Jos vielä yks juoksi, no tämä vielä, ehkä ensi juoksulla onnistun, ei vieläkään, otetaan vielä tämä. Lähes joka juoksul tulee pieniä onnistumisia että sitä seuraaval saa taas jonkun oven auki, toki sekaan mahtuu paljon umpikujia ja pakko lopetuksia, ohan tämä paljon onnesta kiinni mitkä huoneet tulee. Päivä 64 eikä vieläkää olla löydetty huonetta 46, eilen luulin jo pääseväni semmoseen kun onnistuin avamaan kartanon jokaisen huoneen, eli "mapista" täytettyä jokaisen ruudukon, olin melko varma että huone 46 on se viimeinen. Noh ei ollut, mut tuli siitä joku trophy että ei kai ihan turha juoksu?
Youtubea olen sen verran katsonut alussa kun en tajunnut sitä biljardihuoneen puzzle ideaa, se vaikuttaa ensikertalaiselle selitettynä äärimmäisen monimutkaiselta, mutta loppujen lopuksi suhteellisen helppoja, pitkän matikan kirjoittanut laskee noi päässä, mä käytän apuna laskinta eikä sekää väärin ole, tähän asti jokainen onnistunut.
No jos mä täs vielä muutamat juoksut teen, peli on herättänyt enemmän kysymyksiä kun vastauksia, muistivihko on söherretty täyteen kaikkea oleellista ja epäoleellista ja sitä kun ulkopuolinen kattois ei sais mitään selvää mitä siihen on söherretty.

Aina kun tuntuu että nyt ollaan jo lähellä ratkaisua lyö peliin eteen vaan enemmän salaisuuksia ja ovia.
Osaa tämä olla myös armollinen, oikotiet pysyy auki ikuisesti kun ne onnistunut avaa ja muitakin pysyviä avustuksia. Sekä se on äärimmäisen hyvä ratkasu tekijöiltä että askelia ei kulu kun olet kerran yhteen huoneeseen mennyt, että sitä huonetta saa tutkia ja liikkua loputtomin.