Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Itse asiassa tytöllä on possun surmattavaksi tulemisen lisäksi myös toinen kohtalo joka on se, että hänet voidaan ohjata Iosefkan klinikalle turvaan. Mutta ei ole tämäkään kohtalo häävi sillä kuten osa tietää, jossain kohtaa peliä klinikkaa ei johdakaan enää Iosefka vaan joku muu. Ja se joku muu muuntaa kaikki klinikalta turvapaikkaa etsivät niiksi sinisiksi avaruusolioiksi. Näin käy myös pikkutytölle. Tämä selviää kun tappaa oliot ja yksi näistä tiputtaa pikkutytön valkoisen nauhan.

Ja tosiaan se @kriswel :n mainitsema tyttö on isosisko joka on ollut etsimässä heidän isää ja äitiään jättäen itse pikkusiskon yksin taloon siksi aikaa. Jos pelaaja vie pikkusiskon nauhan takaisin isosiskolle ja hetken päästä palaa takaisin, huomaa pelaaja, että isosisko on riittänyt henkensä ikkunasta hyppäämällä.

Eipä ole tässä pelissä hirveästi onnellisia loppuja.
 
Itse asiassa tytöllä on possun surmattavaksi tulemisen lisäksi myös toinen kohtalo joka on se, että hänet voidaan ohjata Iosefkan klinikalle turvaan. Mutta ei ole tämäkään kohtalo häävi sillä kuten osa tietää, jossain kohtaa peliä klinikkaa ei johdakaan enää Iosefka vaan joku muu. Ja se joku muu muuntaa kaikki klinikalta turvapaikkaa etsivät niiksi sinisiksi avaruusolioiksi. Näin käy myös pikkutytölle. Tämä selviää kun tappaa oliot ja yksi näistä tiputtaa pikkutytön valkoisen nauhan.

Ja tosiaan se @kriswel :n mainitsema tyttö on isosisko joka on ollut etsimässä heidän isää ja äitiään jättäen itse pikkusiskon yksin taloon siksi aikaa. Jos pelaaja vie pikkusiskon nauhan takaisin isosiskolle ja hetken päästä palaa takaisin, huomaa pelaaja, että isosisko on riittänyt henkensä ikkunasta hyppäämällä.

Eipä ole tässä pelissä hirveästi onnellisia loppuja.
Joo tosiaankin! Tyttöjähän oli kaksi. Ja Iosefkan klinikka on kans niin creepy paikka että sinne en lähettäis edes vihamiehiäni.
 
Sieltä se PS5-versio jo pilkistää? Voi olla myös bugi tai feikki.
Kävin itse kokeilemassa kaikilla eri alueiden PSN-tunnuksillani, enkä saanut tuollaista myyttistä PS5-versiota näkymään. Espanjalaista PSN-tunnusta mulla ei ole, mutta kyllä tuon aitous melko epätodennäköiseltä vaikuttaa.
 
Toivottavasti tätäkin joskus vielä:


Pitäisin lähes varmana, että Sony suunnittelee pelin uudelleenjulkaisua remakena sitten aikanaan vähän niin kuin Demon's Soulsin tapauksessa.

Kyllä ne siellä tietää, että tämän kun uudestaan julkaisee pienoisin parannuksin myös PC:lle niin voi hyvinkin paukkua kymmenen miljoonaa myytyä kipaletta rikki. Sen verran arvostettu kulttipeli joka taatusti jäänyt monelta PC-puolen FromSoftware-veteraanilta pelaamatta. Ja näitä on kumminkin kymmeniä miljoonia jo maailmassa.

Toisin sanoen Bloodbornen uudelleenjulkaisu on idioottivarma rahantekolähde. Kuten jo SOTC ja Demon's Souls remaket todisti, Sony ei tahdo vain hätiköidysti julkaista peliä uusiksi vaan siellä on varmaankin Bluepointille annettu jo kyseinen remake-projekti. Toivottavasti ei tällä kertaa tarvitse ihan PS6 julkkariin asti odotella.
 
Pari kertaa Bloodbornen läpipelanneena luulen että ps5/ps6 versio ei enää kiinnosta. Mutta PC version ostaisin kiljuen.
 
Ooh tuo tunne kun eka pomo kaatui yksin ekalla yrittämällä!
Täällä seinä tuli vastaan jo sillä ensimmäisellä kadunpätkällä. Siitä sitten vain kuitenkin noustiin ja lopulta oltiin maalissa.

Parasta näissä From Softwaren peleissä on itsensä ylittäminen. Tietysti välillä fuskataan ja kaverit mukaan, mutta on silläkin osiolla oma rikastuttava lisänsä ollut.
 
Täällä seinä tuli vastaan jo sillä ensimmäisellä kadunpätkällä. Siitä sitten vain kuitenkin lähdettiin noustiin ja lopulta oltiin maalissa.

Parasta näissä From Softwaren peleissä on itsensä ylittäminen. Tietysti välillä fuskataan ja kaverit mukaan, mutta on silläkin osiolla oma rikastuttava lisänsä ollut.

Itselläni meni niin että julkkarissa ostin pelin ja meno loppui ihmissusien kanssa tappeluun ja peli lähti myyntiin. Ostin sen Dark souls 2 kannustamana uudelleen ja se antoi sen verran oppia että uudella yrittämällä kun Bloodbornen uudelleen ostin niin pääsin ekaan pomoon asti ja sen yli kuolematta. Tunne oli kyllä silti uskomaton :D
 
Itse aloitin pari viikkoa sitten tämän pelaamisen ekaa kertaa. Nyt tarvisin apua Cainhurstin linnaan. Soitan kelloa mutta ei ketään löydy auttamaan. Kun kelloa soittaa niin pitääkö jonkun pelaajan olla soittamassa pientä kelloa omassa maailmassaan samalla alueella kuin minä jotta löytää pelaajan vai voiko toinen pelaaja olla esim. kielletyssä metsässä ja minä vaikka katedraalissa?
 
Itse aloitin pari viikkoa sitten tämän pelaamisen ekaa kertaa. Nyt tarvisin apua Cainhurstin linnaan. Soitan kelloa mutta ei ketään löydy auttamaan. Kun kelloa soittaa niin pitääkö jonkun pelaajan olla soittamassa pientä kelloa omassa maailmassaan samalla alueella kuin minä jotta löytää pelaajan vai voiko toinen pelaaja olla esim. kielletyssä metsässä ja minä vaikka katedraalissa?

Joo toisen pelaajan pitää olla kilkuttamassa pikkuista kelloa omassa pelissään.
 
Joo toisen pelaajan pitää olla kilkuttamassa pikkuista kelloa omassa pelissään.
Muutaman kerran oon saanu apua Cainhurstin linnan pomon voittamiseksi mutta aina ollaan kuoltu. Pitää nostaa varmaa omaa leveliä kun oon vasta 51 ja voimistaa aseita niin paljon kuin mahdollista. En osaa tehä sitä suolistoiskua edestäpäin mikä ois aika tehokas. Pitää kohta varmaa ostaa se lisäosa ole hunters ja kehittyä ja sit palata sinne linnaan. Nyt oon siellä luolia töissä kerään niitä maljoja. Jonku pelaajan hahmo oli varmaan niin paljon kehitetty kuin mahdollista ja aseet ku oli yks pomo missä sain apua joltain ja en edes kerenny tekee mitää kun se juoksi sen pomo luo ja tappo sen hetkessä vähä niinku juosten tappo ohimennen
 
Muutaman kerran oon saanu apua Cainhurstin linnan pomon voittamiseksi mutta aina ollaan kuoltu. Pitää nostaa varmaa omaa leveliä kun oon vasta 51 ja voimistaa aseita niin paljon kuin mahdollista. En osaa tehä sitä suolistoiskua edestäpäin mikä ois aika tehokas. Pitää kohta varmaa ostaa se lisäosa ole hunters ja kehittyä ja sit palata sinne linnaan. Nyt oon siellä luolia töissä kerään niitä maljoja. Jonku pelaajan hahmo oli varmaan niin paljon kehitetty kuin mahdollista ja aseet ku oli yks pomo missä sain apua joltain ja en edes kerenny tekee mitää kun se juoksi sen pomo luo ja tappo sen hetkessä vähä niinku juosten tappo ohimennen
Se Old Hunters on kyllä pelin vaikeimpia osioita. Varsinkin alku- ja loppupuoli siinä.
 
Ylös Bottom