Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tätä on nyt kenttäolosuhteissa kokeiltu, tuloksin: yhdet pakit, 2 mielenkiintoista keskustelua ja yksi onnistunut suoritus. Kiitos vaan Jiz - I.O.U.1. !!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Paras iskulause on:
"Kelpaako tytöille hyvä seura"?
jos tyttö vastaa: "ei kelpaa!"
sanot: "No sitten mä varmaan voin jäädä tähän"
Mut jos tyttö vastaa että kyllä, ni asiathan menee sit hyvin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Tätä on nyt kenttäolosuhteissa kokeiltu, tuloksin: yhdet pakit, 2 mielenkiintoista keskustelua ja yksi onnistunut suoritus. Kiitos vaan Jiz - I.O.U.1. !!![]()
Niin se yks ei sanonut mitään - katseli vaan muualle ja joi siideriä. Päättelin siitä ettei se oikeasti ollu kiinnostunut. Toinen sanoi että: "Ei todellakaan (hyvä) seura kelpaa!" ja pääsin heittämään sen "No sittenhän mä voin jäädä tähän". Sillä sai semmoisen kivan hymyn ja vähän naurua. Siitä olikin sitten hyvä lähteä rakentamaan jotain pientä keskustelua. Kävin kuitenkin tanssimassa välillä ja kadotin sen tytsyn silloin.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Oleppa hyvä. Mitkä oli muijien ekat kommentit kun sanoit että no voin sit varmaan jäädä tähän? vai sanoko kaikki että "joo, kyllä hyvä seura kelpaa"? Ja mitä toi I.O.U.1. tarkottaa?![]()
Toinen sit lämpeni ja lähdettiin yhdessä sen kaverin luo yöks
Kuinka moni boardilaisista on niin sanotusti varattu: eli on naimisissa, kihloissa tai seurustelee vakavissaan. Ja kuinka monen seurustelukumppani sitten ymmärtää pelejen ja pelaamisen päälle ja kuinka monen ei? Hauskat omakohtaiset kokemukset ovat tietty tervetulleita!
Tätä tuli testattua eilen ihan spontaanisti. En ollut käynyt moneen päivään boardilla lukemassa näitä viestejä, joten jäi kylläkin tuo lauseen loppuosa sanomattaLainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Feldon, testaa tätä:
"kivat kengät, mennääx panee?"
No feldon kävi viime viikolla kokeilee. Kokeilin aika monta kertaa, mutta lopulta tärppäsi!! Tyttö lähti kuitenkin kotiinsa ennen kuin mitään vakavampaa tapahtui. Sovittiin kuitenkin treffit ja nähtiin sit eilen. Mulla oli ainakin tosi kivaa ja sovittiin tänään aamulla et homma ei jää ihan yhden yön jutuksi, vaan nähdään vielä jatkossakin. Jos tästä tulee jotain vakavampaa, niin Jiz: tarjoon sulle bisset ja viskit ihan millon tahansa!!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
-Ai moi, säkin oot täällä
-Anteeks, tunnenko mä sut?
-Ei, mut haluasin kyllä et tuntisit / Ei, mut musta vaan on tosi kiva kun sä oot täällä / Ei, mut tiedän mitä teit viime kesänä
Feldon käy kokeilee![]()
No feldon kävi viime viikolla kokeilee. Kokeilin aika monta kertaa, mutta lopulta tärppäsi!!
Jiz: tarjoon sulle bisset ja viskit ihan millon tahansa!!
Kokeile vaan noita Jizin ehdottamia tutkittuja ja turvallisia repliikkejä!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Noniin, nyt löyty targetti, saas nähdä löytyykö sieltä puolelta kiinnostusta. Pitää kokeilla vähän rauhallisempaa taktiikkaa.