Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bugimaalit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dave
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bugimaalit

Joo siis noista Hutin Leaderboardeista on puhuttu aiemminkin ja nyt viimeistään jokaisen pitää tajuta, että ne ovat aivan silkkaa paskaa. Mikä Leaderboard se semmoinen on, että et menetä edes sijoituspisteitä vaikka häviäisit ottelun? Hyvä EA. Hutin Top 10 on pelkkä suuri vitsi. Älkää kaivako sieltä mitään "huippupelaajia".

Tässä hyvä esimerkki: PS4 - puolella Hutin World Rank #1 voittoprosentti on 80,0% (itselläni 92,5% ja olen vasta #2067). Kun taas Online Versuksen World Rank #1 voittoprosentti on 92,7% (itselläni 93,5% ja olen #3). Hutin puolella siis voittoprosentti ei merkkaa mitään, vaan pelkkä pelattujen pelien määrä. Tämän toki moni tietää, ei mitään uutta. Prosentuaalisesti isoja pelimääriä pelatessa tuo ero Hutin #1 ja Online Versuksen #1 välillä on todella iso. Tuolla 80,0% voittoprossalla ei tuo Hutin #1 olisi lähimaillakaan sijoitusta #1 Online Versuksen puolella.

Oma mielipiteeni on, että jostain "bugimaaleista" en tällä hetkellä valittaisi. EA:n pitäisi ihan ensimmäisenä korjata tuo pirun tekoäly ja älytön momentum. Pelattiin tuossa kaverin kanssa monta hupipeliä vastakkain putkeen ja on täysin naurettavaa huomata miten pelin luonne pomppi pelien välillä aivan helvetisti. Se on totta, että botit älyttömyyksillään antaa välillä käsittämättömän helposti vastustajalle sen mahdollisuuden toteuttaa sen helpon ja varman maalin. Koitappa sitä apinalaumaa siinä pitää kasassa kun säntäilevät minne sattuu. Se on vaikeaa, mutta ei mahdotonta. Itselläni on Online Versuksen puolella pelattuja otteluita 385, päästettyjen maalien keskiarvo on 0,89 ja vastustajan laukaukset per ottelu 7,2. Omasta mielestäni olen siis onnistunut omassa päässä ihan hyvin, tilastothan eivät valehtele.

Loppuun vielä SadaPoikasen viisaukseen ottaen kantaa. Niin, oi nämä kaikki varmimmat ja helpoimmat maalit...niitähän saa hakea sekä hyvät, että huonot. Ne on myös paikan tullen äärettömän helppo heittää pussiin. Mutta oletteko koskaan miettinyt, että niihin paikkoihin ei välttämättä pääsekään niin helposti. Ero oikeasti hyvän ja itseään hyväksi luulevan pelaajan välillä on nimenomaan se, että oikeasti hyvä pelaaja menee puolustuksen kuin puolustuksen läpi niille varmoille maalipaikoille. Ja iskee niistä myös tappavalla tehokkuudella byyrin. Kädet käy ja tilaisuuden tullen isketään, One Timer paikkojakaan ei säästellä sellaisen tullen. Otetaan tuosta pari Online Versuksen Top 10 pelaajaa ja heitetään samaan askiin. Peli on parhaimmillaan todella tarkkaa, taidokasta, nopeaa ja ovelaa. Sellaista mihin ei ihan joka pelaaja pystykkään. Striimistä touhu saattaa näyttää paljon helpommalta ja tylsemmältä kuin mitä se oikeasti on.

Kauniita unia. :)
Asiatekstiä, Kiitos.
Nämä "Bugimaalit" ei nimittäin itseä haittaa niitten puolustamisen helppouden takia. Enemmänkin ärsyttää tuo jatkuva maalille väkisin syöttely koska sitä on hankalampi puolustaa senkin takia että kiekko menee niin helposti läpi pelaajista...
 
Vastaus: Bugimaalit

Joo siis noista Hutin Leaderboardeista on puhuttu aiemminkin ja nyt viimeistään jokaisen pitää tajuta, että ne ovat aivan silkkaa paskaa. Mikä Leaderboard se semmoinen on, että et menetä edes sijoituspisteitä vaikka häviäisit ottelun? Hyvä EA. Hutin Top 10 on pelkkä suuri vitsi. Älkää kaivako sieltä mitään "huippupelaajia".

Tässä hyvä esimerkki: PS4 - puolella Hutin World Rank #1 voittoprosentti on 80,0% (itselläni 92,5% ja olen vasta #2067). Kun taas Online Versuksen World Rank #1 voittoprosentti on 92,7% (itselläni 93,5% ja olen #3). Hutin puolella siis voittoprosentti ei merkkaa mitään, vaan pelkkä pelattujen pelien määrä. Tämän toki moni tietää, ei mitään uutta. Prosentuaalisesti isoja pelimääriä pelatessa tuo ero Hutin #1 ja Online Versuksen #1 välillä on todella iso. Tuolla 80,0% voittoprossalla ei tuo Hutin #1 olisi lähimaillakaan sijoitusta #1 Online Versuksen puolella.

Oma mielipiteeni on, että jostain "bugimaaleista" en tällä hetkellä valittaisi. EA:n pitäisi ihan ensimmäisenä korjata tuo pirun tekoäly ja älytön momentum. Pelattiin tuossa kaverin kanssa monta hupipeliä vastakkain putkeen ja on täysin naurettavaa huomata miten pelin luonne pomppi pelien välillä aivan helvetisti. Se on totta, että botit älyttömyyksillään antaa välillä käsittämättömän helposti vastustajalle sen mahdollisuuden toteuttaa sen helpon ja varman maalin. Koitappa sitä apinalaumaa siinä pitää kasassa kun säntäilevät minne sattuu. Se on vaikeaa, mutta ei mahdotonta. Itselläni on Online Versuksen puolella pelattuja otteluita 385, päästettyjen maalien keskiarvo on 0,89 ja vastustajan laukaukset per ottelu 7,2. Omasta mielestäni olen siis onnistunut omassa päässä ihan hyvin, tilastothan eivät valehtele.

Loppuun vielä SadaPoikasen viisaukseen ottaen kantaa. Niin, oi nämä kaikki varmimmat ja helpoimmat maalit...niitähän saa hakea sekä hyvät, että huonot. Ne on myös paikan tullen äärettömän helppo heittää pussiin. Mutta oletteko koskaan miettinyt, että niihin paikkoihin ei välttämättä pääsekään niin helposti. Ero oikeasti hyvän ja itseään hyväksi luulevan pelaajan välillä on nimenomaan se, että oikeasti hyvä pelaaja menee puolustuksen kuin puolustuksen läpi niille varmoille maalipaikoille. Ja iskee niistä myös tappavalla tehokkuudella byyrin. Kädet käy ja tilaisuuden tullen isketään, One Timer paikkojakaan ei säästellä sellaisen tullen. Otetaan tuosta pari Online Versuksen Top 10 pelaajaa ja heitetään samaan askiin. Peli on parhaimmillaan todella tarkkaa, taidokasta, nopeaa ja ovelaa. Sellaista mihin ei ihan joka pelaaja pystykkään. Striimistä touhu saattaa näyttää paljon helpommalta ja tylsemmältä kuin mitä se oikeasti on.

Kauniita unia. :)
Niin tuli vaan mieleen, että mitä jos tuo "tasoitus" oikeasti poistetaan niin kuin EA on luvannut tähän versioon? Tuleeko bugimaaleja enää niin paljon, momentumhan kai edelleen jää. Ihan vaan kysyn että mikä se helppo puolustaminen tarkoittaa, poke check huitomista varmaan.. Mitäs kun poke check heikennetään ja "tasoitus" otetaan pois? Osa näistä bugimaaleista menee yleensä siinä vaiheessa, kun johdat ottelua 3-4 maalilla ja hups kohta olet tasoissa. Normi rannareissa ei ole mitään, mutta sitten on nämä mailan taakse pitämis rannarit ja nollakulmamaalit.. Takatolpankin pystyy puolustamaan, jos vastustaja sitä koko ajan hakee. Onko sitten tuo momentti bugi, koska sen kesto on jotain järjetöntä. Ymmärrän että maalin jälkeen, mutta koko erän tai ottelun loppuun..
 
Vastaus: Bugimaalit

Eipä ne EASHL pelaaja rankingit ole yhtään sen järkevämpiä, niissäkin pelimäärät ratkaisee, kun taas itse katson sitä pistekeskiarvoa per peli, joka kertoo minulle pikkuisen enemmän pelaajasta. Vai kumpi teidän mielestä on parempi se joka tekee 1pisteen per peli vai sellainen joka tekee sen 3pistettä per peli.

Oma kritiikki kohdistuu lähinnä kiekon suojaamisen ja pitämisen helppouteen, peliä pitäisi viedä enemmän syöttelevämpään suuntaan, niin että sitä olisi pakko liikuttaa ja syötellä aivan kuten oikeassakin jääkiekossa. On vain yksinkertaisesti täysin naurettavaa katsoa minkälaista peli on Hutissa ja Vs peleissä, kun ei jääkiekko ole tuollaista, ei se vaan ole. Pelintekijät pitäisi laittaa katsomaan 100 oikeata jääkiekkomatsia, niin ehkä näkisimme jotain parannusta parempaan.

Isoin syy minkätakia niin moni ei koske pitkällä tikullakaan HUT tai Vs pelimoodiin on tuo tekoälyn surkeus ja yhden miehen kiekonpyörimisshow ja tämän takia ne jotka haluaa pelata oikean tuntuista lätkää pelaavat muiden ihmisten kanssa 6v6 pelejä.

Minulle NHL15 on ollut välivuosi satunnaisten syiden takia ja jokin aika sitten sain NHL15 ps4, jos pääsisi taas NHL16 pelaamaan ihan tosissaan EASHL pitkästä aikaa, kyllähän tässä on jo melkein vuosi höntsätty ja pelleilty Ps3 puolella änhiksen merkeissä :D

-Reiska
 
Vastaus: Bugimaalit

Eipä ne EASHL pelaaja rankingit ole yhtään sen järkevämpiä, niissäkin pelimäärät ratkaisee, kun taas itse katson sitä pistekeskiarvoa per peli, joka kertoo minulle pikkuisen enemmän pelaajasta. Vai kumpi teidän mielestä on parempi se joka tekee 1pisteen per peli vai sellainen joka tekee sen 3pistettä per peli.

Oma kritiikki kohdistuu lähinnä kiekon suojaamisen ja pitämisen helppouteen, peliä pitäisi viedä enemmän syöttelevämpään suuntaan, niin että sitä olisi pakko liikuttaa ja syötellä aivan kuten oikeassakin jääkiekossa. On vain yksinkertaisesti täysin naurettavaa katsoa minkälaista peli on Hutissa ja Vs peleissä, kun ei jääkiekko ole tuollaista, ei se vaan ole. Pelintekijät pitäisi laittaa katsomaan 100 oikeata jääkiekkomatsia, niin ehkä näkisimme jotain parannusta parempaan.

Isoin syy minkätakia niin moni ei koske pitkällä tikullakaan HUT tai Vs pelimoodiin on tuo tekoälyn surkeus ja yhden miehen kiekonpyörimisshow ja tämän takia ne jotka haluaa pelata oikean tuntuista lätkää pelaavat muiden ihmisten kanssa 6v6 pelejä.

Minulle NHL15 on ollut välivuosi satunnaisten syiden takia ja jokin aika sitten sain NHL15 ps4, jos pääsisi taas NHL16 pelaamaan ihan tosissaan EASHL pitkästä aikaa, kyllähän tässä on jo melkein vuosi höntsätty ja pelleilty Ps3 puolella änhiksen merkeissä :D

-Reiska
No mitähän tohon 3 pst per pelikin nyt sanois... Ne pisteet ei välttämättä määritä pelaajan taitotasoa. Tiedän monta huippua joilla piste per peli arvo 1,1-1,8 on parempia kuin moni 3pst per peli. Joukkueesta enemmän kiinni, sillä jotkut voi pelata puolustavasti voittaen ottelut nollapeleillä kahden maalin turvin ja jakamalla 5 pelaajan kesken kiekkoa. Kokemuksesta tiedän, että nää yli 3 pst per ottelu voivat todellisuudessa aivan kädettömiä tunareita, jotka pelaa 2vs2 pelejä kh,mv vs kh, mv tyylillä keräten huikeat pisteet. Hetikun tällänen sälli pelaa 6vs6 niin tulee äitiä ikävä. Ja näitä piste hunttereita aivan liikaa. Toki on myös näitä jotka kerää 3pst per peli isommissakin peleissä, mutta hakien itse vain maaleja ja syöttöä turha odottaa heiltä.
Oma mielipide: Joukkuepelaaja on paras pelaaja.
Tää nyt oli vähän off topic.:D
Edit: puhelin, kirjoitusvirheitä. En jaksa korjata
 
Vastaus: Bugimaalit

No mitähän tohon 3 pst per pelikin nyt sanois... Ne pisteet ei välttämättä määritä pelaajan taitotasoa. Tiedän monta huippua joilla piste per peli arvo 1,1-1,8 on parempia kuin moni 3pst per peli. Joukkueesta enemmän kiinni, sillä jotkut voi pelata puolustavasti voittaen ottelut nollapeleillä kahden maalin turvin ja jakamalla 5 pelaajan kesken kiekkoa. Kokemuksesta tiedän, että nää yli 3 pst per ottelu voivat todellisuudessa aivan kädettömiä tunareita, jotka pelaa 2vs2 pelejä kh,mv vs kh, mv tyylillä keräten huikeat pisteet. Hetikun tällänen sälli pelaa 6vs6 niin tulee äitiä ikävä. Ja näitä piste hunttereita aivan liikaa. Toki on myös näitä jotka kerää 3pst per peli isommissakin peleissä, mutta hakien itse vain maaleja ja syöttöä turha odottaa heiltä.
Oma mielipide: Joukkuepelaaja on paras pelaaja.
Tää nyt oli vähän off topic.:D
Edit: puhelin, kirjoitusvirheitä. En jaksa korjata
Totta, otin vain hyvin hyvin yksinkertaistetun esimerkin kuinka rankkaus ei toimi. Tiedän myös kuinka jokainen voi saada vaikka 5,6 pisteen keskiarvon, tekee vain joka viikko uuden joukkueen, niin pisteitä ropisee ovista ja ikkunoista, youtubesta oli kaveri myös katellut jotain videoita missä kaverit tekee pisteitä tyyliin vastustajajoukkueessa maalivahti väistää joka vedon.

Ei pisteet kaikkea kerro, ei todellakaan, mutta eihän tuollaisilla rankeillakaan mitään tee jossa ainoastaan pelimäärä ratkaisee, joku pelaa 10 000 peliä saa niissä sen 2000 maalia ja 2000 syöttöä, niin keikkuu kärjessä ainoastaan älyttömän pelimääränsä takia, pistekeskiarvo on kuitenkin alle 0,5 per peli. Ymmärrätkö mitä tarkoitan?
 
Vastaus: Bugimaalit

Joo siis noista Hutin Leaderboardeista on puhuttu aiemminkin ja nyt viimeistään jokaisen pitää tajuta, että ne ovat aivan silkkaa paskaa. Mikä Leaderboard se semmoinen on, että et menetä edes sijoituspisteitä vaikka häviäisit ottelun? Hyvä EA. Hutin Top 10 on pelkkä suuri vitsi. Älkää kaivako sieltä mitään "huippupelaajia".

Tässä hyvä esimerkki: PS4 - puolella Hutin World Rank #1 voittoprosentti on 80,0% (itselläni 92,5% ja olen vasta #2067). Kun taas Online Versuksen World Rank #1 voittoprosentti on 92,7% (itselläni 93,5% ja olen #3). Hutin puolella siis voittoprosentti ei merkkaa mitään, vaan pelkkä pelattujen pelien määrä. Tämän toki moni tietää, ei mitään uutta. Prosentuaalisesti isoja pelimääriä pelatessa tuo ero Hutin #1 ja Online Versuksen #1 välillä on todella iso. Tuolla 80,0% voittoprossalla ei tuo Hutin #1 olisi lähimaillakaan sijoitusta #1 Online Versuksen puolella.

Oma mielipiteeni on, että jostain "bugimaaleista" en tällä hetkellä valittaisi. EA:n pitäisi ihan ensimmäisenä korjata tuo pirun tekoäly ja älytön momentum. Pelattiin tuossa kaverin kanssa monta hupipeliä vastakkain putkeen ja on täysin naurettavaa huomata miten pelin luonne pomppi pelien välillä aivan helvetisti. Se on totta, että botit älyttömyyksillään antaa välillä käsittämättömän helposti vastustajalle sen mahdollisuuden toteuttaa sen helpon ja varman maalin. Koitappa sitä apinalaumaa siinä pitää kasassa kun säntäilevät minne sattuu. Se on vaikeaa, mutta ei mahdotonta. Itselläni on Online Versuksen puolella pelattuja otteluita 385, päästettyjen maalien keskiarvo on 0,89 ja vastustajan laukaukset per ottelu 7,2. Omasta mielestäni olen siis onnistunut omassa päässä ihan hyvin, tilastothan eivät valehtele.

Loppuun vielä SadaPoikasen viisaukseen ottaen kantaa. Niin, oi nämä kaikki varmimmat ja helpoimmat maalit...niitähän saa hakea sekä hyvät, että huonot. Ne on myös paikan tullen äärettömän helppo heittää pussiin. Mutta oletteko koskaan miettinyt, että niihin paikkoihin ei välttämättä pääsekään niin helposti. Ero oikeasti hyvän ja itseään hyväksi luulevan pelaajan välillä on nimenomaan se, että oikeasti hyvä pelaaja menee puolustuksen kuin puolustuksen läpi niille varmoille maalipaikoille. Ja iskee niistä myös tappavalla tehokkuudella byyrin. Kädet käy ja tilaisuuden tullen isketään, One Timer paikkojakaan ei säästellä sellaisen tullen. Otetaan tuosta pari Online Versuksen Top 10 pelaajaa ja heitetään samaan askiin. Peli on parhaimmillaan todella tarkkaa, taidokasta, nopeaa ja ovelaa. Sellaista mihin ei ihan joka pelaaja pystykkään. Striimistä touhu saattaa näyttää paljon helpommalta ja tylsemmältä kuin mitä se oikeasti on.

Kauniita unia. :)
Olet siis sitä mieltä että jos sinä pelaat kaksikymmentä matsia ja häviät puolet niistä voittoprosenttisi on 50℅. Minä pelaan yhden matsin jonka voitan niin minä kuulun ylemmäs leaderboardsilla? [emoji23] [emoji23]
 
Vastaus: Bugimaalit

Olet siis sitä mieltä että jos sinä pelaat kaksikymmentä matsia ja häviät puolet niistä voittoprosenttisi on 50℅. Minä pelaan yhden matsin jonka voitan niin minä kuulun ylemmäs leaderboardsilla? [emoji23] [emoji23]

Meh. Olisihan se pitäny arvata, että joku sieltä tulee viisastelemaan. Mutta väännetään sulle rautalangasta...eli, ei, en todellakaan tarkoita sitä. Järjellä jo voi ajatella että Änärissä kannattaa vertailla voittoprosentteja vain saman tasoisten pelaajien kanssa. Ja pelejä pitää muutenkin olla monia satoja kasassa, että se on järkevää. Oli mullakin ensimmäisten 50 pelin jälkeen W% täysi sata. Ja se ei noin pienellä pelimäärällä merkitse mitään.

Tarkoitukseni oli ylipäätäänkin noilla voittoprosenteilla antaa vain esimerkkiä siitä miten älyttömät Hutin Leaderboardit ovat Online Versuksen vastaavaan verrattuna. Ja, että miten Hutin listojen ykkösnimet tuskin pärjäisivät Online Versuksen ykkösnimien käsittelyssä. Tämä oli se pointti.
 
Vastaus: Bugimaalit

Tarkoitukseni oli ylipäätäänkin noilla voittoprosenteilla antaa vain esimerkkiä siitä miten älyttömät Hutin Leaderboardit ovat Online Versuksen vastaavaan verrattuna. Ja, että miten Hutin listojen ykkösnimet tuskin pärjäisivät Online Versuksen ykkösnimien käsittelyssä. Tämä oli se pointti.

Näinpä, tästä esimerkkinä vaikka mun n. 360-20-10 tilastot HUTissa jolla päästään sijalle 1500. Tolla oltais versuksessa huomattavasti korkeammalla. Tästä syystä tota HUTtia ei jaksa rankingin takia pelatakkaan..
 
Vastaus: Bugimaalit

Niin tuli vaan mieleen, että mitä jos tuo "tasoitus" oikeasti poistetaan niin kuin EA on luvannut tähän versioon? Tuleeko bugimaaleja enää niin paljon, momentumhan kai edelleen jää. Ihan vaan kysyn että mikä se helppo puolustaminen tarkoittaa, poke check huitomista varmaan.. Mitäs kun poke check heikennetään ja "tasoitus" otetaan pois? Osa näistä bugimaaleista menee yleensä siinä vaiheessa, kun johdat ottelua 3-4 maalilla ja hups kohta olet tasoissa. Normi rannareissa ei ole mitään, mutta sitten on nämä mailan taakse pitämis rannarit ja nollakulmamaalit.. Takatolpankin pystyy puolustamaan, jos vastustaja sitä koko ajan hakee. Onko sitten tuo momentti bugi, koska sen kesto on jotain järjetöntä. Ymmärrän että maalin jälkeen, mutta koko erän tai ottelun loppuun..


No toivottavasti se "helppo puolustaminen" tarkoittaa, helpompaa poke checkiä vs kiekonsuojaus, syöttöjen katkoja ja vetojen blokkaamista. Toi kiekonsuojaus on mun mielestä vähän liian tehokas eihän ne oikeeestikaan nyt suojaa kiekkoo ympäri kyliä ja vedä siihen jotain vuoden top kärkikyniä. Toivottavasti joutuu liikutteleen kiekkoo pelaajalta toiselle nopeemmin hyökkäyksessä, että olis se kiireen tuntu/paine, et kohta lähtee kiekko lavasta jos en syötä. Niin ja mites ne maalit varsinkin NHL:ssä suurimmalta osin tulee, reboundeista, ohjureista ja vedoista, harvemmin mitää kauheita kärkikyniä eturessuu, se nhl 15 molarien etukulma on ku joku perkeleen pajatso ;)
 
Vastaus: Bugimaalit

Itelle on jääny näistä vikojen käyttäjistä lähinnä se kuva että halu pärjätä on kova. Sitten jos näitä ei käyttäis niin tulee olo että ei oo tosissaan yrittäny voittaa.
 
Vastaus: Bugimaalit

Itelle on jääny näistä vikojen käyttäjistä lähinnä se kuva että halu pärjätä on kova. Sitten jos näitä ei käyttäis niin tulee olo että ei oo tosissaan yrittäny voittaa.


Niin eihän tämä kritiikki nyt kohdistunut pelaajiin vaan itse peliin, mutta joka vuosihan sama kitinä on siis näistä "varmoista" maaleista. Itellä viimesin pelattu versio tais olla NHL 12 ennen tätä nextgen versioo, siis pelisarjaa nyt pelannut vuodesta 94 tais olla sega megadrivella. Mut toivotaan nyt että sitä lupailtua puolustusta tullaan kans sitten paranteleen eikä keskitytä niihin pleijari partoihin ja maskottien mallintamisiin ;) 16 versiossa. Jos tää 16 nyt jotenkin floppaa niin täytyy taas pitää muutava vuosi taukoa :) Oikeestaan ainoo millä puolustusta saadaan paremmaksi on teköälyttömyyden osallistuminen enemmän peliin, siis ilman sitä paikkalukitusta joka pitäs heivaa HUTista ja vs online matseista kokonaan pois, EASHL on sitte tätä varten...
 
Vastaus: Bugimaalit

Eashl on nimenomaan juurikin se pelimuoto jossa pääsee pelaamaan kaikkein realistisinta lätkää mitä virtuaalilätkä voi tarjota, ei tarvitse tuskailla tekoälyn hölmöilyjen kanssa, ei tarvitse/joudu pelaamaan kaavamaisesti botteja vastaan, eikä bugeja pysty juurikaan hyödyntämään ja eikä juurikaan tarvitse tuskailla etteikö vastustajat pelaisi reilun pelin hengessä. Tämä kaikki hienous 6vs6 eashl peleissä, suosittelen lämpimästi hakeutumaan sellaiseen joukkueeseen pelaamaan eashl jossa pelataan pääsääntöisesti 6vs6 pelejä, niin pääsee nauttimaan parhaimmillaan todella viihdyttävästä ja mukavasta pelikokemuksesta. :) Eashl 6vs6 pelit ainoa pelimuoto jossa on järkeä...

Täyttä asiaa. Noi bottipelit on hyviä ainoastaan siinä suhteessa, että siellä tulee kosketuksia kiekkoon enemmän kuin 6vs6 peleissä, koska kiekko on aina lähtökohtaisesti itsellä kun se on omalla joukkueella jos ei pelaa paikkalukituksella. Puhun nyt siis hutista yms bottipelitiloista. Näin ollen voi hioa henkilökohtaisia taito-ominaisuuksia paremmin siinä pelitilassa. Muutenhan nuo bottipelitilat ovat pelin heikkouksien hyödyntämistä ja pääosin yhdellä miehellä surffailua joka ei muistuta edes kaukaisesti joukkuepeliä nimeltä jääkiekko.

Uusia klubeja vaan pystyyn, jotta saadaan mahdollisimman monia
uusia 6vs6 jengejä peliin mukaan. Alussa saattaa tulla selkään kovallakin kädellä, mutta siitä on turha masentua vaan oppia niistä
virheistä ja tarkastella vastustajien peliä sillä silmällä, että tuota meidänkin kannattaa koittaa kun näyttää toimivan jne. Peli on parhaimmillaan pelkästään ihmisten välillä pelatuissa tiukoissa otteluissa. Ja sitten kun homman saa rullaamaan hyvin tiimikavereiden kanssa niin siitä sitten vaan ilmoitella joukkue EHL:ään ja hakeen sieltä pytty pois kuleksimasta. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta sieltä löytyy sitten viimeistään tasonmittareita jokaiselle joukkueelle.
 
Ylös Bottom