan leveleistä edes NG+7 kerralla. :)

Mikäli chalice dungeoneita haluaa pelata niin kannattaa muistaa että NG+ syklit eivät vaikuta niiden vaikeustasoon mitenkään.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Levelistä en tiedä, mut kaljan tarjoan jos pääset läpi [emoji482]mielellään ilman apuja.
Pelasin normilla, keräsin kaikki, mutta yksin en ois päässy ainakaan kahta pomoa läpi.

Päivitteleppä aktiivisesti fiiliksiä ja tarinan edistymistä. [emoji106]

Ludwig kaadettu pienellä avulla :D nyt koitin jatkaa matkaa mutta 2 metsästäjää edessä päin löivät kapuloita rattaisiin ja kovaa! kyllä on muutenkin melko haastava lisäri! :D ajattelin vielä leveliä kerätä lisää ja kävinkin tänään tappamassa Shadow of Yharnamnit ja seuraaksi käyn pieksämässä joko Witch of Hemwick:n tai Blood Starved Beastin ja sitten kokeillaan uusiksi, melkein sain toisen hengiltä sielä tunnelissa mutta yhtäkkiä se taikuriluttinenkin ilmeistyi sinne.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ludwig kaadettu pienellä avulla :D nyt koitin jatkaa matkaa mutta 2 metsästäjää edessä päin löivät kapuloita rattaisiin ja kovaa! kyllä on muutenkin melko haastava lisäri! :D ajattelin vielä leveliä kerätä lisää ja kävinkin tänään tappamassa Shadow of Yharnamnit ja seuraaksi käyn pieksämässä joko Witch of Hemwick:n tai Blood Starved Beastin ja sitten kokeillaan uusiksi, melkein sain toisen hengiltä sielä tunnelissa mutta yhtäkkiä se taikuriluttinenkin ilmeistyi sinne.

[emoji23] juuri spoilaamasi kaveri oli ehkä yks pahimmista vastuksista. Sain max 2/3 healttiä pois ja sit kuolin.. kaveri piti ottaa ja sit rokkas.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Pakollinen avautuminen DLCn vikasta bossesta. Aivan jäätävän hankala.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Itsellä meni aika kivuttomasti aikoinaan tuo vika DLC bossi. Sen sijaan eka tuotti vaikeuksia ja paljon :D Pitäisi varmaan taas palata pelaamaan tätäkin, mutta aloitin vasta Demon's Soulssin, kun on vielä itselle uusi tapaus.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Nyt viimein tämäkin tekele pelattu läpitte, vielä en oo DLC koskenu ja en tiiä koskenko edes. Jäi vähä laimea maku pelistä. Odotin parempaa kyllä kaikkien hypestä johtuen. Mun mielestä bossit on tässä helppoja ja hiukan tylsiä. Kaikki kahta lukuunottamatta meni ilman kaveria läpitte ja yleensä 1-2 kerralla.

Mitä vertaan DS3 nii siinä taas sai joitain pomoja koittaa montaaa kertaa. Ja en todellakaan oo mikää souls veteraani edes :D. DS3 pelasin läpitte lisäosineen kolmisen kertaa.

Aseita todella vähän, mutta puvut on siistejä ja tyylikkäitä :) Taistelut mun mielestä parempia tässä, kun DS:ssa.

Ei oo huono peli todellakaan. Menee mun top 5 peleihin ehottamasti. Eiköhän sitä tuu alotettua uudestaan jossai välissä ja antaa mahdollisuus kääntää mun laimea maku pelistä :D

Niin mitä tossa on erilaista new game+ jos aloittaa ?? hahmolla säilyy levelit ja kamat. Entäs viholliset sitten, varmaa voimakkaampia? Muuta eroa ?
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Kovemmat viholliset vaan. Ja jos haastetta kaipaa, menee sinne DLCn mestoille, veikkaan ettei eka bossi mene ekalla :) Ja chalice dunkuissa on myös ihan hyvin haasteita kunhan alun helpoista pääsee yli.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Kuinka pitkälle saa mennä perus peliä, että voin alottaa vielä DLC Old Hunters?? kuullu jostain että läpitte ei ainakaa saa mennä ??
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Kuinka pitkälle saa mennä perus peliä, että voin alottaa vielä DLC Old Hunters?? kuullu jostain että läpitte ei ainakaa saa mennä ??

vicar amelia vain tappaa ja netistä löytyy sitten ohje mihin kohtaan piti mennä seisomaan että iso mörkö nappaa niin pääset alueelle, kiire töihin niin ei kerkiä kirjottaan :D
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ite vetäsin pelin nyt läpi ja olin siirtymässä DLC niin ***** posket, pitää pelata new game+ monta tuntia että sinne pääsee, aika anteeksiantamatonta että peli ei varoita tästä!
Onneksi hoksasin että jos käynnistää pleikkarin uudestaan, niin peli ei lataa savea pilveen, siellä oli aikaisempi save tallessa :)
 
Ylös Bottom