Nyt on hyvin mielenkiintoinen peli kyseessä, tässä nyt joku 4h pelannut eikä malta lopettaa. Peli on täynnä puzzleja, mysteereitä, tutkimista. Siitä tallennus valituksesta vaan hieman ihmeissään että se ollut erään arvion mukaan ongelma? En tiie tuleeko tässä sit myöhemmin jotenkin niin pitkiä juoksuja että ei voi kesken sen juoksun tallentaa? Ainakin tähän mennes aina kun lopettaa päivän niin se tallentaa ja voit jatkaa siitä päivästä mihin jäit.
Juoksut on hyvin lyhyitä ja sit alkaa uusi päivä ja sitä rataa, vai onko tosiaan myöhemmin niin pitkät juoksut/päivät että alkaa olemaan ongelma että olis kiva kesken sen päivän tallentaa, eihän niitä "askeleitakaan" riitä pitkille juoksuille? Nämähän kestää jotain minuutteja vaan ja voi lopettaa päivän ja jaktaa siitä. Noh ehkä mä oon vielä liian alussa enkä tiie mistä puhun.
Mutta joo, kun tämä julkaistiin niin mulla oli jotenkin aivan erilainen käsitys koko pelistä, tämä vaan herättää koko ajan enemmän kysymyksiä kun vastauksia, vaikka peli olisi tauolla ja pelaa välis muuta tai ei tee mitään niin aina se vaan kummittelee takaraivos, että mitähän huoneita ja salaisuuksia tämän seuraavan oven takana on.
En tiedä mitä aloitin pelaa, mutta nyt ollaan erittäin mielenkiintoisen tekeleen parissa.