Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ei anna soittaa kelloa ollenkaan..se on ongelma. Kaveri meni pappispedon läpi ja nyt ois isä gasgoine vuorossa. Kaveri koittanu soittaa sitä kelloa nii tonkii taskuja mut ei soita..niiku ei ois koko kelloa..tubessa oon kahtonu pätkiä nii kyllä sielä on co op kaverit mukana kellistämässä gasgoinea. Selvennän et itellä pelattu peli läpi vika bossi vaa tappamatta.
Itsellä on sellainen muistikuva, että gasgoinea ei voi pelata cooppina muutakun vasta new game plussalla. Voin muistaa kyllä väärinkin.

Kojo

KonsoliFIN Alumni
Ensimmäinen kosketus tällaisiin peleihin, kiitos PS Plussan. Vajaa kaksi tuntia jaksoin haahuilla kaduilla ennen kuin tuli stoppi. Keskittymiskyky ei enää salli tällaisia pelejä joissa pitää samoja alueita hinkata ja olla varpaillaan vihollisten pelossa. Jos olisi enemmän aikaa pelata, voisi tällainen upotakin, mutta rajallisien pelisessioiden takia, mielummin käynnistän nimikkeen jonka pelaamisesta nautin ja tiedän suunnilleen mitä olen tekemässä.

Suosittelen vielä kokeilua myöhemmin. Itse ostin tämän joskus pelin ilmestyttyä, yritin useamman tunnin alkua ja luovutin turhautuneena.

Fast forward plussapelinä ilmestymiseen ja intouduin kokeilemaan tätä uudestaan. Vaikea selittää mikä tässä "klikkasi" mutta yhtäkkiä peli muuttui tuskasta pelinautinnoksi.

Vaikeustasokin oli siedettävä kun alussa nuohosin ekan kentän pariin kertaan tyhjäksi ja pääsin leveveleissä hieman edemmäksi. Bossit hoitelin 90% co-oppina mikä helpotti paljon.

Father Casgoinekin kaatui helposti
soittorasialla ja co-op pelaajan avulla.

Sen verran paljon pelisarjasta innostuin, että ostin samantien Dark Souls 3:sen ja ostan nyt kakkososankin kun saa tarjouksesta kätevästi.

OMI3R

Well-Known Member
Mulle kävi vähän samoin, bloodbourne oli mulle ensimmäinen tutustuminen souls sarjaan. Peliin voi turhautua todella helposti ja heittää ohjaimen seinään ja totea että "vittu mitä paskaa". Siinä se juju on, sitten kun vihdoin pääsee edes hieman etenee, ekan bossin kaadettua, tajuaa että "joo joo nii tää on tämmönen" ja loppu onkin sit pelkkää nautintoa. Jos peliin lähtee sillä asenteella että tässä hieman seikkailua ja lepposta meininkiä niin pettymys on valtava.

Tää oli hyvä! Alkuun meinas usko loppuu mut kyl se siitä sit pikkuhiljaa lähti rullaan. En edes muista koska on viimeksi tullu vastaan peli jossa oikeesti pääsee pelaamaan itse, eikä vaan seurata ruudulta ohjeita ja kompassia ilman minkäänlaista haastetta. Tosin pidempi tarina olis saanu olla toi lisärikin oli todella lyhyt.

Ylös Bottom